Miss dat je van te voren punten kunt opschrijven die je wilt vragen en wilt weten...is altijd handig zeker als je zenuwachtig bent want dan vergeet je een heleboel dingen
Wij waren 17 maanden bezig, toen ben ik naar de huisarts gegaan, die heeft niets gedaan, hij heeft ons alleen een doorverwijzing gegeven. Ik heb alle vooronderzoeken nu gehad, 16 januari krijgen we de uitslag, wat ik tot nu toe gehoord heb ziet het er goed uit ! Is best wel snel gegaan, we zijn nu 4 maanden later...
zo dus het ziet er allemaal goed voor jullie uit! Nou dat mogen we dan allemaal hopen! dat is inderdaad snel gegaan ook spannend! suc6 verder en badankt voor je bericht Liefs deng
Hoi Deng, Wij zijn bij 11 maanden naar de dokter gegaan voor een verwijzing. Mijn dokter heeft bij mij een uitstrijkje gedaan en mijn man moest een zaadtest laten doen. In het ziekenhuis heb ik daarna een inwendige echo gehad. Mijn huisarts is een beetje koppig. Ze wilt ons geen verwijskaart geven voor de fertiliteitsarts omdat ze erop staat dat mijn man eerst een 2e zaadonderzoek laat doen (de 1e was namelijk niet best, zwak zaad). Succes, hoop dat je een begripvolle huisarts hebt. Liefs Vanilia
wij waren met de 13de of 14de ronde naar de HA gegaan. heb daar dus mijn verhaal gedaan,en ze liet de zwemmers van mijn man onderzoeken,en mijn bloed werd geprikt om te kijken of ik een eisprong had. ze was erg aardig en begripvol,ik was daar erg blij mee want ik was een beetje bang dat ze ons zou wegsturen ofzo vanwege dat we nog jong zijn. de uitslag van mijn man was niet al te best dus toen heeft ze meteen een verwijskaart meegeven voor de gyn.en daar kan ik dus 8 januarie terecht. succes deng!en ik hoop dat je snel zwanger bent! liefs mounia
Ik ben naar de huisarts geweest omdat mijn cyclussen erg lang en onregelmatig waren. Kon toen kiezen of eerst alleen een zaadonderzoek of meteen een verwijzing naar het ziekenhuis voor meerdere onderzoeken. We hebben toen voor het laatste gekozen. De huisarts stelde weinig vragen. Ik had tijdens het bezoek al temperatuurkaartjes en een lijst met de duur van mijn cyclussen, het was voor haar vrij duidelijk om een verwijzing te geven. In het ziekenhuis heeft mijn man een zaadonderzoek gehad en ik een bloedonderzoek en een inwendige echo. Verder moesten we een lange vragenlijst invullen. Alles was opzich in orde, ik heb alleen het PCO Syndroom. We zouden deze week een samenlevingstest krijgen maar deze is niet nodig omdat we nu zwanger zijn. Heel veel succes de 8ste..komt vast goed. Schrijf anders op wat je graag wilt weten. Succes!
OKe beddankt voor de info, ik heb alles opgeschreven van het laatse jaar van de menstruatie en de ovulatie, hoop dat dat genoeg is voor mij ha,we zien het morgen wel. Jullie van harte gefeliciteerd met de zwangerschap, daar zit ik nu ook over na te denken misschien ben ik nu wel zwanger je weet het maar nooit. Liefs Deng
Wij zijn 3 weken geleden naar de HA geweest. Ze gaf ons eerst een verwijsbrief voor een onderzoek naar mijn man zijn zaad... Die test moet over 2 a 3 maanden nog een keertje over... Daarna gaan ze mij pas checken. Ik denk dat het ook een beetje aan je achtergrond ligt en wat voor arts je hebt. Groetjes Debby
Ik stond ook na 5 minuten na mijn bezoekje aan huisarts weer buiten. Ik moest zelfs nog twee maanden wachten heb nu gisteren gebeld en verwijsbrief gehad. Dat was ook wat ik wilde. Verder heeft mijn huisarts niet echt veel gevraagd tijdens mijn eerste afspraak. Succes!
Hallo, Nou vandaag bij de HA geweest ging eigenlijk heel goed! beter dan verwacht. heel duidelijk allemaal, 22 januari zaad onderzoek, daarna verwijzing gynacoloog. Liefs Deng
Dat dacht ik ook, en toen de h.a me niet wilde doorverwijzen, was te jong en moest maar eerst een paar maanden gaan tempen en zei ook nog dat mensen pas rond de 30 jaar werden door verstuurd Ammehoela, heb zelf het ziekenhuis gebeld. En uiteindelijk wel een verwijsbrief gekregen van mijn internist, maar dat hoefde ook niet eens volgens assistente van de gyn. Kon direct bij de gyn terecht. Succes bij de gyn.
Sommige huisartsen kunnen echt irritant zijn. Alsof zij over jouw lot kunnen beslissen. Koppigheid meer is het niet. In ieder geval fijn dat je het als prettig hebt ervaren. Spannend heh? Grt Vanilia