Lieve meiden, Vannacht werd ik wakker en merkte ik dat ik helemaal klam/nattig was tussen mn benen tot aan mn knieeen. Ik ben erna naar de wc gegaan en merkte voorderest niks vreemds. Vanmorgen vertelde ik dit tegen mn man en die maakte de opmerking of het geen vruchtwater kan zijn? Dit lijkt mij erg stug ivm ik nog maar 26 weken ben en stel het is vruchtwater dan zou het toch een hele plas moeten zijn? Zit toch me toch niet helemaal lekker vandaar dat ik dacht laat ik het eens hier op forum plaatsen? Mss beetje dom/raar dat het me niet lekker zit maar hopelijk kunnen jullie me geruststellen.. Mn VK is vandaag niet aanwezig kan alleen bellen op spoednummer en vind dat zo overdreven om alleen maar deze vraag te stellen..
Gewoon nu bellen. Hier wil je geen risico mee nemen en zeker niet met deze termijn. Daar is het spoednummer voor.
Vruchtwater hoeft zeker geen hele plas te zijn hoor. Als je een hoge vliesscheur hebt dan verlies je kleine beetjes. Het kan ook afscheiding zijn, tijdens je zwangerschap kan dat weleens in grote mate aangemaakt worden ik dacht af en toe wel eens dat ik incontinent was geworden of zo haha. Maar gezien jouw termijn zou ik wel even bellen! Better safe than sorry. Heb je er trouwens al aan geroken (beetje onsmakelijk I know)? Vruchtwater ruikt een beetje zoetig, afscheiding en urine zou je moeten kunnen herkennen aan hun geur. Ook plakt vruchtwater niet, in tegenstelling tot afscheiding. Sterkte, hoop voor jou dat het onschuldig is!
Vruchtwater blijf je altijd verliezen. Je kan dit niet ophouden zoals bij urine bijvoorbeeld. Probeer eens op je hand te blazen, als het dan blijft lopen zou het vruchtwater kunnen zijn. Afscheiding is tijdens je zwangerschap ook erg dun/waterig. Heb zelf ook dat het soms langs mn benen naar beneden loopt.
Als ik op mn hand blaas verlies ik niks.. Het was echt kleverig mn benen en heb eraan geroken maar rook niet echt ergens naar vandaar dat ik dacht mss zweet?? Vanmorgen boodschappen gedaan en verlies niks.. Mss toch maar even bellen?
Ik denk dat het afscheiding is! Maar als je twijfelt gewoon bellen hoor. Daar zijn ze tenslotte voor!
klinkt idd als afscheiding. Dat verlies ik ook belachelijk veel en wordt elke week alleen maar meer. Vruchtwater schijn je te kunnen ruiken en afscheiding, mits gezond, ruikt nergens naar. Maar je kunt beter een keer te veel bellen dan te weinig.
Ligt r aan hoe t eruit zag? Ik heb t ook elke ochtend, loopt langs mn benen en ben helemaal nat. Is afscheiding. Verloskundige doet precies dezelfde test van het op je hand blazen dus als je dan niks verliest is r niks aan de hand.
Ik heb het zelfde. Echt regelmatig mijn ondergoed nat maar heb ook het idee dat het een combi is van zweet en afscheiding. Heb het ook steeds heel warm de laatste tijd, echt opvliegers. Dus het zal tussen men benen dan ook wel extra broeien. Ik denk dat als je net gedouched hebt en je ff een keer hoest of op je hand blaast je het wel zou moeten merken als het vruchtwater is. Ik loop dan vaak even zonder kleren rond om te checken
Ik heb ook de hele zwangerschap al erg veel last van afscheiding en nu de laatste weken ook erg veel last van transpireren dus verbruik veel inlegkruisjes momenteel Elke keer 5 keren per dag schoon ondergoed aandoen zie ik namelijk ook niet zitten.
Het was idd afscheiding! Gisteravond kreeg ik een hoestaanval en ging gelijk lekken van onder en toen zag ik duidelijk dat het afscheiding was en vannacht weer kleverig en viezig tussen mn benen bah Nog nooit gehad zoveel afscheiding maar ben in ieder geval opgelucht dat dat het is.. Heel erg bedankt voor jullie reacties!!
idd een vies kwaaltje! Hier ook de hele zwangerschap al meer maar kan merken dat het nu richting het einde erger wordt. Ook ik draag maar inlegkruisjes ookal raden ze dit altijd af bij afscheiding. Vind n natte slip zo smerig voelen!
ja die afscheiding. Ik heb er ook last van. Soms voel ik t lopen, dan maar weer een schone onderbroek aandoen een inlegkruisje indoen is in deze niet aan te raden omdat het dat juist verterkt.