De eerste echo, welke smoes gebruikte jij op het werk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ButterflyNova, 5 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    De eerste echo, je werkgever en collega's weten nog niet dat je zwanger bent. Toch moet je vrij vragen voor de afspraak van de eerste echo. Welke 'smoes' heb jij hiervoor gebruikt?

2. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Mijn werk wist het al vroeg, maar tandarts, huisarts?

Oo en gefeliciteerd!

3. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Hier is het makkelijk omdat we in de mmm zaten. Werkgever is daarvan op de hoogte dus ik zeg gewoon dat we dan echo hebben, al denkt zij dan dat het voor een behandeling is. :p

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Denk j dese vraag f moet verplaatsen naar t juiste gedeelte hiervoor ;)
    Maar om antw te geven op je vraag; werkte toen niet dus was niet nodig en iedereen die k kende wist er van ;)

Gefeliciteerd iig!

5. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Dat ik naar de dokter moest. Gaat hun namelijk niks aan waarom en waarvoor.

6. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Het is niet zo zeer voor mezelf maar ben nieuwsgierig naar wat jullie voor een 'smoes' gebruikte. Het heeft dus meer met de smoes te maken dan met de echo, vandaar dat ik voor de lounge gekozen heb ;)

7. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Ik maak nergens een geheim van dus daarvan ook niet.

8. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Zeg gewoon dat je naar de tandarts moet, of plan die echo op een vrije dag of een avond. Niks geen smoesjes nodig dus.

9. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ben gewoon nieuwsgierig of er smoesjes gebruikt zijn en wat jou smoes was. Of is iedereen heel open daarover geweest?

10. LianneE

LianneE Niet meer actief

Deze keer open geweest (week ervoor heel beroerd geweest en ze wisten toch al dat ik bezig was na de MA, daar ben ik wel open over geweest) en vorige keer geloof ik dokter en oogarts in de strijd gegooid ;)

11. Loesje86

Even offtopic... Zat jij nou ook in het clubje april 2015 toen je een mk kreeg? Wat super dat je weer zwanger bent! Ik hoop dat alles nu goed mag gaan!

12. Sakura123

Sakura123 Actief lid

16 dec 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ik vind dit ook wel een interessant onderwerp hoor.
    Zelf nog geen ervaring mee, maar het lijkt me wel heel lastig om je mond te houden. Ik zou het het liefst van de daken willen schreeuwen, maar mijn vriend heeft met zijn ex een MK meegemaakt met 10 weken maar zij hadden het al aan best wat mensen verteld dus dat was extra naar. Hij is er dus niet meer zo’n fan van, en dat snap ik wel.

Maar goed.. dat was de vraag niet :D ik zou eigenlijk zelf zeggen dat ik naar de dokter moet. Weten zij veel waarom je dan gaat.

13. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Nee, heb in het november 2015 en juni 2015 clubje gezeten ;)
    Maar wij zijn elkaar wel vaker hier tegen gekomen, misschien dat je mij daarom 'herkent' ;)

14. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Heel vaak kun je dit soort afspraken buiten werktijd plannen. Dan heb je geen smoesje nodig. Ik zelf vind het niet eerlijk als dit onder werktijd gebeurt onder het mom van een niet anders te plannen afspraak.

15. Sifra

Sifra Niet meer actief

Je kan toch ook gewoon een dergelijke afspraak plannen op een dag dat je vrij bent of na werktijd? Lijkt me en wel zo handig voor je werkgever/ collega en je hoeft je hoofd niet te breken over het bedenken van een smoes.

16. Loesje86

Euh...ik reageerde op LianneE ;)
    Ik herken je niet echt :)

17. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha Butterfly ik werd gequoted :p

@Loesje86, ik zat inderdaad met jou in het april groepje! Ben er op een gegeven moment wel uitgegaan omdat ik het er erg moeilijk mee had maar nu lijkt tot nu toe alles goed te gaan! Dinsdag een hele mooie echo gehad! Lief dat je me herkent en bedankt voor je berichtje. Succes met de laatste loodjes :) gaat alles goed?

18. Loesje86

Stuur je even een PB :)

19. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Ik heb het volgens mij buiten werktijd gepland. Ik lieg niet, dus zou t eerlijk zeggen en doe niet aan smoesjes.

20. sam83

sam83 Actief lid

20 nov 2014
    296
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook buiten werktijd gepland, anders tandarts , dokter of ziekenhuis smoesje gebruiken.

Deel Deze Pagina