ondanks wat tegenstribbelingen eerst van men vriend (hij was wat moe) hebben we toch lekker geklust gisterenavond 8) , tja opdracht vd dokter/gyn hé 8) . Wie weet zit er wel een superzwemmertje tussen, en indien niet, heb ik het toch maar lekker geniet van gehad hihihi
Hallo hier even een ego-berichtje, Gisteravond had ik bij het plassen bruine afscheiding (oud bloed?) . Voor de zekerheid maar een maandverbandje ingedaan voor de nacht. Maar vanochtend helemaal niets te zien.. Vanmiddag had ik weer iets bruin bij het afvegen. Ik heb een knallende buikpijn, buik is ook helemaal opgezet en ik denk dat de gaan arriveren.... Ik heb gisteravond gewoon keihard zitten brullen .. Ik had er al geen goed gevoel bij, maar stiekum hoop je toch op een zwangerschap... Voel me zwaar kl*te...
Hey Daan>kan me voorstellen dat je verdrietig bent, maar het kan ook nog goed zijn! Vaak hoor je dat vrouwen die wel zwanger zijn nog 1 keer (soms nog vaker) "menstrueren". Dat zou bij jou kunnen verklaren dat je missch wat oud bloed verliest? Geef de hoop nog niet op! Sterkte met de laatste moeilijke wachtdagen! @Roosje> w.b. betekent wat betreft.. Nee, ik denk dat je me niet helemaal begrepen hebt..Ik had toevallig 2 eitjes die boven de 18 mm waren..Hoeft bij jou niet zo te zijn..Is echt per persoon heel verschillend. Jij kunt er 1 hebben maar ook 3 of 4 of nog meer misschien. Bij ons in het ziekenhuis wordt de poging voor IUI afgebroken wanneer er 3 of meer boven de 14 a 15 mm zitten. Maar aangezien jij dan voor ICSI zou gaan is het juist wel gunstig dat er meer zitten. Maar het is per vrouw, per cyclus weer heel anders hoe de eitjes gaan reageren.. En gemiddeld om de dag vrijen is het beste voor het zaad ja (volgens ons ziekenhuis, ik lees dat het bij Esther weer anders is). Groetjes Jinthe.
Hoi meiden, Ik lees net jullie verhalen, ik zou me graag bij jullie willen aan sluiten. Ik zal mijn verhaal even in het kort vertellen. We zijn twee een halfjaar geleden begonnen met onze kinderwens. Na een jaar ben ik zwanger geworden. Maar helaas bleek bij de 7 weken echo het een windei. Na een ruim een halfjaar zijn we weer terug na de gyn gegaan, toen kreeg ik een hsg onderzoek en me vriend een sperma onderzoek, het hsg was goed. Maar zijn sperma was minder goed. Daarom mochten we beginnen met de iui. 2 Mei heb ik een uitgaans echo gehad, hierna gelijk begonnen met puregon 900 ie. 9 Mei kregen we weer een echo, ik had twee mooie eitjes van 18 mm. Maar helaas kon de inseminatie niet door gaan want het was 2 pinksterdag. Maar 10 mei om 8 uur wel me eind prik gehad, en de zondagavond erg gezellig maakt. Sindsdien wel erg last van me borsten, dat neemt nu wel wat af, alleen ben ik nu wat draaierig in me hoofd. Mijn nod is 25 of 26 mei Dit is mijn verhaal, ik hoop dat onze wensen gauw uit komen. Heel veel liefs Summer
Jinthe, bedankt voor de duidelijkheid. Summer, welkom heelaas. Ik hoop voor je op een positieve test de 25/26ste.
daan hoe gaat het nu? summer welkom hier.... net weer een echo gehad en weer niets te zien. maandag moet ik weer. ik heb net maar ovutesten besteld misschien kan ik zelf mn ei ontdekken. xx
Daan, hoe gaat het nu? Zet het door? Summer welkom hier. Spannend! Esther, zijn er helemaal geen eitjes zichtbaar? Welke dag zit je nu? Hier vanmorgen ook een echo. Wel kleine eitjes zichtbaar maar nog niets bijzonders te melden. Maandag terug komen. Nog niet alle uitslagen van bloedstollingsonderzoek waren binnen. Had in februari dat laten prikken en uitslagen waren goed. Bleek dat ze verkeerde waardes bepaald hadden dus moest het overnieuw, nu 4 week geleden. Wat binnen was was goed. Dit moest geprikt worden om te achterhalen of er een oorzaak is voor de miskramen.
@ harte wens. op dag 14 zit ik nu. maar ik doe het zonder hormonen. dus kan ook pas op 16 ,18 of 20 zijn heb ik weleens gehad. dat is ook niet zo'n probleem alleen ze zien mn hele eierstok gewoon niet. links dan. rechts is goed en daar zitten kleine eiblaasjes. en op welke dag zit jij dan?
hallo dames @Daan:wat balen allemaal zeg, hopelijk zet het zich niet door.Hoe gaat het nu met je?Knuf van mij @Summer: welkom hier, succes met alles @Esther: wanneer staat dan de IUI gepland? hier verder geen nieuws, zit nu te wachten op mijn ongi, zodat we de volgende ronde in kunnen gaan, heb nog nooit zo verlangd naar mijn ongi. Liefs Bipi
Hallo allemaal, Summer, welkom. Esther, jeetje wat shit zeg dat er weer niets te zien was. Had het ziekenhuis daar een verklaring voor. Ik duim hard voor je dat er maandag wat te zien is! Hartewens, fijn dat de bloeduitslagen goed waren.. Hoop dat er maandag ook bij jou wat moois te zien is! Bipi, ik hoop echt dat de ongi heel snel gaat komen voor je zodat je eindelijk kan gaan beginnen! Hoe gaat het met de meiden op het wachtbankje? Nou meiden, mijn lichaam doet erg raar. Gisteravond hele erge krampen gehad.. Vandaag zo'n erge buikpijn gehad dat ik gewoon heb zitten huilen op het werk. Maar nog steeds geen rood te zien, had vandaag nog maar een heel klein beetje bruin . Mijn buik is nu ook weer wat minder opgezet. Snap dus niet helemaal wat er nu aan de hand is... Maar goed mijn lichaam zal wel een spelletje aan het spelen zijn..
hoi hoi Esther: waarom hoef je geen hormonen slikken of spuiten? Ik hoop dat je maandag eitjes zien. Daan : is de door gebroken, heelveel sterkte. Athena: onze gyn zij altijd om de dag is meer dan genoeg, en het zaad leeft ongeveer 48 uur. Nou hier komt morgen de vandaag wat oud bloed verloren. en vlink last van me onderbuik. Liefs summer
Hoi Daan. We hadden gelijk geschreven. Wat vervelend dat je lichaam je zo onzeker kan maken he. Heel veel sterkte voor je. Liefs Summer
Hoi dames, Hoe gaat het met jullie? Ik ben vanochtend met manlief naar de ziekenhuis gegaan voor de 2fm, ze zag een mooie eitje van 17.6mm waar ze heel blij mee was. Na de echo moest ik nog een LH test doen om te kunnen bepalen wanneer de IUI plaats kon vinden, dus zo gezegd zo gedaan. De test was negatief, heb net mijn Pregnyl spuit er in zitten en zondagochtend word ik geinsimineerd als de zaad goed is. Spannend allemaal zeg, voordat ik pregnyl spoot had ik wel last van mijn eileiders hoort dat erbij? Ik dacht dat het spuiten een pijn zou doen maar nee het viel reuze mee en zou het zo weer doen haha. Ow ja en we moesten vandaag voor de zekerheid van de gyn gemeenschap hebben, want voor een zaad met slechte/verminderde kwaliteit was het beter als er vaker een zaadlozing was dus weer zo gezegd zo gedaan en vanmiddag de kans gegrepen en straks weer *uhum*. Ik hoop echt dat deze IUI lukt want zie tegen ICSI op wat onze volgende stap zou zijn als IUI niet lukt. Maar goed we blijven positief.
Daan: Hoe is het nu? Heb je al een test gedaan? Hoop het zo voor je.... Roosje: Een ei wat goed. Succes morgen. Hier alles goed. Lekker druk weekend en gisteren bruiloft gehad dus dan ben je er weinig mee bezig. Gaat de tijd lekker snel. Symptomen wel weg allemaal dus zal wel aan de Pregnyl hebben gelegen, Hoe is het met de andere meiden op het bankje?
@ bipi;mn iui is pas gepland wanneer er een goed ei zit. dus nog geen vaste datum.ik heb nooit mn ei op dezelfde cyclusdag dus gewoon wachten. en hopen dat ie nog te zien is. succes met w8en op je ongi. @daan;nee geen verklaring ze vinden het heel vreemd. maandag 2 gynen bij elkaar en dan bespreken wat nu. ik hoop dat je je al wat beter voelt. @summer;ik wilde zelf geen hormonen. omdat mijn vriend inprincipe de gene is met het probleem. alleen nu blijkt bij de fm dat ik ook waarschijnlijk wat heb, puur toeval en pech ben je al ongi? @ roosje;succes morgen en wat jou gyn zegt over het zaad zegt de mijne ook. dus zet m op.
Er is geen twijfel meer over mogelijk , de ongi heeft vandaag echt doorgezet .... Dus maandag even bellen voor de uitgangsecho en weer beginnen met injecteren..