Hoi dames, Paint, hier een dikke knuf meid! Nieuwe ronde nieuwe kansen, Juli is jullie maand! Daan, thnx meid! All, suc6 allemaal.
@Daan: Tsja...wat is er in tussentijd? eh.. niks?! Wij kregen te horen dat we 5 weken na de IUI weer terug moesten komen en dat is op 18 juni. Dus ja, dan wordt het pas weer juli voor we in actie kunnen komen. Misschien is het wel ziekenhuis beleid dat ze eerst willen evalueren hoe&wat, maar liever was ik, net als jij, direct verder gegaan. Hier gaat het verder wel weer goed. Nog steeds teleurgesteld, maar wel weer met twee beentjes op de grond. Jammer dat we nog niemand op het forum hebben (op ONS tophic dan) die met goed nieuws is gekomen...... @Draakje:we duimen met je mee, meid! @zjoediezzz: Wat naar meid, klets lekker mee op het forum. Hier begrijpt iedereen elkaar! Voor iedereen een knuf!
Kuipers, inderdaad een raar beleid, wij kunnen ook meteen weer door. Zowiezo heel verschillend overal. Begint al bij het soort hormonen spuiten. Ook het blijven liggen na die tijd is heel verschillend. Zo konden wij meteen weer weg, dus niet blijven liggen. Ben wel blij dat ik geen hormonen meer hoef te spuiten de komende 2 weken. Hopelijk gaat de hoofdpijn dan ook weg.
@Hartewens: Jee, ik zie dat jullie al 6 jaar bezig zijn. Wat een tijd, zeg. Kan je het nog volhouden? Wij zijn nu 2 jaar bezig en ik vind het altijd een moeilijke en zware periode als je weer die teleurstelling hebt.
Meiden.... Ik heb een nieuw tophic geopend: ik ben ongesteld, en ik heb positief getest. Hoe tegenstrijdig kan het zijn? Kan het komen door de hormonen in de laatste pregnyl-injectie? Ik ben een en al onzekerheid en ik snap er niets meer van...
Kimmy wat spannend! Ik duim even door voor je! Weet haast wel zeker dat de iui niet zal lukken. Lees echt overal eitjes van 20 mm. 15 is veel te klein. Balen. Tja en hoe houd ik het vol? Weet het niet eigenlijk. De eerste 5 jaar niet zoveel last gehad, maar doordat ik vorig jaar toch 2 keer zwanger ben geweest is mijn hele wereld op zijn kop komen te staan. Heb het er nu ook echt moeilijk mee soms. Het wordt steeds zwaarder. Maar we moeten de moed er in houden he. Ook zijn we met de adoptieprocedure bezig, dus de mmm kan niet te lang duren, want die zullen we tzt moeten staken. We zien wel wat eerst komt. Adoptie willen we hoe dan ook doorzetten, biologisch kindje of niet. Zie wel steeds meer dat we erg veel geduld moeten hebben. Zwanger worden gaat al lastig, en dan moet je het ook nog blijven en dat is ook al lastig. Soms lijkt het wel uitzichtloos, maar aan de andere kant, ooit moet het toch gaan lukken.
Wat knap dat je er zo mee overweg kan. Ik kan me voorstellen dat het een zware dobber is, zeg! Wat ik al zei, wij zijn nog maar net bezig (2 jaar) en ik vind het nu al erg moeilijk. Ik zit hier nu al de hele dag te stressen...je weet waarvoor. Wat kan je jezelf toch gek maken...
Hoi hoi, Hartewens; is 15 mm niet klein voor een IUI. Bij ons mag ik pas pregnyl zetten als hij minimaal 18 mm is. Viel je de IUI mee? Paint, balen meid. Ik weet hoe je je voelt. Ik zal voor jullie duimen komende ronde! Kimmy, oooow zo spannend nu! Die onzekerheid, daar wordt je toch helemaal gek van! Vandaag een FM gehad. Het schiet echt voor geen meter op. Ik word hier zo moedeloos van! Nu kunnen we eindelijk voor IUI gaan willen de k*tfollikels niet groeien! Aan de linkerkant is er niks doorgegroeid en rechts eentje iets groter als de rest, maar ook niet echt noemenswaardig! En daarbij, ze kunnen mijn bloeding niet verklaren! Heb ongeveer 1 week bloedingen gehad, die eruit zagen als een ongi! Maar dan moet ik op CD 6 mijn eisprong hebben gehad.....en dat kan bijn aniet. Al helemaal niet bij mijn lichaam! Raar he? Iemand ooit meegemaakt? Liefs Nikkie
Nikkie, ja 15mm is klein. Maar hij sprong al, heb zelfs geen pregnyl meer kunnen spuiten, moest meteen 's middags geinsemineerd worden. Voel je niks van hoor. Maar ja over die 15 mm maak ik me dus juist zorgen, pfff.
Hoi Hartewens, Dat is idd al snel dan. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Maar aan de andere kant, een ei is een ei, ook al is 'ie nog maar zo klein! Het belangrijkste is dat je eitje springt en dat heeft 'ie gedaan! Misschien is het JUIST wel positief! Ik zal iig voor julie duimen! Knuf Nikkie
Hallo allemaal, Nou jullie hebben ook niet stilgezeten. Ben je een paar dagen weg moet je heel veel paginas doorworstelen. Ik hoop dat ik alles zo goed onthouden hebt! Kimmy, jeetje wat een gedoe zeg! Maar als ik het dus goed begrijp heb je alleen bruin bloedverlies en zet het zich niet door? Ooh ik hoop echt zo erg voor je dat het gewoon raak blijkt te zijn. Heb je er nog een test tegenaan gegooid? Morgen bloedprikken en wanneer krijg je dan de uitslag? Wat moet dit zenuwslopend zijn! Ik ben heel hard aan het duimen voor je! Laat je het ons gelijk weten hoe het is afgelopen? Jinthe, hoe gaat het met jou? Nog steeds op het wachtbankje Wanneer ga jij testen, wacht je echt netjes tot donderdag? Poohbear, voor jou begint het nu ook echt spannend te worden.. Wanneer ga jij er een testje tegenaan gooien? Hartewens, jij heel veel succes met het vervelende wachten! En het is in ieder geval een ei, nog niet de hoop laten zakken hoor! Draakje, heb je nog getest? En? Stef, welkom en veel succes op het wachtbankje! Paint, wat kl*te zeg dat je ongi bent geworden. Gaat het wel een beetje met je? Nikkie, wat een vreemd verhaal zeg. En het ziekenhuis heeft ook geen verklaring? En wat gaat er nu gebeuren? Roosje, hoe gaat het met jou? Bipi, en al eindelijk rood in zicht? Hier geen bijzonderheden. Het injecteren gaat nog steeds goed, dinsdag moet ik weer voor een follikelmeting en dan hoop ik, als alles er goed uitziet aan het eind van de week de inseminatie. Maar goed eerst nog even dinsdag afwachten! Iedereen nog een heel fijn weekend!
Hi Daan, Ik hoop dat het einde van de week snel nadert voor je! Ik testen? Ik durf niet eigenlijk, dus ik wacht nog maar even een paar dagen af... Succes he! Groetjes, Wendy
@Daan: Ik had je al gemist op het forum...! Nou, de nuchtere rationele 'ik' is ff van het padje.. Het is inderdaad zenuwslopend en ik word helemaal gek van mezelf. De laatste paar dagen heb ik het toilet wel 300 keer gezien.. Ik heb bruin en rood bloedverlies, alleen maar een klein beetje en gewoon heel anders dan anders. Ik heb vrijdag nog contact gehad met de fertiliteitsafdeling van het ziekenhuis. Het kan nog 3 kanten op. Of het is een innesteling, of het is de pregnyl-spuit die nog in het lichaam zit, maar het kan ook nog een vroege miskraam zijn. In alle 3 de gevallen heb je dat HcG hormoon in je lichaam, en kan een test dus positief zijn. Enne...of ik er een test tegenaan heb gegooid?! Ondertussen al 5! Slaat nergens op, want ik weet al dat ie positief is, maar dat wil dus in dit geval even niks zeggen. Maar een mens doet rare dingen, laten we maar zeggen.. Morgen de bloedtest in het ziekenhuis; dan kunnen ze aan de hoogte van het HcG gehalte zien wat er nu aan de hand is. Tot die tijd....stresssss.........en duimen allemaal!
Hi Kimmy, Begrijp ik je nu verkeerd? 3 kanten op? Zeggen ze in het ziekenhuis dat dan ze niet verwachten dat het goed zal gaan? Ik wens je heel veel sterkte bij het wachten.... Groetjes, Wendy
@Poohbeer: Nee, hoor, dat is niet wat ik bedoelde te zeggen. Het ziekenhuis geeft alleen aan dat ze nog niet met zekerheid kunnen zeggen wat er aan de hand is. Morgen heb ik een bloedtest en die moet uitsluitsel geven! ...daarom is het ook zo spannend allemaal!
Hallo dames heb even een tijdje niets van me laten horen,maar wel julie verhalen gelezen. Ik zit nog steeds te wachten op mijn ongi, er is nog niets in zicht.Ik verwacht het dinsdag pas. @Poohbeer: wat spannend voor je, wanner ga je er een testje aan wagen?Zal voor je duimen. @Kimmy: die onzekerheid is toch wat he? Maar het blijft dus nog even afwachten, wanneer krijg je de uitslag van het bloedprikken? @Hartewens: hoe gaat het op het wachtbankje? @Zjoediezz: welkom hier en veel succes. @Esther: sterkte en hopelijk kom je hier snel terug met goed nieuws. @Daan: zoals je hierboven hebt gelezen nog steeds geen ongi. Hoe gaat het met jou, succes met de FM dinsdag. Voor de andere meiden, veel succes Liefs Bipi
Kuipers, vandaag bloedprikken he, spannend! Jammer dat ze morgen pas uitslag hebben, hier is dat vaak na een uur al bekend. Mijn duimen draaien. Bipi, voor jou ook spannend! Morgen mag je testen? Hoe voel je je? Ook voor jou draaien mijn duimen? Hoe gaat het met de rest op het wachtbankje? Hier gaat het wel goed. Gister weer veel hoofdpijn en vreselijk moe. Was aan het werk, maar merkte dat ik niet veel kon hebben. Heb vreselijk zere borsten ondanks dat ik geen Pregnyl heb gespoten, omdat mijn ei zelf al sprong. Zal wel naweeën zijn van de menopur. Nog 1,5 week wachten en dan weten we of mijn veel te kleine eitje wel enig nut heeft gehad.