Ooooh pfff gelukkig ben niet de enige Nu 27 en sinds half jaar boven op wat grijze haren. Trek ze eruit althans deed ik inmiddels worden het er steeds meer, ach niet leuk maar goed het is makkelijker te behandelen dan kaalheid. Maar baal stiekem toch wel
Ik moet altijd wel lachen om dit soort topics Ik was veertien toen ik mijn eerste grijze haren vond. Ben nu negenentwintig en voor het grootste gedeelte grijs. Het kan erger, mijn moeder was met zestien bijna volledig grijs. Zo erg is het niet hoor! Haarverf is je beste vriend en je wordt echt niet ineens ouder omdat je grijs wordt
Ik heb in het verleden wel geverfd en laten verven, maar eigenlijk nooit in mijn eigen kleur. Wel heel donker, tegen zwart aan, en heel blond. En highlights en lowlights. Maar kleuren wassen er bij mij snel uit zodat de subtiele tinten weg zijn en ik na dag of 14 met een knalgeel, peentjesoranje of zelfs groenig hoofd rondloop. Dat is een trendy koppie me niet waard, dus ik ben er mee gestopt. Grappige is dat mensen me de laatste tijd vragen welk nummer ik gebruikt heb omdat ze mijn kleur mooi vinden nummer niks, ik heb er al ruim 2 jaar geen kleur meer in,
Ook ik heb het dus nog nooit geverfd! Ik denk dat ik dat toch echt eerst door een kapper laat doen voordat mijn haar straks paars of oranje is en daarbij heb ik geen idee wat mij leuk zal staan eigenlijk.