4 maanden terug een aantal grijze haren ontdekt, ik ben 26. Baal er ook van maar het is niet anders. Ik verf mijn haar al vanaf mijn 12e dus qua dat zal er niet veel verschil komen. Wel heb ik highlights gezet zodat het minder opvalt als er eentje tussen zit.
Ik ben 29 en aan de voorkant al behoorlijk grijze lokken. Langleven de permanente verf, al werkt dat ook niet altijd.
mn collega is 33 en zo grijs als een duif. ze moet het echt zeker om de 4 weken verven, eigelijk eerder maargoed das natuurlijk niet op en top voor je haar.
Hier toevallig vorige week mijn eerste grijze haar ontdekt en direct eruit geplukt! Toen ik daarna bij de kapper zat, heb ik haar gevraagd erop te letten, maar zij zag er geen.. Een dag later ontdekte ik er zelf weer een.. Ik heb vrij donker haar,dus ze springen er wel uit.. Binnenkort maar aan de verf...
Manlief is 26 en al aardig kaal! Ik ben nog maar 23, nog geen grijze haar te vinden. Kan ook moeilijk aangezien het verf. Tegen de tijd dat al mijn, uitgegroeide haren, grijs zijn zal ik stoppen met verven. Ik vind grijs haar namelijk wel mooi! Maar nu nog niet!
Ik ontdekte mijn 1ste grijze haar toen ik 35 jaar was.Ik deed altijd al coupe soleil en daardoor valt het niet heel erg op.Ben onlangs 38 jaar geworden en het zijn er wel iets meer maar niet een kop vol grijze haren.Ik baalde er ook van toen ik het ontdekte maar ben het te boven gekomen haha
Ik was 18 of zo...maar het bleef heel lang stabiel. Tegenwoordig word ik gewoon steeds blonder. Ik verf mijn haar niet, ben wel tevreden met wat ik heb.
Vriendlief begon kaal te worden toen hij 19 was.. Ik leerde hem kennen op zijn 23e en toen was hij echt al kaal.. Hij heeft er echter nooooooit problemen mee gehad!
Aaaah, jeugdsentiment.... De eerste grijze haren Heb er inmidels wel meer dan een paar ( hoewel het soms minder erg lijkt afhankelijk van waar mijn scheiding zit). Ik verf het wel af en toe, maar moet eerlijk zeggen dat ik er hoe langer hoe lakser mee word. Vriendlief geeft de voorkeur aan ongeverfde haren, wat ook niet helpt.
Ik heb nog geen enkele grijze haar en ben bijna 28. Mijn moeder, zus, broer en zusje waren vrij jong toen ze hun 1e grijze haren ontdekten. Mijn zusje was 16!!! Mijn moeder 18... Ik ben als enige gezegend met het haar van mijn vader, die is met zijn 57 jaar nog steeds niet grijs! Mijn dochter heeft nu al witte/grijze haren hihi! Bij haar kruin en aan de zijkant zitten 2 kleine pigmentloze stukjes.
Oef nou ik gelukkig nog niet. Ik heb heel lang haar en verf het nooit. (moet er ook niet aan denken). Wel krijg ik aardige rimpels als ik lach op een foto is het helemaal verschrikkelijk Dan onder mijn ogen vooral pfff. Ik lach dus maar niet weer op de foto Maar ja je kan niet alles hebben he.......ik ben trouwens 34.
was 23 toen ik me eerste grijzen haar zag ik ben nu bijna 30 en ben best al grijs vind het best erg ik moet het echt om de 5 weken verven
Voor de dames die hun haar verven; om de hoeveel tijd is dit nodig? Ik heb ook al een paar grijze haren ontdekt en mijn haar nog nooit in mijn leven geverfd . Laten jullie het verven bij de kapper of doen jullie het zelf? Welk merk gebruiken jullie dan? Hoe ging dit de eerste keer, ik schaam me dood als ik voor dat rek moet staan en mijn haar moet vergelijken met 300 pakjes verf
Ik heb vanaf mijn geboorte een pigment vlekje op m'n hoofd waar dus witte haren uit groeien en die ook verf afstoten, het is gelukkig maar 1 klein plukje dus die zie je niet zo snel. Manlief begint ook grijs te worden maar het misstaat hem niet en vind het ook leuk om hem ermee te plagen
Precies op de dag dat ik 40 werd. Op zich best laat dus, maar wat voelde ik me toen oud. Deze witte haar heeft de 40 jaar + 1 dag niet gehaald hoor!
Ik was 21 toen ik m'n eerste grijze haar ontdekte. Inmiddels 6 jaar verder, en vooral bovenop zitten er redelijk wat grijze/witte haren, net van dat visdraad. Laatste keer dat ik m'n haar heb geverfd was voor ik zwanger was van onze dochter, dus december 2009. Heb al bijna een jaar pakjes haarverf hier staan, maar nog niet gedaan.
Pfff die heb ik gelukkig nog niet!!!! 33 jaar nu... En wil zeker tot m'n 40e geen grijze haren zien! en als ze toch komen gaat gewoon een gezellig kleurtje in! Man werd midden 20 al dunner van haar en kreeg inhammen, halverwege de 30 werd het een erger en toen hij grijze haren ontdekte Washington er klaar mee.... Nu 37 en helemaal kort