navel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door danielle2911, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Hoe zit het met je navel? Ik ben nu op 21 weken en krijg al best een buik, maar mijn navel is nu echt zo'n gat in het midden wat je bij een jurkje of strak shirtje zo goed kan zien... Vind ik echt geen porum.:$ Ik had voor de grap al bedacht dat ik er een pleister overheen zou plakken haha ;) (niet gedaan hoor), maar dat wordt toch op den duur wel minder?

2. JinxieWeasel

JinxieWeasel Actief lid

16 okt 2008
    414
    0
    0
    Strax wordt het nog raarder. Ik ben nu 34 weken, en nadat ik mijn navelpiercing heb verwijderd, is mijn navel naar buiten geplopt!
    Ik heb echt net zo'n buik als mijn dochtertje. En dat zie je ook door een strak shirt heen, zo'n doppie erop:p

3. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    hahaha, ja dat kan natuurlijk ook :D

4. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Haha ja mijn navel wordt ook steeds vreemder :D. En hoe meer weken verstrijken hoe meer het een dopje wordt ;)!

Bekijk bijlage 96894

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik had eerst ook een best groot gat en nu zit er een doppie op:D hihihi. Wel lekker zachte huid daar trouwens;) Alleen beetje erggg gevoelig..

6. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    vanaf welke week ondergaat mijn navel een metamorfose? Plat of dopje? Of is er ook een kans dat ik met dat gapende gat blijf rondlopen?

7. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    ik krijg nu langzaam aan een soort van streepje. Mn navel is net een snee in mn buik aan t worden.

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ging bij mij heel langzaam en nam wel een paar weken in beslag.. Weet eigenlijk niets eens meer wanner ongeveer;)

9. Zina

Zina Niet meer actief

HAHA, ik heb juist het andersom gevoel, ik wil juist heel graag zo'n dopje, ik heb een diepe navel, lijkt me super me navel eens te kunnen bekijken :p

10. misa

misa Niet meer actief

Volgens mij is dat per persoon verschillend. De ene krijgt een bolletje, de ander houdt een 'gapend gat' (zoals je zei.. hihi!)
    Maakt toch niet uit!

Hier ook nog steeds een gat in mijn buik!

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

toevallig heb ik gister een nieuwe buikfoto geplaats met een stukje tekst erbij..
    dat ik toch wel erg aan mijn uitpuilende naveltje moest wennen :D

12. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

waa eerst het onderste balletje van mijn piercing mooi in mijn navel viel zweeft hij er nu boven op :D

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Heb altijd een diepe navel gehad, en nu is het idd meer een streep.
    Manlief plaagt me ermee, dat als ik met blote buik tegenover hem zit, en adem, hij mijn navel ziet bewegen.
    'Net als een mondje', grrrrrrrrrrrrrrrr!!!

14. pcomiep

pcomiep Actief lid

22 mrt 2010
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij puilt alleen het 'bultje' uit zeg maar. Het gat eronder (snappen jullie t nog) is gewoon plat. Nu heb ik wel 2 keer een laparascopie gehad dus er zit ook wat litteken weefsel. Onder een broek of shirt zie je t niet zo goed, maar onder een jurkje dan weer wel. Is nu een week of 6 dat dat bultje uitpuilt, maar kan natuurlijk nog erger worden. Is nog niet echt een belly-button.

15. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    ik heb nog steeds een erg diep gat; dacht ook dat hij zou uitpuilen maar voorlopig zit dat er niet in

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Hier gaat hij niet uitpuilen, maar alsof mijn navel van boven dicht gaat naar beneden.. Bij mijn eerste was het ook al zo..

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Mijn navel is gewoon bijna helemaal plat getrokken op het einde vorige keer. Ik was blij dat ik niet zo'n bolletje had. Grappig hoe iedereen dit weer anders wilt...

18. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Hier nog steeds een gat :D haha, vind het soms ook maar raar met een truitje over...
    Had sowieso al een diepe navel, nu is ie iets minder diep maar vrees dat ik altijd een "gat" zal houden!
    Maar een maandje te gaan, dusja :)

19. Thyrza89

Thyrza89 Actief lid

1 jan 2010
    403
    9
    18
    Tja die navels... Ben nu 37 weken en nog steeds gat.. Je doet er niets aan, maar kben blij dattie niet naar buiten is gekomen!:)

20. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    nou ja, er zit niets anders op dan afwachten hoe mijn navel zich gaat ontwikkelen... wel leuk om al jullie verschillende reacties te lezen!

Deel Deze Pagina