Hallo allemaal, Robina, gefeliciteerd! Ik hoop dat wij jou snel gaan volgen! Bipi, pfoe wat irritant zeg. Ik hoop dat de ongi snel gaat komen of dat de rode duivels nog 8 maanden op zich laten wachten! Hartewens, ik had geen zere boops. Ja het enige wat je kunt is afwachten! Succes meis! Roosje, is het geen idee om al je vragen op papier te zetten. Op die manier kun je niets vergeten.. Marooz, welkom! Ja het is inderdaad erg spannend allemaal, maar schrijf hier maar alles lekker van je af! wenswens, sterkte! Summer, spannend hoor donderdag! Veel succes met het zetten van de spuit! Bij mij was het helaas niet zo'n goed nieuws vandaag . Er was geen enkele dominante follikel te zien, en ik zit al op dag 11! Ik moet vrijdag weer terugkomen en tot die tijd blijven spuiten. Hoop maar zo dat er dan wat te zien is en dat dan volgende week de IUI plaats kan gaan vinden... Ik ben echt heel erg ongeduldig aan het worden volgens mij !
Hoi hoi, Daan; balen dat er geen dominante follikel aanwezig is. Ik heb hetzelfde probleem. Morgen heb ik een FM, hopende dat er eindelijk iets meer gegroeid is! Morgen zit ik op dag 13, duurt weer zo lang. En dan ook nog eens die stomme bloeding van een week die ze niet kunnen verklaren! Grrrr! Succes morgen! Robina; gefeliciteerd meid! Geniet ervan! De rest allemaal succes OOk de wachters! Liefs Nikkie
Robina: Gefeliciteerd. Hopelijk volgen er snel een paar wenswens: balen meid dat het deze ronde niet gelukt is. Kan me voorstellen dat je je erg rot voelt. Op naar een goede 2e ronde met nieuwe kansen. Daan: vervelend zeg dat er nog niet een dominante tussen zit. Ik ga voor je duimen. Nikkie: ook voor jou duim ik voor morgen voor positief nieuws, dat verdien je gewoon. Veel succes morgen. bipi: ik hoop dat het iets positiefs betekend dat je ongie uitblijft. Even geduld nog..........laat je het ons wel weten he? all: hier gaat alles goed. Ik voel ook hier en daar een steekje in beetje buikpijn, maar ga nergens van uit hoor. Nog 5 dgn en dan moet ik ongie worden. Testen doe ik zeker niet voor woensdag. De rest van de meiden ook succes natuurlijk! liefs vruchtje
Ik belde net het ziekenhuis met het goede nieuws, maar ik moet nu toch komen om bloed te laten prikken. Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt/gehoord? Zo'n urinetest is toch ook betrouwbaar? Nou ik ga er maar snel heen dan heb ik vanmiddag nog de uitslag....
@Robina: Ja, ik heb ook een positieve test en bij mij hebben ze ook direct bloed geprikt. Dan kijken ze naar de HcG waarde en of deze past bij het aantal dagen dat je zwanger bent. Bij mij is het echter anders, want ik heb nog steeds bloedverlies. Bij mij geven ze pas halverwege juni een reactie. Lang wachten hoor! Ik hoop dat je met goed nieuws terug komt!
De bloedtest was positief! Nou als het ziekenhuis het zegt, dan moet het wel waar zijn! Ik vroeg nog of ze wist wat het hcg was, maar dat had ze niet doorgekregen. Misschien maar goed ook, anders ga ik me daar weer zorgen over maken, te laag dat het dan toch misgaat en hoog dat het dan een drieling is (ik had drie eitjes...) Ik heb pas over 4 weken de eerste echo dus weer wachten! In de tussentijd in ieder geval zo veel mogelijk genieten!
@ robina, echt geweldig geniet er maar van, en je geeft ons hoop! @ daan, dank je voor het hartelijke welkom, ik hoop dat ik alles idd wat van me af kan schrijven! @ roosje, is idd moeilijke beslissing, omdat je met icsi gewoon meer kans hebt, zou toch de IUI die je mag doen gewoon doen, je weet maar nooit, icsi is ook veel belastender dan IUI, succes! @ vruchtje, wachten wachten wachten, ik duim voor je @ kuipersl, is echt spannend, ik duim ook voor jou Hier is alles aan het bezinken, heb er nog niet helemaal vrede mee dat het allemaal loopt zoals het loop. Had het me zo anders voorgesteld, spiraaltje eruit en dan gewoon binnen een jaar zwanger.. toch? helaas, nu 2 jaar verder en nog geen kleintje te zien. Uit onze testen is niets gekomen, mijn eileiders zijn vrij, mijn hormonen zijn goed mijn uitstrijkje was prima, mijn man had geen antistoffen en zijn zaad had een totaal score van 21 ( waar je meer dan 10 moet hebben) Waarom komt het dan niet gewoon? Jullie horen, de frustraties zitten hoog! Maar ik hou jullie op de hoogte, en duim voor iedereen!
Hallo, Nikkie, hoe was het vandaag? Jinthe, je houd ons wel in spanning hoor! Ik hoop dat dit komt omdat je het lekker aan het vieren bent! Marooz, tja die frustraties kennen we allemaal hier. Ik vind het ook nog steeds erg raar/ vervelend dat we in de mm zitten en waarom het niet meer kan op de normale romantische manier. Maar goed we pakken deze kansen natuurlijk aan. Jij heel veel succes volgende maand! Robina, van harte gefeliciteerd! Summer, jij veel succes morgen! Vruchtje, spannend de laatste dagen.... Weet je al wanneer je gaat testen? Met de rest van de meiden alles goed? Hier geen nieuws! Gewoon maar wachten tot vrijdag, pfoe dat duurt nog wel erg lang voor mijn gevoel.....
Hoi allemaal, daan81: ik ga denk ik maandag testen. Dat is 2 wkn na de inseminatie. In het ziekenhuis zeiden ze dat ik a.s. zaterdag al mag testen, maar dat ga ik zeker nog niet doen. Jij moet dus voor een fm vrijdag? Toch ook wel weer spannend wat er groeit. Robina: heerlijk ook nog de bevestiging van de positieve bloedtest Marooz: aan de ene kant natuurlijk fijn om te horen dat alles goed is bij jullie beide, maar ook frustrerend waarom het nog niet gelukt is. Ik herken het wel een beetje. Geduld is iets wat ik wel geleerd heb sinds onze kinderwens. Duim ook voor jullie op goed nieuws. Ook ik ben benieuwd naar het nieuws van Jinthe? gr vruchtje
Vandaag cd 13 FM gehad. Niks gegroeid. Weer ophogen van Menopur.....Maandag moet ik terugkomen. Hoe is het met jullie?
Vandaag is de inseminatie, ik vind het zo spannend. Ben helemaal benieuwd hoe de zaad van me vriend is
Hoi hoi, Sorry dat ik jullie zolang heb laten wachten op nieuws... Helaas, voordat ik gister ook nog maar kon testen was ik al ongesteld geworden.. Dus de 1e IUI is helaas niet gelukt.. Ik had dus gister ook even geen zin om hier al wat neer te zetten.. Maar wel heel lief dat jullie zo meeleven en aan mij gedacht hebben! Morgen weer de eerste spuit Puregon 50 IE en woensdag de 1e fm, dus we gaan er weer voor! Morgen gaan we lekker weekend weg, dus even de gedachten verzetten.. @All>succes met alles waar jullie op dit moment mee bezig zijn! Vanaf volgende week zal ik wat actiever reageren.. Liefs, Jinthe.
@Jinthe: wat naar dat het niet gelukt is. Ik leef met je mee! Dikke knuf! Hier wordt het ook minder allemaal. Ik verlies vanaf vandaag veel meer bloed dan de week hiervoor. Ik denk dat het een vroege miskraam is..
@ jinthe, wat naar, maar vind het knap dat jullie vol goede moed weer de volgende poging in gaan! @ kuipersl, dat is een tegenvaller, vooral als het idd een vroege miskraam is, snap helemaal dat dat zeer doet, ik leef met je mee @ nikkie, wat een tegenvaller zeg, hopen op goed nieuws maandag @ summer, spannend! Hoop dat alles goed gaat vandaag, en de zwemmers goed zijn @ all, dank jullie allemaal voor het hartelijke welkom, ik hou jullie verhalen allemaal in de gaten, en weet zeker dat ik hier veel aan zal hebben. Jullie begrijpen wat ik door maak, dat is in de nabije omgeving gewoon anders... :x Zijn er onder jullie nog meer waar er niets uit de testen gekomen is? En hebben jullie ervaring met ovulatietesten? Bij mij geeft ie nooit wat aan....
Hoi Dames, Ik hoop ook dat het gaat lukken met zwanger worden via die behandeling. Duim ook voor Jullie allemaal. Ik vind het echt fijn dat ik hier op dit forum mijn verhaal kwijt kan. Tijdens mijn 1ste iui heb ik nadat de gyn die eendenbek eruit haalde, terugvloeiing van vocht en witte substantie gehad(best veel). Hebben jullie dat ook ervaren?! Ik ben namelijk bang dat die behandeling dan voor niets is geweest als "de" weer terugvloeide. Mijn iui viel in het weekend. Omdat het ziekenhuis personeelsproblemen heeft, moest het sperma van mijn man een dag van te voren worden opgewerkt. Maar wij hadden daar geen goed gevoel over. We lieten de gyn weten dat we daar geen goed gevoel over hadden, en uiteindelijk hadden ze ervoor gezorgd dat het sperma van mijn man toch opgewerkt kan worden op de dag van de behandeling. Maar het aantal kon niet worden geteld! Ik vond het zo erg.
Kimmy, vreselijk meis! Sterkte! Jinthe, fijn dat je positief gestemd bent. De volgende ronde is voor jullie! Summer, en hoe was het gegaan? Nu op de wachtbank! Wenswens, ik kan me voorstellen dat je er niet gerust op was om het zaad van je hubbie 1 dag vantevoren al in moest leveren. Fijn dat het op de dag zelf kon! Had de arts iets gezegd over dat het zaad direct terugliep? Althans een gedeelte ervan? Overige, succes alle wachters! All, hier niet veel te melden. Moet nu 1,5 ampul spuiten en dan heb ik maandag weer een FM. Hoop dat er nu wel iets gegroeid is! Liefs Nikkie