Hallo, 21 april heb ik een miskraam gehad. 2 juni dacht ik dat ik weer ongesteld werd, want ik had een beetje bloed. Maar het bleef bij een beetje bloed. 3 juni was er ook maar 1 keer 'oud' bloed, maar daarna niks meer. Mijn vraag is nu, komt het vaker voor dat de eerste keer na een miskraam de ongesteldheid maar 1 dag duurt, en dan bijna niks. Of kan het zijn dat het innesteling is? Maar kan dat al zo snel na een miskraam? Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Groetjes Marga.
Hi marga, Het kan beide! Na een miskraam is ook je lichaam even van slag waardoor de cycles tijdelijk onregelmatig kan zijn, maar de eisprong kan in pricipe twee weken na je miskraam alweer zijn geweest. Dus wacht tot 4-5 weken na de miskraam en doe een test als de menstruatie zich nog niet heeft doorgezet. Groetjes Imke
Hi Imke, Bedankt voor je antwoord. Het is nu weer zo dat ik vanmorgen weer een klein beetje vloeide, maar ook weer 'oud' bloed. Ik hoop niet dat het weer hetzelfde gaat als hiervoor..... Toen was ik zo'n 2 maanden elke dag een beetje aan het vloeien (ook oud bloed) en dat liep uit op een miskraam......