de eerste iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bipi, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuipersl

    Kuipersl Actief lid

    24 aug 2007
    421
    0
    16
    @Robina: Heb je onze banners gezien?!
     
  2. Robina2

    Robina2 Lid

    30 mei 2008
    99
    0
    0
    Ja kimmy, ik zag het al, we lopen gelijk! Spannend hoor.
     
  3. klavertje

    klavertje Bekend lid

    18 jun 2008
    710
    0
    0
    Hey Robina: Goed nieuws meid! Jammer idd van dat andere vruchtje. mmm moeilijk dan weer he?
    Maar gelukkig toch 1 kloppend hartje en dat is megagoed nieuws! Ben zo jaloers op jullie, zou ook zo graag willen weten hoe het gaat van binnen.

    @Wendy: Meid, met mij alles best. Ik ben al een beetje aan het genieten. Wat aan het rondneuzen in babyboekjes en rondneuzen op de sites van de eventuele kraamverpleging. Vervelend dat je jezelf af en toe zo naar voelt, Ik hoop voor je dat het goede voortekens zijn. Dat zou super zijn. Nog een weekje en dan ga je testen. Ben je erg benieuwd of ben je nog vrij kalm?

    @Bipi: hey ik ben er ook nog hoor! hihi nou geeft niet hoor meis, hoe ist op het wachtbankje?
    Ook voor jou nog een dikke week meid. Vind je het al spannend?
     
  4. Jinthe81

    Jinthe81 Lid

    5 mei 2008
    62
    0
    0
    Hoi Meiden,

    @Daan>Meis, wat balen zeg.. Das niet waar we op gehoopt hadden... Hoop dat je het een beetje kan 'verwerken' .

    @Klavertje>Nog van harte met je zwangerschap!

    @Robina>Super zeg een kloppend hartje!

    @Bipi>vandaag was alweer de 2e IUI..

    Zoals hieronder al te zien is, vandaag de 2e IUI gehad. Zaadjes waren 7 miljoen, dus weer een goede score (al heeft er bij de vorige keer met 10 miljoen ook niet 1 een voorsprong genomen).
    Het vreselijke wachten is weer begonnen...Pffff....
    Doe mij i.p.v. haken ofzo maar een toverstaf... Dat ik de tijd 2 weken verder kon toveren :)

    Liefs, Jinthe.
     
  5. Kuipersl

    Kuipersl Actief lid

    24 aug 2007
    421
    0
    16
    @Jinthe: we duimen weer mee!

    @Daan: Probeer je gedachten een beetje op andere dingen te richten. Een maandje geen MMM is ook niet verkeerd. Ik denk aan je!
     
  6. Poohbeer

    Poohbeer Fanatiek lid

    26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @klavertje, ik ben heel benieuwd! Ik durf het eigenlijk niet uit te spreken, maar bij mijn 2 eerdere zwangerschappen had ik ook kramp in mijn benen vanaf ongeveer een week voor NOD....
    Maar ik zeg niks!

    Groetjes,
    Wendy
     
  7. hartewens

    hartewens Fanatiek lid

    11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Ben ik ook weer eens. Helaas gaat het niet goed deze cyclus. Maandag een langwerpig blaasje, dachten ze dat ei al gesprongen was. Gelukkig niet zo. Dinsdag aan de andere kant een folikel van 13 mm. En vanmorgen was die weg. Mijn Lh was iets verhoogd, maar nog niet zo dat er een eisprong is geweest (volgens mijn eigen berekening heb ik die morgen of vrijdag). Mijn vorige cyclus had ik een klein ei die gesprongen was en nu dus weer veel te klein en ineens weg. Ze stelde voor om de behandeling te staken. En volgende cyclus bloedprikken op hormonen en schildklier. Want het is goed mogelijk dat ik alleen maar kleine oude eitjes heb... :cry: Wil nu nog niet stoppen, want het is me te onduidelijk allemaal. Mag morgen nog wel voor een echo komen en vanavond spuiten. Dan morgen besluiten of we gaan stoppen. Ben er een beetje van van slag. Bah.
     
  8. klavertje

    klavertje Bekend lid

    18 jun 2008
    710
    0
    0
    @Wendy: Oeh meid wat spannend zeg! Hoe is het vandaag met je?

    @Hartewens: O jeetje meid wat een verhaal! Ik zou er ook compleet doorheen zitten als ik dit moest meemaken. Ik hoop echt dat er toch een eitje is. En dat ze goed onderzoek doen om te zien wat er nu echt aan de hand is.Misschien kunnen jullie dan nog overwegen om IVF te doen. Als ik het zo lees zal het met IUI wel moeilijk worden denk ik.
    Meissie heel veel sterkte!
     
  9. hartewens

    hartewens Fanatiek lid

    11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Vanmorgen weer echo en nu wel een duidelijk ei! Was even zoeken maar hij zat er. Weer bloed geprikt, hoop dat mijn LH verhoogd is want dan kunnen we gewoon doorgaan! Jee wat zenuwslopend dit!
    Wat me trouwens geruststelt is dat er zeker al 3 mensen (als ik goed tel) zwanger zijn na 1e of 2e iui, dat is best hoopgevend vind ik. Want er is maar 10% kans, nou hier zitten we er al boven :)
    Dus ik ben weer vol goede moed, al wilde de arts niet te positief zijn. Zo maar even een ovutestje doen, ik denk nl dat ie positief zal zijn.
     
  10. klavertje

    klavertje Bekend lid

    18 jun 2008
    710
    0
    0
    Ohhhhhhhhhhh goed nieuws hartewens! Ben zo benieuwd naar de uitslag van je ovutestje! Wel laten weten he? Misschien mag je dan morgen weer voor de IUI.
     
  11. hartewens

    hartewens Fanatiek lid

    11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    ovutest is positief! Dus bloed ws ook! Denk dat er dan morgen geinsemineerd wordt, want het gaat wel heel snel bij mij, de eisprong.
     
  12. Poohbeer

    Poohbeer Fanatiek lid

    26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @klavertje, ja ik heb nog last van mijn benen, en ook vleug opgeblazen gevoel alsof je de hele tijd wilt boeren, maar wat dat is weet ik niet. Moe ben ik ook, maar dat ben ik altijd (zeker einde vd week) omdat het wekkertje altijd om 5 uur gaat. Ook mijn borsten voel ik soms aan de buitenkant, maar heel even en dan is het weer weg.
    Ik hoop alleen niet dat het weer tussen mijn oren zit.
     
  13. hartewens

    hartewens Fanatiek lid

    11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    jaaaa morgen inseminatie! LH was keurig gestegen! Nog wel pregnyl spuiten vanavond en morgen om 11.00 in het ziekenhuis zijn.
     
  14. Poohbeer

    Poohbeer Fanatiek lid

    26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @hartewens, heel veel succes meid morgen!
    Hoop dat er goede zwemmers tussen zitten!

    Liefs,
    Wendy
     
  15. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hartewens, veel succes morgen!
    Robina; goed dat er een hartje te zien was!


    Ik ben net weer begonnen aan mijn tweede aansluitende Provera kuur...nog 6 dagen slikken
    Liefs Nikkie
     
  16. Poohbeer

    Poohbeer Fanatiek lid

    26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Nikkie80, ik hoop dat de Provera zijn werk doet!

    Liefs,
    Wendy
     
  17. klavertje

    klavertje Bekend lid

    18 jun 2008
    710
    0
    0
    @Hartewens: toch goed nieuws meid! Heel veel suc6 bij de IUI.

    @Poohbeer: mmm ik weet niet wat het is hoor met jou. je houd me wel in spanning. Ik hoop zo voor je dat je positief test. Nog een paar daagjes. Ben erg benieuwd!

    @Nikkie: Ik hoop dat alles goed gaat meid en dat de Provera zijn werk gaat doen.

    Hier alles ok, voel me nog steeds hetzelfde!
     
  18. Poohbeer

    Poohbeer Fanatiek lid

    26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @klavertje, ik weet ook niet wat het is, maar wordt angzaam gek van het wachten....
    Goed te horen dat bij jou alles goed gaat! Houden zo!

    Liefs,
    Wendy
     
  19. Topper17

    Topper17 Lid

    4 dec 2007
    36
    0
    0
    Hoi Meiden,

    Woensdag was mijn eerste iui moet zeggen viel echt reuze mee !
    Nu afwachten en duimen dat het gaat lukken.

    Heb nog wel een vraag had wel wat buikpuin is dat normaal ?

    Grt
    Topper
     
  20. Jinthe81

    Jinthe81 Lid

    5 mei 2008
    62
    0
    0
    Hey Topper,

    Lopen we precies gelijk! Beetje buikpijn is wel normaal, had ik de 1e IUI en nu ook wel weer. Volgens mij klopt alleen je banner niet?

    Liefs, Jinthe.
     

Deel Deze Pagina