de eerste iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bipi, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

    Neentje Niet meer actief

    Hoi meiden,

    Hier ben ik eventjes weer, sorry dat ik met vlagen kom en ga maar dat komt omdat ik het gigantisch druk heb gehad maar dat neemt niet weg dat ik ALTIJD aan jullie denk. Ik zit in een moeilijke periode nu, onze iui is afgelast/afgebroken omdat het eitje die ze vorige keer zag ineens foetsie was na een paar dagen. Ik moet nu op mijn ongie wachten en als het te lang duurt opwekken en verder met Clomid. Maar voor mezelf heb ik dit keer echt de knoop doorgehakt en gezegd ik ga hier even niet mee verder voor een paar maanden, ik kan het gwn niet meer opbrengen op dit moment. Het komt wanneer het moet komen, met of zonder onderzoeken zeg ik dan altijd. Ik zal wel zo nu en dan komen kijken hoe het met eenieder van jullie gaat, maar blijf voornamelijk op de achtergrond. Ik wens iedereen veel suc6 en geduld toe, en hopelijk zullen jullie allemaal gauw aan de beurt komen.

    Dikke knuffel van Roosje...
     
  2. marooz

    marooz Fanatiek lid

    3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    @poohbeer, klaverje en esther; ik ga straks testen, maar eigenlijk durf ik niet goed, liever onzekerheid en hoop, dan weer een klap in mijn gezicht....

    @roosje; dat is helemaal begrijpelijk hoor, hakt er toch in dit alles, succes meis

    @ all; het is hier heel stil meiden, is iedereen op vakantie?
     
  3. Kuipersl

    Kuipersl Actief lid

    24 aug 2007
    421
    0
    16
    @Marooz...nee hoor, niet op vakantie. We houden allemaal onze adem in tot jij die test doet..Haha!
    Spannend meid, we duimen met je mee!
     
  4. marooz

    marooz Fanatiek lid

    3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Ik zal jullie niet langer in spanning houden, ik heb twee testen gedaan, CB digitaal en etos eigen merk en alle twee negatief! :cry:

    Voel me akelig! Waarom ben ik dan zo over tijd, altijs nette cuclus van 28 dagen en nu zit ik al op 35! Hoop dat de rode duivels snel komen, dan kan ik beginnen met spuiten, en de IUI!

    Sorry meiden dat ik het hier niet meer roze kan maken! Hoop dat er snel anderen zijn die beter nieuws hebben!
     
  5. Kuipersl

    Kuipersl Actief lid

    24 aug 2007
    421
    0
    16
    @Marooz: Echt? Hoe kan dat nou? Als je nooit over tijd bent en nu opeens 8 dagen? Ik had echt goede hoop, meid. Hele dikke knuffel, meissie...! Kus!
     
  6. klavertje

    klavertje Bekend lid

    18 jun 2008
    710
    0
    0
    @Poohbeer: nou meis, zit niet mee.
    Ik hoop dat de duivels alsnog wegblijven. *ik ga heeeeel hard voor je duimen*

    @Marooz: Jeetje zeg, wat naar nou, ik begrijp er niets van. Nou jij ook niet meer denk ik.
    Heb je het ZH of de huisarts hier al over opgebeld?
    En wat is hun advies dan? Zolang de duivels er nog niet zijn is er nog hoop. Maar aan de andere kant kan ik heeeel goed begrijpen dat je gewoon verder wilt. *sterkte meid* We steunen je.

    @roosje: Hey meissie, wat een sterke beslissing van je. Moedig hoor! Erg jammer dat het nu allemaal zo verloopt. We hopen je gauw weer terug te zien. Suc6!

    Nou hier alles wel ok.
    Maak me een beetje zorgen.
    We zijn gisteren uit eten geweest. En dat is compleet verkeerd gevallen.
    Na een half uur in het restaurant was ik wel 3x naar de toilet geweest. (sorry voor het gedoe).
    Vandaag rommelt het allemaal nog. Ben niet lekker, dus maak me zorgen om de baby.
    Wie kan me geruststellen?

    Liefs,
    Klavertje.
     
  7. Poohbeer

    Poohbeer Fanatiek lid

    26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @klavertje, misschien heb je gewoon de griep...het heerst. Stelt dat je een beetje gerust? En ik neem aan dat je het rauwe vlees hebt laten staan...dus denk dat het niet veel kwaad kan!

    Liefs,
    Wendy
     
  8. klavertje

    klavertje Bekend lid

    18 jun 2008
    710
    0
    0
    Hey Wendy:

    Het was erg warm in het restaurant.
    Heb kipstukjes op met sate saus. De kip was overgens goed doorbakken. Verder ben ik niet eens meer aan het nagerecht toegekomen.
    Ik heb last van mijn buikkie... :(

    Liefs,
    Klavertje.
     
  9. marooz

    marooz Fanatiek lid

    3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Hey lieve meiden,

    Ja snap er ook helemaal niets van, wacht nu gewoon tot mijn ongi komt, alleen heb natuurlijk ook de medicatie in de koelkast liggen dus moet wel opschieten nu. Ik ben idd altijd 28 dagen dus waarom? geen idee!
    Wel heb ik het idee gehad dat mijn eisprong later is geweest dan anders, vanwege veel slijmverlies rond dag 21... dus daar gok ik zelf op.... heb nu geen hoop meer dat het raak is :cry:

    @klavertje, ik ben het met poohbeer eens misschien is het gewoon de griep, misselijkheid hoort er ook bij heh ;) Als je echt pijn in je onderbuik gaat krijgen is het een ander verhaal, maar als je gewoon niet helemaal fit bent, tjah je lichaam doorgaat nu allerlei veranderingen, dus kan daardoor ook van slag zijn! kop op meissie, hoop dat je je snel beter voelt!

    @ poohbeer, hoe voel jeje? is de ongi er al? ik hoop het niet! ik duim voor je!~

    Lief dat jullie er voor me zijn! Heb veel aan het forum!

    Dikke kus
     
  10. klavertje

    klavertje Bekend lid

    18 jun 2008
    710
    0
    0
    @Marooz: Ik begrijp er ook niets van. Als je normaal een goed cyclus hebt en dan nu niet...wat raar...we leven met je mee hoor!

    @Marooz en Poohbeer: Ik was niet misselijk maar aan de diarree (sorry voor het onsmakelijke idee)
    Maar goed dan hoop ik dat het er goed uitgekomen is.
    En verder griep? Tja zou kunnen ben eigenlijk nooit ziek. Zucht!

    XX
    Klavertje.
     
  11. marooz

    marooz Fanatiek lid

    3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    @klavertje; als het diaree is dan heeft het vast te maken met het eten, of met een virusje. Je weerstand kan ook even wat minder zijn, is geen gevaar voor je kindje hoor, maak je maar niet teveel zorgen ;)
     
  12. Poohbeer

    Poohbeer Fanatiek lid

    26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @marooz, hoop dat je nu maar snel ongi mag worden als je de hoop op een zwangerschap al hebt opgegeven...hou moed meid!
    Hoe ik mij voel? Op van de zenuwen al het hele weekend...denk ik er 2 tellen niet aan komt mijn man: ik kan nergens anders aan denken Pooh, is het al dinsdag? "Nee schat...nog even...".
    Maar ondertussen het gevoel dat ik het wel ga worden, gister de hoofdpijn enz...dus neem aan 3e ronde IUI...

    @klavertje, ik hoor ook weleens meiden die diaree als zwangerschapsverschijnsel hebben ;). En anders is het gewoon de griep....hou je dat maar voor...en geniet!

    Bedankt voor het duimen dames!

    Liefs,
    Wendy
     
  13. klavertje

    klavertje Bekend lid

    18 jun 2008
    710
    0
    0
    @Wendy en Marooz: Nou idd ik zal wel niet meer tegen dat eten kunnen. Heb vandaag geen diarree meer gehad. Alleen borrelt mijn buik af en toe.
    Dus ik maak me niet zo druk meer. hihi.
    Bedankt voor jullie reacties!

    @Wendy: Meid je houd het wel spannend voor ons hoor! Ik zie dat je over 1 dag mag testen. Heb je al een test in huis? Ben erg benieuwd. Of wil je liever wachten tot de duivels eraan komen?
    Kan ik me voorstellen. Had ik in eerste instantie ook, maar toch maar 2 testen besteld. Die heb ik allebei gebuikt :))
     
  14. Poohbeer

    Poohbeer Fanatiek lid

    26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @klavertje, ik heb inderdaad een test in huis. Maar vandaag test ik in elk geval niet...om mega domper te voorkomen. Eerst maar kijken of ik morgen ongi wordt. Of morgenochtend testen. Werd vorige keer ook maandagavond ongi....ook op ma inseminatie, net als nu bij de 2e.

    Liefs,
    Wendy
     
  15. klavertje

    klavertje Bekend lid

    18 jun 2008
    710
    0
    0
    @Wendy: oehhhhhhh spannend!
     
  16. marooz

    marooz Fanatiek lid

    3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Wendy ga heel hard voor je duimen meis!

    Klavertje, gelukkig ben je niet meer ongerust!

    Hier alles bezonken, nog geen ongi, en als het morgen nog uit blijft toch maar even met de fertiliteitspoli bellen.

    Dikke kus
     
  17. Poohbeer

    Poohbeer Fanatiek lid

    26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @klavertje en marooz, thanks meiden! Loop op mijn wenkbrauwen...en mijn man ook op die van mij geloof ik....lekker samen stressen en straks weer samen mega chagi.....

    Liefs,
    Wendy
     
  18. Stef1978

    Stef1978 Bekend lid

    @Wendy, succes en ook ik zit de duimen hier te draaien!

    @Marooz, vervelend meidje moet de moed nog niet helemaal opgeven hoor! Als je rond de 21e je eisprong hebt gehad dan kan het nog steeds! Wie weet.....!

    @Klavertje, mss komt het juist door de zwangerschap dat het eten je gewoon verkeerd gevallen is!
     
  19. Daan81

    Daan81 Fanatiek lid

    3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hai,

    Marooz, jeetje wat een gedoe zeg :( ! Vervelend hoor dat je zo niet weet waar je aan toe bent... Lijkt me inderdaad verstandig om morgen even te bellen met de poli, misschien kunnen hun je verder helpen.
    Veel sterkte!

    Poohbeer, jij maakt het spannend, ik hoop het voor jullie! Ik ga even een tandje harder duimen! Laat je het ons morgen wel gelijk weten, niet nieuwsgierig hoor :oops: !

    Klavertje, vervelend dat je je zo beroerd voelde, gaat het inmiddels al wat beter?

    Kimmy en Robina, lekker aan het genieten meiden?

    Bipi, hoe gaat het met jou?

    De rest van de meiden, ik kan het allemaal even niet meer bijhouden.. sorry!

    Wij hebben dus de verplichte pauze maar we gaan het zelf wel proberen met ovulatie testen, ja je moet toch wat, ha, ha.
    Moet wel zeggen dat de rust ons even goed doet...
    Allemaal een fijne avond!
     
  20. Poohbeer

    Poohbeer Fanatiek lid

    26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @all, heb net even een test gedaan...had er nog 2 liggen, maar helaas nu negatief. Hopelijk blijven de duivels wel weg, maar dat zal wel niet.
     

Deel Deze Pagina