@Roosje: las je berichtje vanochtend en wilde geen spelbreker zijn, maar je ongi is vrijwel altijd 16 dagen na pregnyl. Dus vandaag is heel netjes. Je eisprong is nl. 2 dagen na pregnyl, dus 14 dagen daarna heb je NOD. Succes met je IUI.
@Roosje: vervelend meid... ik weet hoe het voelt... Vanmiddag bij de gyn geweest. Ondanks de behoorlijke hoeveelheden bloed die ik nog dagelijks verlies, geeft de echo een normaal beeld voor 5 weken zwangerschap! Ben helemaal gelukkig! De gyn zei wel dat het bloedverlies zorgwekkend blijft, en dat ik nog niet teveel verwachtingen moet hebben. Maar goed. Voor nu even een enorme opluchting.
Kimmy, dat klinkt wel positief! Goed zo meis! Roosje, balen meis! Ik hoop dat de volgende IUI succesvol voor jullie mag zijn! Daan, fijn zo'n ei! Ik ga hem ook een streng toespreken hihi! Succes woensdag! Allen, veel succes wachters en overige ook sterkte! Ik moet donderdag terug voor een FM. Waarschijnlijk weeer niks gegroeid en zal ik deze cyclus ook af moeten breken en dan weer opnieuw starten met twee ampullen... liefs Nikkie
Topper, komt goed meid zolang je er maar in gelooft! Nee vorige maand zijn we begonnen aan IUI maar het ging heelaas niet door omdat de zaadlozing maar niet wilde lukken en we daardoor te laat waren. Nu op naar de 1ste iui! Jannes, ow had het maar gezegd meid vind het echt niet erg. Dan zou ik niet met zoveel vragen zitten maar dan weet ik dat voor de volgende keer, thnx! Kuipers, gefeliciflaptaart met je zwangerschap! geniet ervan en vermeid stress. Nikkie, bedankt meid hoop het ook. Jij ook veel suc6! Iemand iets vernomen van Vruchtje24?
Hallo allemaal, Kimmy, heel voorzichtig gefeliciteerd dan! Hoe sta je er zelf in, dringt het allemaal al een beetje door? En wanneer moet je nu weer terugkomen? Ik hoop zo voor je dat jou beebje lekker blijft zitten.. Roosje, mmmh je hebt in ieder geval wel duidelijkheid nu.. Alleen had je het natuurlijk anders gehoopt..Fijn dat je gelijk weer verder kan. Hoop op een mooi fliekel op 22 juni! Nikkie, ja het helpt kennelijk echt hoor, dat streng toespreken... . Ik ben echt heel hard aan het duimen dat het er goed uitziet donderdag! Hier verder geen nieuws. Een vriendinnetje heeft gisteren de pregnyl injectie gezet, durf ik zelf niet (vind de naald iets te groot, ik ben namelijk niet zo'n held met naalden, val al flauw bij bloedprikken ). Ik voel alleen nu al wel steekjes aan de rechterkant (daar zat mijn ei ook), hoop niet dat hij nu al probeert te springen . Morgen om 11.00 is het dan weer zover... We gaan ervoor!
Daan, ja zekerheid daar gaat het allemaal om. Ik kan niet wachten op 22 Juni, wel zei mijn gyn dat ik op cd 12 pas de eerste fm krijg omdat hij cd 10 onnodig vond en de vorige x een mooie ei op cd 13 te zien was. Hoop dat het niet te laat is. Nou meid veel suc6 morgen bij de insiminatie, en hoop voor je op een goede afloop!
@ kimmy, ik hoop dat alles goed gaat, en het bloedverlies snel stopt, zodat je ook een beetje kan gaan genieten ipv je zorgen maken. @ daan, veel succes morgen! @ roosje, veel succes meis, met de volgende poging, gelukkig kun je gelijk door! @nikki, balen zeg, hoop dat het donderdag goed nieuws is..... Ik hoop stiekem dat ik deze cyclus nog zwanger wordt, zo op het einde... vlak voor de iui... "gewoon" zwanger worden.... maar ja.... das hopen! Denk aan jullie allemaal en ben idd ook benieuwd naar vruchtje, hoop dat geen nieuws goed nieuws betekend! Liefs
Hoi allemaal, @Daan>spannend weer nu de komende 2 weken!Help duimen voor een positieve test over 2 weken! Viel het mee vandaag? @Kimmy>Je bent in ieder geval zwanger, snap dat het allemaal erg K*T is met die bloeding, maar we blijven positief dat het toch goed zit! @Nikkie>Hoop dat er morgen wat te zien is voor je, zou wel heel jammer zijn als je de poging moet afbreken.. Kun je niet vragen of je Puregon mag gaan gebruiken? Misschien reageert je lichaam daar wel beter op? Is ook gemakkelijker te doseren en te gebruiken dan Menopur. Maar ligt volgens mij heel erg aan de ziekenhuizen, waar hun voorkeur naar uitgaat. @Bipi>succes weer deze ronde! @Roosje>de volgende ronde hebben jullie vast meer succes, think positive! Ik ben vanmorgen weer voor de 1e fm geweest, was 1 kleintje van 10 mm te zien (CD acht). Omdat ik de vorige keer binnen 5 dagen van niks naar 1 van 18 en 1 van 20 mm ben gegaan, wilde hij geen risico lopen om tot maandag te wachten met de 2e fm. Moet dus vrijdag weer.. Dus als het een beetje loopt zoals de vorige keer hebben we volgende week alweer de 2e IUI! Liefs, Jinthe.
Sorry even ego: Vanochtend de inseminatie gehad en de hoeveelheid zwemmers was dramatisch (er waren er maar 0,5 miljoen). Ik heb nu al het gevoel dat dit dus een verloren ronde is.. Het ziekenhuis zit volgende maand dicht dus kan pas in augustus weer terug komen. Kan alleen maar brullen..
Marooz en Jinthe, bedankt meiden jullie ook veel suc6!< Hoi dames, Hier nog steeds hevig bloeden en overal pijn, van vermoeidheid tot aan spierpijn aan toe. Ik heb overigens besloten om deze maand IUI te doen en mocht die niet lukken (wat ik niet hoop) dan neem ik een pauze van 3 maanden ivm studie van 1jr. Maar goed we gaan stap voor stap en lopen niet te snel van stapel. Meiden ik wens jullie allemaal veel suc6!
Daan, ik begrijp je teleurstelling, maar misschien zit tussen die 500.000 zaadcellen net die ene goeie zwemmer! Het hoeft er natuurlijk maar 1 te zijn... Sterkte met wachten!
@daan: wat vervelend joh! Maar je hebt er maar 1 nodig meis, nog niet opgeven! Dat het ziekenhuis dicht gaat is wel heel raar, is er geen alternatief?
@Daan: Joh, ik snap je teleurstelling, maar wat Jinthe ook al zegt: je hebt er maar 1 nodig! En daar komt bij dat wanneer het ziekenhuis het een verloren race vindt, dan doen ze niet eens een IUI. Beetje vertrouwen proberen te hebben! Dikke kus!
Liefje toch, ik begrijp best dat je dat denkt maar toch zul je positief moeten blijven! Je hebt maar 1 zaadje nodig en de rest sterft toch af, wens je veel sterkte op de wachtbankje! Ja in Juli hebben ze een zomerstop, heelaas balen.
@Daan, meid he wat naar idd maar idd wat alle anderen ook al zeggen je hoeft er maar een he! De komende twee weken zullen wel spannend worden ik hoop voor je dat het raak is. Maar snap je volkomen ik heb net mijn eerst Iui behandeling achter de rug! Voor ons is deze ronde niks geworden en ook ik kan pas vanaf 17 augustus bij ze terug want ze hebben ook een zomerstop! Ik zul heel hard voor je duimen de komende 2 wk. @ de rest allemaal ook duimen en voor die waar het deze maand niet gelukt is op naar de volgende ronde! Succes allemaal!
Daan en Stef, een zomerstop? Wat debiel zeg! Het is toch zeker geen dansvereniging? Kop op en ik hoop dat het dan deze IUI ronde raak voor jullie mag zijn! Ennuh Daan.....maar eentje he! Roosje, ik kan me goed voorstellen dat je dan een pauze van 3 maanden in acht wilt nemen. Maare....misschien helemaal niet nodig he...(daar duim ik voor!) Liefs
Ook ik vindt de zomerstop niet leuk, maar ja het is een prive kliniek en Dr.van Veenendaal is al wat ouder en heeft ook recht op vakantie denk ik dan maar. Moet toch wat, maar ga niet tot dan wachten we kunnen zelf ook wel heel wat doen zonder hulp he! We gaan er gewoon vol tegen aan wie weet en is er een wonder! je weet maar nooit! Naar drie jaar is dat dan echt een wonder trouwens!
hallo meiden. ik ben even terug van 3 weken weggeweest. hoe staat het ervoor er is zoveel geschreven. het heeft mij wel veel rust gegeven om hier niet te komen gluren en schrijven. morgen mag ik weer voor de eerste fm dus het gaat weer kriebelen. xxxx
Hoi Meiden ook ik ben hier een week niet geweest, maar ik ben wel blijven lezen. Daan ik begrijp wat je voelt hoor. maar wat de rest heb gezegt en volgens mijn heb jij het ook tegen mijn gezegt? er hoeft maar 1 tewezen en je heb toch wel een tom tom mee gegeven hihihihihihihihi. Roosje ook ik duim voor je... Kimmy ik duim ook voor jou dat als goed mag blijven gaan. Hier gaat het wel me hormonen komen en gaan, en ik ben erg moe. Ik moet wel zegen dat deze twee weken wel erg langsaam gaan. Maar goed we moeten geduld hebben he ( al raak die soms wel op) Meiden die ik vergeten ben heel veel succes met wachten en die nu bezig zijn met de iui heel veel succes. Liefs Summer