morgenochtend 20 weken echo!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by princesje83, Jun 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    Wil het ff kwijt hoor!
    ik ben zoooo nerveus!
    Hoop echt zo dat alles goed is met ons kleintje..... Deze zwangerschap verloopt vanaf het begin al heeeel wat moeizamer als de vorige... dat hoeft natuurlijk niks te zeggen... maar toch geeft het een iets minder onbezorgd gevoel........

Ook loop ik heel te tijd te zeggen dat ik niet wil weten wat het geslacht is... en nu word ik toch wel erg nieuwsgierig hoor :oops: Ik weet niet of ik het nog 20 weken kan uithouden om te wachten........
    Mijn man zegt ook steeds dat hij het wel graag wil weten.. dus dat maakt het nog eens extra moeilijk..... nou ja.. we zien wel!
    anders laat ik het wel in een envelopje schrijven... wat we dan waarschijnlijk in de auto op de terugweg al openscheuren ;)

2. janina

janina Actief lid

Jul 1, 2007
    265
    0
    0
    winkelmedewerkster
    omgeving zwolle
    hoi hoi

hier nog een die heeel nerveus is, ik heb maandag mijn 20 weken echo, ik ben zwanger van een tweeling en hoop dat alles ook goed is
    wij willen wel graag weten wat ze gaan worden, bij tygo hebben we het ook gehoord met de 20 weken echo, ik vind dat gewooon fijn, ben veeels te nieuwsgierig
    laat je nog weten of het goed was

groetjes janina

3. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    ja ik zal het wel ff laten weten hoe het is gegaan....
    jij ook?
    met een tweeling lijkt het me helemaal spannend!
    nou in elk geval vast veel succes voor maandag gewenst....
    groetjes !

4. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Spannend, wel even laten weten he! :D

5. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    we zijn net terug van de echo!
    en alles was goed! (voor zover ze kon zien natuurlijk)
    Ow ik voel me zo dolgelukkig en gerust gesteld...
    onze kleine lag lekker te bewegen en draaien enzo hihi. We hebben zelfs nog een foto dat'ie naar ons zwaait! ;)
    De placenta ligt aan de buikwand, dus ze vertelde me dat ik daardoor niet zo veel bewegingen zou kunnen voelen. Maar ik voel ons manneke (JAAAAA het is een knul! kon het toch niet laten hoor.....) toch aardig hard trappen hoor! hij doet volgens mij al een beetje mee met voetballen ;)

Nou iedereen succes voor de 20 weken echo en ik hoop dat het voor jullie ook zo'n mooie uitkomst mag zijn als voor ons!

6. bambie

bambie Bekend lid

Oct 31, 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    gefeliciteerd met de goede 20 weken echo!

Ik liep juist te zeuren dat ik wilde weten wat het werd en mijn mannetje niet. Ik had hem juist in de auto op weg naar de 20 weken echo overtuigd dat we het toch echt moesten weten :oops: en eindelijk gaf hij toe.

toen we daar kwamen en ze vroeg of ze opzoek moest naar het geslacht had ik ineens zoiets van, nee kijk maar of het goed gezond is.................. en ik weet het dus ook niet.......

Mijn mannetje was echt super verbaast dat ik het niet wilde weten, we hadden inmiddels al heel wat discussies erover gehad... maar nu weten we het dus geen van beiden, en ik ben wel erg nieuwschierig maar heb nog niet de behoefte om er echt achteraan te gaan, dus we laten het nog even zo.
    Als ik het niet meer uithou laten we een geslachtsbepaling doen..

groetjes
    bambie

7. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    @ princesje83

gelukkig maar dat alles erop en eraan zat bij de 20 weken echo !
    hahaha toch maar weten wat het geslacht is..?
    lijkt me ook moeilijk hoor , als ze je ook nog vragen of je het geslacht wilt weten ... anders moet je daar ook nog 20 weken op wachten..
    heb ook altijd gezegd , wil het geslacht niet weten als het maar gezond is , zeg je dan maar nu dat het zo ver is , wil ik het met alle plezier weten.. !
    nog een weekje en dan hebben wij de 20 (21) weken echo.. en ja ook wij willen het geslacht weten ..!
    en gefeliciteerd met je mannetje !

8. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    bedankt!

ik had al wat neutrale pakjes gekocht maar kon het gisteren toch niet laten om bij prenatal een stoer met groen gestreept pakje te halen.... en toen ik daar toch was nam ik ook nog wat andere dingetjes mee.. hahahaha!
    dat kindje van ons heeft nu al te veel kleren ;)

Share This Page