Daan sterkte, ik duim voor je. Esther Ik hoop dat het zonder hormoon voor jullie ook lukt. Al ben ik erg blij dat ik hormonen spuit, nu niet zoveel last van me pms gehad. Ik denk dat het morgen ongie door gaat zetten. nu alleen wat oude stolsels verlorren. Roosje sterkte morgen. Liefs Summer.
Summer, dank je meid. Ik zie dat je vandaag kon testen, en heb je dat al gedaan of wacht je nog even? De zenuwen gieren door mijn lijf dames, ik weet niet wat ik kan verwachten allemaal pfff.
Hallo allemaal, Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Echt super! Bipi, hoe gaat het met je? Ben je inmiddels al ongi geworden? Of voel je het aankomen. Ik hoop zo voor je dat het snel komt en dat je tenminste weer verder kan! Esther, veel succes morgen! Hartewens, ook jij heel veel succes morgen! Roosje, hoe was het vanochtend? Ben je geinsemineerd? Hoe waren de zwemmers? Ik hoop dat alles goed is gegaan! Laat je het ons nog even weten? Summer, uit je banner kan ik opmaken dat je ongi bent geworden . Heb je al een nieuwe afspraak staan bij de gyn? Moet jij ook een uitgangsecho hebben? Succes meis in de volgende ronde! Kimmy, Draakje, Poohbeer, Paint, Jinthe en Athena, hoe gaat het met jullie? Houden jullie het allemaal nog een beetje uit op het wachtbankje? Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het bij jullie wel gelukt is! Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis voor een uitgangsecho en als alles goed is moet ik morgen weer beginnen met Puregon. Als mijn lichaam net zo netjes erop reageert als vorige keer dan wordt ik over 11 dagen alweer geinsemineerd, dat zou geweldig zijn! Maar ja eerst maar eens rustig afwachten. Nieuwe rond, nieuwe kansen (zei ik stoer). Allemaal nog een fijne dag!
Daan81, balen meid. Knuffel voor jou. Hopelijk is de echo morgen goed en mag je weer opnieuw beginnen met de volgende ronde. Roosje, fijn dat je eitje goed groeit. Succes met de inseminatie. esther, hopelijk groeien jou eitjes ook lekker door. Morgen weer naar het z.h toch? Het weekend gelukkig er iets minder mee bezig geweest. Maar omdat we nu iui gehad hebben is het wel dubbel zo spannend hoor ( vind ik ) Normaal was ik er de wachtweken ook wel mee bezig, maar nu nog een keer zo veel. Maar niks noppes nada symptomen dus ben bang dat we gewoon weer ongi worden. Volgende week weten we meer.
Ik ben vandaag ongie geworden balen maar het is niet anders. Nu gaan we echt beginnen met iui. Morgen zh bellen voor uitgangsecho. Roosje hoe was het gegaan vanmorgen? Esther ik hoop dat je mooie eitejes heb morgen. Daan succes morgen, en dat je eitjes mooi mogen gaan groeien. Mijn eitjes waren dit keer ook zo snel gegroeid. Fijne zondag nog.
Meiden ik heb morgen 1ste IUI. En er zitten 2 eitjes roosje: hoe is de inseminatie gegaan vanochtend? Was het zaad goed genoeg? Alle meiden die ongesteld zijn geworden balen zeg. Dikke knuf voor jullie. De rest van de meiden ook allemaal suc6 gr vruchtje
@vruchtje: heel veel succes morgen! Het gaat vast goed! @Summer: Balen....maar goed, nu weet je in elk geval hoe het vervolg gaat. Ik vond het in elk geval een fijn gevoel dat we echt iets concreets aan het doen waren toen we voor de eerste IUI gingen. @Paint: Hou de moed erin! Net als jij voel ik ook niets ongewoons, dus ja..het kan alle kanten nog op! @Bipi: Dan gaat het echt snel bij jullie zeg! Wanneer het bij ons niets wordt deze maand, dan kan ik pas 18 juni bij de gyn terecht. Dat houdt dus in dat we dan een maand overslaan qua IUI. Dat is bij jullie dus niet zo? Enne...niet stoer doen als je je niet stoer voelt hoor! Als het bij ons niet lukt dan weet ik zeker dat ik er ook ff doorheen zal zitten, dus geeft niets! Hier alles rustig op het wachtbankje. Merk wel dat ik wat onrustig begin te worden. Heb echt nergens last van, maar ook dat wil weer niets zeggen. Ik hou jullie op de hoogte!
nou meiden. ik moet straks weer naar de gyn. maar ik heb toch wat geks! normaal doe ik altijd tempen en ovutesten. heb ik deze maand helemaal niet gedaan omdat ik dat niet nodig vond ,ik zou immers toch goed in de gaten gehouden worden bij de gyn. deze cyclus op dag 10 had ik een eisprong gevoel. ik belde het zh en legde mn verhaal uit. die vrouw ging toen stom lachen aan de telefoon(wat ik al dodelijk erg vond) waarop ik hard zei; wat wil je nou zeggen dat dat niet kan? en ze zei dat ik dat noooooooit kon hebben op dag 10 en al zeker niet voelen. dat waren fabels zei ze. ze zei dat ik op dag 12 moest komen voor de 1e fm en eerder was niet nodig. nou zo gezegd zo gedaan. wat er daarna gebeurde bij de gyn dat weten jullie al. MAAR! gisteren en vanmorgen mijn temp opgenomen en die is 37,1...... ik temp al 8 maanden en nog nooit had ik voor mn ei 37,1. meestal 36,4 36,5 zoiets. en na mn ei rond de 37/37,1 dus ik ben bang dat mn ei geweest is. en wel op de bewuste dag 10. want daarna liep ik in het zh en konden ze hem niet ontdekken. dat word bonje vanmiddag. en dan wil ik mevrouwtje lach graag wel eens even spreken. ik ben het zo zat dat nummertjes gedoe. soms heb ik echt het gevoel dat we geen mensen zijn maar weer de zoveelste in de fabriek die op nummer word afgeroepen. bah........ morgen kom ik alle vorige berichten uitgebreid lezen en even vertellen hoe het was. xxxx
@Esther: klote meid. Je voelt je gewoon niet serieus genomen zo.... toch?! Ik hoop dat je met een beetje positief gevoel naar het ziekenhuis gaat straks. We horen het wel!
Hi girls! Hier weer even een berichtje van mij. Ik probeer zo min mogelijk op deze site te kijken...ik vind het wachten een ramp! Voor de meiden die de red devil hebben ontmoet....veel sterkte. Voor diegene die voor de IUI gaan deze week, veel succes! En voor de wachtende met mij...tja...hoe lang kunnen 2 weken duren voor je gevoel...pfff. Good luck all! Liefs, Wendy
dag meiden @Daan: wat balen meid, hoe is het vandaag gegaan bij de gyn, mag je alweer starten met puregon?Hoeveel eenheden moet jij spuiten? @Esther: wat een gedoe allemaal, heb je ze vandaag op de poli wel even laten wten hoe jij er over denkt en hoe jij je voelt? Hoe was de echo, was er al wat moois zichtbaar? @Vruchtje: hoe was de IUI? Wat spannend voor je, zal voor je duimen. @Kuipersl: natuurlijk was ik in het begin enorm teleurgesteld, heb ook heel wat afgejankt, maar kon de dag erna ook het positieve ervan inzien( dat de boel wel functioneert) Hoe gaat het met jou, hoe lang moet je nog wachten voordat je mag testen? Ik zit nog steeds met smart te wachten op mijn ongi, zal rond 3 a 4 juni komen, daarna mogen we weer de volgende ronde in. Liefs Bipi
Hoi, Voor degenen die ongesteld zijn geworden>BALEN ZEG! Dat is echt wel een teleurstelling, ook al houd je er (uit zelfbescherming) missch wel rekening mee...Doe ik tenminste wel, ga er maar van uit dat het niet wat wordt in de hoop ook de wachtweken zo wat sneller/makkelijker door te komen.. Want, idd Poohbeer, die duren echt wel heeeel erg lang zeg! Wat betreft een 2e IUI/volgende ronde>onze gyn. zei tijdens de IUI dat wanneer ik 5 juni positief test ik voor de 7e week een afspraak voor echo moet maken. Wordt ik ongesteld dan mag ik op CD3 meteen weer met 50 IE Puregon beginnen (heb het recept voor Puregon en Pregnyl ook gelijk meegekregen) en dan een afspraak maken voor CD8 de 1e FM weer. Dus dat is echt wel verschillend met andere ziekenhuizen als ik dat zo lees, ik ben er wel blij mee, tenminste al duidelijkheid over een evt. 2e IUI en dat het mooi achter elkaar doorgaat.. Liefs Jinthe.
Daan, Paint, Summer en Vruchtje, thnx for asking dames. De zaadlozing wilde maar niet lukken ivm druk/stress waardoor we ook te laat met het inleveren van zijn kwakkie en dus de eerste poging voor onze ogen voorbij hebben zien gaan Ik ga een pauze inlassen, alhoewel mijn man daar fel op tegen is en zegt dat we het de volgende ronde gewoon weer moeten proberen. Maar ik voel me zo futloos/moe/leeg, dat ik gewoon niet meer kan tegen al hetgeen eromheem. Ik ben sinds gisteren alleen maar aan het huilen, waardoor mijn man zich schuldig voelt aangezien het balletje bij hem bleef en hij die niet verder kon rollen. Ik had gisteren heel wat krampen/buikpijn, waar het door komt weet ikniet. Ik denk van Pregnyl die geen reactie ondervond ofzo?
Jeetje Roosje....heftig allemaal. Ik denk dat de hormonen je opbreken meis! Hopelijk schommelen de hormonen en voel je je snel een stuk beter....Sterkte!
Dank je Poohbeer, ik denk idd ook dat het de hormonen zijn waardoor ik nu in deze situatie verkeer. Ik vroeg me eigenlijk af of ik mijn banner nog kan vetrouwen na het spuiten van Pregnyl?
Ik heb geen idee...ik heb iui zonder hormonen...hopelijk kan iemand anders je vertellen hoe dat werkt. Succes en kop op! Groetjes, Wendy
Hi Roosje, Kippensoep werkt altijd goed om op krachten te komen. Wel verse natuurlijk! Groetjes, Wendy