Hallo, Jinthe, wat kl*te zeg! Vind het echt rot voor je ! Sterkte! Nikkie, jeetje en jij ook al geen goed nieuws. Op hoeveel menopur zit jij nu? En kan ik dat vergelijken met Puregon? Heeft de gyn een idee waardoor dit komt dat het zo lang duurt? wenswens, volgens mij zegt het niets als 'het' er weer uitkomt. Er zijn zwangeren op dit forum die ondanks dat het eruit kwam toch zwanger zijn. Wel goed van jullie dat jullie het hebben aangegeven dat jullie de behandeling niet prettig vonden en dat ze daar wat mee deden! Maar je moet nog niet de hoop gaan opgeven hoor! Marooz, bij ons zijn wel oorzaken gevonden, ik heb PCO en mijn hubbie niet al te goede zwemmers. Ovulatietesten heb ik nog nooit gebruikt, omdat ik heel vaak follikelmetingen krijg. Dat ga jij toch ook wel krijgen? Kimmy, ! Summer, hoe is het vandaag gegaan? Vruchtje, whoe wat spannend! Knap hoor dat je het kan uitstellen tot maandag! Zou ik niet kunnen, ben een beetje ongeduldig . Morgen naar het ziekenhuis en maar duimen dat er nu wel wat te zien is. Ben het injecteren een beetje zat aan het worden...
Hoi Daan, Volgens mij is dat allemaal ongeveer hetzelfde. Ik spuit nu 112,5 IE per dag, dus 1,5 ampul Menopur. De arts heeft geen idee waarom het allemaal zo lang duurt. Ze weet ook niet waar mijn bloeding van 1 week vandaan kwam! Het leek op een menstruatie, maar ze zegt dat het niet kan aangezien ik dan op CD 6 mijn eisprong moet hebben gehad.....en dat is juist het probleem...ik heb nooit uit mezelf een eisprong. We wachten maar weer af tot maandag...pppfff Ik hoop dat er morgen een mega ei bij je te zien is! Liefs Nikkie
Dag meiden Gisteren is het toch door gegaan. We hadden net genoeg actiefe zwemmers om de iui te doen. Wat wel vreemd is dat ik net met boodschappen in pakken vlink last van me hormonen kreeg. het leek op de pms hormoon daar heb ik ook wel last van maar een week voor me nod. even een echo bericht sorry maar ik moet zo werken, ben erg benieuwd hoe dat gaat. groetjes summer
Hallo, Summer, ! De IUI is dus een feit! Veel succes met het wachten! Nikkie, veel succes maandag! Ik hoop nu echt dat het aan gaat slaan! Kimmie, hoe voel je je? Bipi, en? Met de rest alles oké? Hier is vandaag een ei gespot. Is helaas nog maar 11.5 mm. Schiet dus nog niet erg op, maar is een begin. Maandag weer terugkomen voor een meting, hopelijk is hij dan een stuk gegroeid! Allemaal een fijn weekend?
@Daan: Ja, lichamelijk voel ik me prima. Beetje zere ()(), maar goed. Alleen verlies ik nog steeds erg veel bloed. Ik ben aan het aftellen tot dinsdag. Hopelijk kunnen ze op de echo zien wat er nu aan de hand is, en of het allemaal nog goed is...
Summer, spannend voor je meis! Ben blij te lezen dat je IUI toch door is gegaan! Viel het je mee, het insemineren? Daan, 11,5 mm....welke dag zat ja toen je de meting had? Het is een begin! Kimmy, ik kan me jouw onzekerheid wel voorstellen! Ik ben benieuwd dinsdag! All: ik voel een beetje ongi krampjes. Maar dat kan helemaal niet! Want ik moet nog eerst mijn ei krijgen en de IUI natuurlijk. Erg raar! Hebben jullie dat ooit meegemaakt? Liefs Nikkie
hai dames effe een korte update, ben ongi en heb voor maandag weer een afspraak gemaakt voor uitgangsecho, dus we gaan weer beginnen. Zal volgende week weer wat uitgebreider reageren. Goed weekend allemaal Liefs Bipi
Hoi Nikkie, Die krampjes die je voelt, kan dat niet een voorbode zijn van de eisprong? Middenpijn noemen ze dat volgens mij. Dat kun je krijgen voordat je ei springt. Of misschien is het een 'gewoon' krampje. Sinds ik erop let voel ik ook steeds op de meest rare momenten krampjes en steken. Nou succes ermee in ieder geval!
Hoi lieve meiden, Hier ben ik weer na een drukke weekend te hebben gehad, ben net thuis. Hoop dat jullie een fijne weekend hebben gehad voor zover. Ik heel vluchtig doorgelezen aangezien jullie pagina's hebben zitte kletsen. Voor diegene die ongie zijn geworden, geef de moed niet op dames nieuwe ronden nieuwe kansen! Die op hun NOD zitten te wachten, ik hoop dat het dit x raak is mijn duimen draaien door. Hier bij mij geen nieuws, heb al dagen last van krampen en steken en gevoelige boobs dus het kan elke moment komen (volgens IUI proces). Kan niet wachten om de IVF poli te bellen om een afspraak te maken voor de 1ste fm. Mijn man komt volgende week terug gelukkig, want ik heb hem onwijs veel gemist. Sorry voor het lange verhaal dames, maar dat komt omdat ik al een paar dagen niet ben geweest hihi. Nou tot gauw weer, dikke knuf voor jullie ALLEMAAL! Roosje...
Hallo Allemaal, Ik ga binnenkort ook met iui beginnen, eindelijk in de hoop dat het nu wel gaat lukken we zijn nu anderhalf jaar bezig. Vind het wel heel erg spannend. Vrijdag heb ik weer een afspraak bij gyn en hoop dat de eitjes goed groeien. Wens iedereen heel veel Succes ! Grt Nathalie
@Bipi: akelig meid, sterkte iig @ topper17: spannend, hoop dat je net als ik veel aan dit forum kunt hebben! @ all: iedereen veel succes, en iedereen die op het wachtbankje zit, hou vol! Liefs
Hoi, Robina, het is geen eisprong geweest. Heb vandaag een FM gehad. Er zaten een paar van 10 mm (let wel, het is vandaag dag 18!). Dus het groeit voor geen meter! Heb bloed moeten laten prikken en vanmiddag wordt ik teruggebeld voor het plan van aanpak. Liefs Nikkie
dag meiden ben vanochtend bij de gyn geweest en ik mag vanavond weer starten met puregon, nu 50ie, hopelijk gaat het niet zo hard als de vorige keer.(toen waren er 4 eitjes rijp) Ben heel blij dat we weer gaan starten. Liefs Bipi
succes bipi! bloeduitslag vandaag, er is niks waarneembaar. Mijn eitjes zijn rond de 10 mm (dag 18). Donderdag moet ik terugkomen voor een FM. Als ze dan nog niet zijn gegroeid gaan ze de cyclus afbreken en dan opnieuw starten met twe ampullen! Ik snap niet waarom ik niet door kan blijven gaan met spuiten en dan ophogen naar twee ampullen? Liefs
Hallo allemaal, Nikkie, wat een baggernieuws weer zeg! Heb je ook gevraagd waarom je het moet afbreken en waarom je nu niet mag ophogen? Hebben ze dit vaker gehad bij andere patienten? Hebben ze er uberhaupt een verklaring voor? Meis ik wens je heeeel veel sterkte! Bipi, goed man. Zeker wel weer lekker om er weer tegenaan te gaan! Heel veel succes met het spuiten weer! Wanneer heb je de eerste meting? Topper, welkom! Ben je inmiddels al aan het spuiten, of doe je het in eigen cyclus? Veel succes vrijdag! Roosje, fijn dat je wel veel afleiding hebt gehad en dat je mannetje al weer bijna thuis komt! Wanneer heb je je NOD? En wanneer ga je testen (er is toch nog wel een kans). Kimmy, hoe gaat het met je? Morgen voor echo? Veel succes meid! Vandaag was het eitje van 11.5 mm vrijdag doorgegroeid naar een ei van 17 mm! Het streng toespreken helpt dus kennelijk, ha, ha! Vanavond om 23.00 de pregnyl en dan woensdag om 11.00 de inseminatie. Moet zeggen dat ik echt heeel blij ben!
@Daan81: Gefeliciteerd meissie! Ik duim dat alles goed gaat deze keer! Hier alles nogal onzeker en spannend. Moet zeggen dat het niet goed is voor mijn gemoedsrust.. Elke keer als ik naar toilet ga heb ik weer zo'n plens bloed. Ik kan me niet voorstellen dat dat goed kan zijn. Ik wil gewoon dat dat ophoudt. Morgen is het al 15 dagen! Ik maak me er gewoon erg zorgen om. Ik hou jullie op de hoogte.
Goedemorgen lieve dames, Lekker geslapen allemaal? Ik niet echt maar goed. Daan, mijn NOD was zondag 8 juni maar tot op heden niks te zien. Ik had gisteren de ivf poli gebeld en gevraagd of er kans zat aangezien ik voor het laatst op 23 juni voor het spuiten van pregnyl gemeenschap had? En ja was haar antwoord en ze vroeg me ook of ik al een zwangerschapstest had gedaan waar mijn antwoord nee op was en dat ik dat alsnog moest doen maar ik ben zooooooooooooooooo bang voor de teleurstelling dat ik het niet gedaan heb. Ik heb om 10.00u afspraak bij de gyn, waar ik heen ga met mijn vragenlijstje en natuurlijk de big vraag waarom ik nog niet ongesteld ben 16 dagen nar pregnyl? Ik ben benieuwd en zal jullie zeker op de hoogte houden. Top meid dat je eitjes goed zijn geggroeid. Nou ik wens je veel sterkte op de wachtbankje! Kuipers, wanneer mag jij testen? En bloed hoeft niet altijd te betekenen dat het slecht is! Toppie, veel suc6 vrijdag en hopelijk houden jullie het bij 1x iui! Marooz, thnx meid jij ook veel suc6! Nikkie, hopelijk zal je een mooie ei zien bij de volgende fm suc6 meid! Bipi, jij ook veel succes deze ronde! Ik ben zo zenuwachtig dat ik vlinders in mijn buik voel hahaha.
Zoals jullie kunnen zien ben ik vandaag ongie geworden, mijn volgende afspraak voor 1ste fm is op 22 juni. Ik kan niet wachten dus op naar een goede IUI dit keer!
Hoi Hoi Daan, momenteel spuit ik ook puregon maar blijf toch elke keer spannend of alles dan goed gaat. Wens jouw heel veel succes woensdag ! Roosje, bedankt nu hopen dat het snel raak is ! Is het voor jouw ook de eerste keer ? Grt Topper