de eerste iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bipi, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Kimmy :cry: .
    Vind het zo erg voor je!
    Huil maar even lekker uit...of scheld heel de boel verrot....
    Ik leef met je mee meis!

2. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    Goedemorgen lieverds,
    Bedankt voor de reacties. Fijn dat er zo wordt meegeleefd.
    Inderdaad Daan... heb goed uitgehuild en ja.. nu is het wachten op 18 juni. Dan moeten we weer naar de gynaecoloog. Voor ons ronde 2 dus in juli...

3. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Kuipers, jeetje meid wat een ...... zooi. :evil:
    Ben bang dat ik je vandaag ga vergezellen hoor. :( Ik temp nog steeds, en die was flink gekelderd. Das meestal game over. :cry:

Stef, succes met jullie behandeling. Alleen waarom moeten jullie 2 keer achter elkaar te insemineren?

Jinthe, mag jij vandaag nou testen? of heb ik dat verkeerd begrepen?

hartewens, vandaag heen om een eitje te meten toch? hoe groot was hij?

roosje, toch een volgende ronde weer voor jullie. Hopelijk gaat het nu wat makkelijker allemaal.

Voor de gene die ik vergeten ben sorry.

4. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    hoi meiden.

ik heb besloten afstand te nemen van dit forum.
    mijn ei is geweest en ik wil even rust.

heel veel succes allemaal.
    ik hoop op veel mooie lieve baby's.

xxxx

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Paint, ik hoop het ook!
    Esther, je moet doen waar jij je goed bij voelt meid. Misschien dat je rustperiode wat goeds met zich mee brengt!

6. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hallo meiden,

Kimmy sterkte...

Even over cd's en testen, in het UMC zeggen ze 16e dag vanaf inseminatie mag je testen. Die bouwen dus 2 extra dagen in.

Ik zie het wel 2 of 4 juni.

Heel veel succes voor degene die hun onderzoeken hebben deze week, en voor de meiden die op de wachtbank zitten: good luck!

Wendy

7. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Kimmy o wat balen zeg. Huil maar even flink uit.
    Esther, soms wel even goed om wat afstand te houden. Hoop dat je gauw goed nieuws hebt.
    Gister was ei 15 mm. Zit er 1. Vandaag weer heen om 11.00. Heb ook positieve ovutest, dus zaterdag zal de inseminatie wel zijn. Verder voel ik me gewoon erg rot door de hormonen. Ben helemaal mezelf niet, raar hoor.

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Poohbeer, hoop voor jou een positieve test meid!
    Hartewens, pff ik herkende mezelf ook niet terug na pregnyl te hebben gespoten zo hee. Hopelijk zal je eitje volgroeid zijn vandaag en zal de iui goed verlopen.

9. draakje81

draakje81 Lid

1 okt 2007
    47
    0
    0
    Eindhoven
    kimmy, wat balen zeg dat je ongi bent geworden. Maar..... ronde 2 wordt het helemaal voor jullie!

Poohbear hoe gaat het bij jou? Al een voorgevoel?

Voor alle meiden op het wachtbankje, heel veel succes ik duim met jullie mee. En alle andere natuurlijk ook heel veel succes.

Ik heb gisteren een testje gewaagd. Was natuurlijk negatief, ik wa natuurlijk ook veel te vroeg, dus was er volledig op voorbereid. Heb besloten zaterdag nog maar een keer te testen..... afwachten dus weer.

10. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Nou ineens sneltreinvaart hier. Vanmiddag al de iui. Eitje was minder groot dan gister, dus bezig te springen. Had ook een vette ovutest vanmorgen en gister ook al. Dus hubbie gebeld, en om 14.00 worden we verwacht. Spannend!

11. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hi Meiden

@draakje:ik probeer zodra ik een voorgevoel krijg het direct weg te stoppen...wil niks voelen...anders is het weer zo'n tegenvaller. Jij wel?

@hartewens:succes vanmiddag!

12. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Hier is de eerste ronde weer geeindigd in het rood. :cry: Was er al bang voor, maar ja nu het officieel is , is het wel een behoorlijke domper.
    Wij kunnen in juli pas voor de 2e ronde.
    Nu maar toeleven naar de vakantie. Nog 10 dagen.

Hartewens , veel succes vanmiddag meid.

draakje en poohbear, zet hem op meiden. Er zal toch wel een van ons wachtbankje een positieve test hebben?

13. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Sterkte paint....elke keer die teleurstelling...soms om moedeloos van te worden!

Knuf!

14. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    @Paint: voel jij je ook zo klote? Heel veel sterkte en alle knuffels van de wereld gewenst.

We gaan samen op. Wij gaan er ook weer voor in juli!

Liefs!

15. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Bedankt meiden. Jullie begrijpen gelukkig precies hoe het voelt. ;)
    En ja ik voel me nu dubbel klote. De terleurstelling plus ongie klachten.
    Zoals hoofdpijn en buikpijn. :(

Kimmy, juli word gewoon onze maand. :) :p

16. zjoediezzz

27 mei 2008
    7
    0
    0
    office manager
    hallo dames!

ik heb met zo veel begrip jullie berichten zitten lezen....
    ik heb 16 mei mijn 1e IUI gehad en ben gister ongi geworden.
    nu morgen maar weer naar de gyn.

het wachten vanaf de inseminatie is echt het moeilijkste! wat een spanning...

succes allemaal!

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje wat een slechte berichten allemaal!

Heel veel sterkte!

Hier ineens door de pil ongi deze week dus als alles goed gaat eind juni hopelijk starten 1e iui

18. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    He verdorie die stomme rode duivels ook. na zo'n behandeling is het extra teleurstellend natuurlijk.

Nou de zaadjes zitten er in. 9 miljoen, mooie score. Ben alleen niet gerst op het ei van slechts 15 mm. Normaal zijn ze groter, maar ook in het bloed was te zien dat mijn eisprong bezig was.

19. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Kimmy, gaat het inmiddels al wat beter met je? Het blijft altijd zo'n k*t gevoel als het dan toch komt.. Maar jij begint pas in juli weer? Wat gebeurt er dan in de tussentijd?

Hartwens, mooie score 9 miljoen! Nou daar moet er toch wel één tussen zitten die voor een mooi beebje gaat zorgen. Ga hard voor je duimen!

Linda, jij heel veel succes!

zjoediezz, welkom.. Jij ook veel succes de komende ronde!

Paint, jeetje dit gaat niet goed zo :( . Dat we dan maar veel roze mogen zien in juli (en natuurlijk ook in juni ;) ).

Draakje, jammer dat hij negatief was.. Maar ik hoop dat hij zaterdag heel duidelijk positief is.. Ik ben aan het duimen!

Poohbeer, Roosje en Jinthe nog veel succes met het wachten!

Esther, houd je ons soms nog wel even op de hoogte?

Hier zit alweer de 3e spuit erin. Ik ben benieuwd of er maandag een mooi eitje is te zien... We wachten maar weer af!

20. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Paint -

Ik had wel een positieve Ovi test en hij heeft ook de Iui behandeling gedaan, maar omdat ie wat moelijk verliep wou hij vandaag nog een keer! Hij zei dat gisteren nog niet aan het ovi ben maar vandaag dus wel, hij vindt dit een perfecte timing. 2 keer dus wie weet ik had er eerst 4 eitjes en gisteren waren het nog maar 3, vandaag waren ze weg. Dus nu op het wachtbankje, spannende tijd!

Wat erg voor de rest hier als ik dat zo lees dan wordt ik wel een beetje huiverig! :( Sterkte allemaal!

Groetjes Stef

Deel Deze Pagina