Jeetje dames... heb van t weekend geen tijd gehad om achter de pc te kruipen.... wat is er een hoop geschreven! Ik probeer er wel een beetje wijs uit te worden wie wie is en in welk stadium... Wat zitten er veel verschillen toch in de behandelingen zeg! 2 x insemineren bij 1 IUI... nog nooit van gehoord! De meiden op het wachtbankje: sterkte... dit is echt het moeilijkste van alles! Ben vrijdag met die hormoon pillen begonnen (ben al weer vergeten hoe die heten!) Opvliegers..... niet normaal! ben benieuwd, moet vrijdag weer terug naar de gyn. liefs, juut.
Hi all, @Bibi, ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Ik voel van alles...dan lichtelijk misselijk dan menstruatiepijn...dan dit dan dat...maar testen...ik zie nog op tegen weer een negatieve test. Ik denk dat ik woensdag maar aan hou.... @Kimmy, hoop dat je spoedig de uitslag krijgt! @all, heel veel sterkte met wachten, seminatie enz. Groetjes, Wendy
FF nog in t algemeen (vergeten); wie werd er op welke cyclusdag ongi zonder/met medicijnen na IUI? Ik hoor/lees zoveel verschillende dingen.... Groetjes, Wendy
Meiden, ik weet nog niks..... Vandaag bloed geprikt. HcG in mijn bloed was 237. Geen idee wat dat betekent...in elk geval heeft er een innesteling plaatsgevonden, maar gezien de hoeveelheid bloed die ik nog steeds verlies durven ze niet te zeggen of de innesteling goed gegaan is of dat er een menstruatie (ofwel vroege miskraam) aan zit te komen. .....of ik op 18 juni terug wil komen...................................................... zit er wel een beetje doorheen, eigenlijk...
Hoi hoi, Jeetje Kimmy, dat is wel erg lang wachten zeg tot 18 juni! Ook wel vreemd, want het HCG zou zich nu elke dag nog moeten verdubbelen, dus als het bv. vrijdag veel hoger is moet het toch goed zitten? Dat ze je dan zolang laten wachten, sterkte meid! Er is zoveel geschreven dat ik even nog niet op iedereen persoonlijk reageer, weinig tijd.. Ik mag donderdag testen, maar denk dat ik stiekem woensdag al een testje ertegen aan gooi.. Heb totaal NIET het gevoel dat het gelukt is, maar je weet nooit.... Laat het meteen weten als ik meer weet! @Allen>succes met waar jullie op dit moment mee bezig zijn! Liefs, Jinthe.
Jeetje er is weer veel bijgeschreven! Kimmy, vreselijk nog steeds die onzekerheid! Het blijft nog spannend! 18 juni....dat duurt nog wel even. Wendy; spannend meid nog 1 dagje! Jinthe, spannend ook voor jou woensdag! liefs Nikkie
Hallo, Kimmy, jeetje dat is echt niet normaal dat je tot 18 juni moet wachten ](*,) . Wat voor een reden geven ze daar dan voor? Kan je niet aandringen op eerder contact? Vind het echt vreselijk :c: voor je. Ik leef met je mee, echt! Jinthe, heel veel succes he woensdag! Pfoe ik ga voor je duimen! En natuurlijk ook voor jou, pooh beer! Poohbear ik werd precies 14 dagen na de inseminatie ongi (ik heb puregon en pregnyl gebruikt). Bipi, nou laat die duivels maar komen! juut, misschien Clomid? Daar had ik ook altijd lekkere opvliegers van.. Hoeveel mg slik je? Sterkte ermee! Succes vrijdag! Hartwens, wat vervelend dat je je zo rot voelt, hopen maar dat het allemaal maar voor het goede doel is! Succes he! Morgen naar het ziekenhuis voor de follikelmeting, spannend...
Hi meiden, Mijn vraag was overbodig...op de kop af 2 weken geleden de inseminatie gehad en zojuist de duivel ontmoet.....IK BAAL (sorry meiden)... Eerste ronde dus zonder resultaat helaas...ben best een beetje boel geirriteerd..morgen maar bellen voor de 2e IUI. Succes allemaal! @Kimmy, wat belachelijk zeg! Dat is 16 dagen, kom he! Veel sterkte bij het wachten...ik zal voor je duimen! Liefs, Wendy
@Poohbeer: Sterkte meissie, ik weet hoe vreselijk het voelt... Enne..inderdaag het is 16 dagen wachten, veel te lang. Of ik moet eerder ongesteld worden, dan weten we zeker dat het een miskraam was...
@kimmy: he wat balen, denk je dat je het snel weet, moet je nog wachten! Jammer dat je niet over een paar dagen een nieuwe bloedtest mag, dan kunnen ze toch kijken of het hcg gehalte is gedaald of gestegen? Nou ik duim voor je hoor. Zoals jullie zien ben ik maar alvast zo positief geweest om een zwangerschapsbanner te maken. Ik had gisteravond voor de derde keer een positieve test (dag 15 na iui) en nu geloof ik echt niet meer dat dat nog van de hcg kan komen! Die spuit is inmiddels al 17 dagen geleden. Het was trouwens de eerste poging met iui dus dat is misschien weer hoopgevend voor degenen die nu ook met de eerste keer bezig zijn. Voor de anderen: het lukt vast de volgende keer, ik duim!
Kimmy ik vind het een rare gang van zaken. Ze kunnen je toch ook 2 of 3 dagen later prikken. HCG verdubbelt zich per 2 dagen dus dan moet het goed te zien zijn. Kun je anders niet via je huisarts nog een keer laten bloedprikken omdat je er zo onzeker van wordt? Poohbear, he bah, wat jammer zeg. Zeker met een behandeling komen die rode duivels extra hard aan. Jinthe, nog 1 dagje, spannend! Robina van harte meid! Super zeg, in 1 keer! Het wachten op het bankje duurt lang. Volgende week donderdag pas testen. VErwacht er niet te veel van vanwege mijn kleine ei. Heb alleen ontzettend zere borsten. Als ik me omdraai in mijn slaap word ik er wakker van. Heb geen Pregnyl gespoten dus daar kan het niet aan liggen. Heb het 2 dagen na de iui gekregen en het wordt steeds erger lijkt wel. Herkennen jullie dit ook?
goedemorgen meiden. Robina GEFELICITEERD, je geeft ons zeker moed. Poohbeer heel veel sterkte. Kimmy Heb je uitslag al binnen, wat een gedoe allemaal, ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt. Daan Hoe is je echo vandaag gegaan? zjoediezzz welkom heel veel succes. bipi ik hoop dat weg blijf voor je. Ik heb gisteren weer een echo. Ik heb 1 mooi eitje en 1 wat kleiner, vanavond krijg ik me eind prik. en donderdag me eerste inseminatie om 2 uur. Ik vindt het erg spannend ik hoop dat me mannetje mooie zwemmers heb. Gisteren wel even een dip gehad in de wachtkamer. ik kon de tranen niet tegen houden. in de echokamer maar even vlink laten lopen. Meiden die ik vergeten ben sorry maar wel heel veel succes met alles. dikke kus summer
Goedemorgen dames even een korte update, ik verwacht vandaag mijn ongi, maar er is nog niets onderweg. Normaal begint het al vanaf zondag te zeuren en zet het op dinsdag door. Zou dat van de hormoon injecties kunnen komen, dat het allemaal wat ontregeld is? Begrijp er echt helemaal niets meer van. Of zou het ons toch gelukt zijn, nog net zonder IUI? Het maakt me zo onzeker, durf ook nog niet te testen. Liefs Bipi
bipi bij mijn is gezecht dat je ongie niet moet vergelijken met de ongie daar voor het schijnt iedere keer anders te zijn. DIKKE KNUFFEL
hoi allemaal! Na twee jaar gaan wij ook beginnen met IUI, volgende maand is de eerste keer. Er is bij ons geen aanwijsbare reden waarom het nog niet gelukt is, dus heb goede hoop. Hebben jullie ook dat nu het net aan het bekomen was, en je net wat rust gevonden had, je de mm in gaat, en dat alles weer naar boven haalt.... ben compleet gestressed Ik duim voor jullie, x
Hoi hoi dames, Hier ben ik weer, drukke tijd achter de rug gehad en de komende zullen alleen maar drukker worden. Zo jullie gaan als een treinvaart zeg, ben een paar dagen niet geweest en kon alles weer terug gaan lezen alleen is mijn geheugen niet zo goed om alles bijte houden solly. Ik ben van het weekend druk bezig geweest met verven bij een vriendin in haar nieuwe huis. Gisteren 2de VIP avond gehad voor pleegzorg, was een leuke avond (door de leuke groep) en vooral leerzaam! het komt steeds dichterbij, nog 2 avonden en een huisbezoek en dan eindgesprek. Hier niks nieuws ben op mijn NOD (8 juni) aan het wachten, manlief is op zakenreis weer en komt volgende week terug (na mijn ongie hoop ik). Als mijn NOD op tijd komt dan kan ik 20 Juni voor de 1ste fm weer, alleen heb ik sterke twijfels de laatste tijd aangezien de laatste uitslag van de zwemmers 2% beweegelijkheid was. Ik vraag me dan af heeft IUI wel zin en moet ik toch maar niet voor ICSI gaan? Wat denken jullie wat ik moet doen voor meer slagingskans? Hier een dikke knuf voor jullie allemaal, ben trots op jullie hoe jullie ermee omgaan! Voor de nieuwelingen welkom heelaas, en diegene die ongie zijn geworden nieuwe ronden nieuwe kansen. En die op Hun NOD wachten suc6 allemaal, en de zwangeren gefeliciteerd! Liefs Roosje...
@Roosje: Ja, moeilijke keuze... Het is vaak wel zo dat wanneer er te weinig zwemmers zijn ze zowieso geen IUI doen. Dus als er te weinig zouden zijn, dan komen ze niet eens met deze mogelijkheid. En 2% van wat? Maakt ook nog verschil, he! 2% van 1 miljoen = 20.000, maar 2% van 25.000.000 = 500.000....en je hebt er maar 1 nodig! De kans bij ICSI is inderdaad groter, maar het aantal behandelingen kleiner èn het is direct het eindstation. Voor mij zou gelden: eerst IUI proberen, dan IVF en als laatste optie ICSI. Maar goed, ik snap dat je graag eerder zekerheid wilt... Enne...de uitslag van de analyse van mijn vriend was eerst ook erg slecht. Hij is gestopt met alcohol en is selenicum/zink gaan slikken. De laatste uitslagen waren al veel beter!
Hoi Kimmy, De eerste uitslag was slecht en bij de 2de waren er maar 2 die bewogen van de 100 zei ze dus ja dan vraag ik me af zou het nu beter zijn? Wat ik me ook afvraag waarom ze meteen ICSI willen doen als de zaadjes niet goed genoeg zijn voor de 1ste IUI dus dat wil zeggen dat ze eigenlijk een nihile kans zien van slagen bij IUI toch? Of speculeer ik nu onzin. Mijn man drinkt/rookt niet, eet gezond maar is wel 'verslaafd' aan Cola ik weet niet of dat ook van invloed kan zijn? Alhoewel hij sinds zijn eerste uitslag nauwelijks Cola drinkt om te kijken of het daar aan ligt. Ik weet me echt geen raad, maar goed dit allemaal ga ik toch ff ter sprake leggen dinsdag bij de gyn. Thnx voor je reactie meid! Ik las dat je tot 18 Juni moet wachten, op zich nog 15 dagen maar kunnen ze niet nog een HCG test doen?