de eerste iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bipi, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robina2

    Robina2 Lid

    30 mei 2008
    99
    0
    0
    ik ben bang dat ik dan meteen allemaal reclamefolders thuis krijg omdat ze dan je adres hebben....
     
  2. marooz

    marooz Fanatiek lid

    3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Hey zwangere dames! hahahah gaat hier echt over de zwangerschap ipv de eerste IUI! Maar das niet erg hoor, vind het leuk om alles te lezen en om alvast met jullie mee te zwangeren! ;)

    ego: liep ik vandaag naar de poli (ik werk in het ziekenhuis!) om een afspraak te maken. Kreeg ik gelijk te horen dat ik veeeeeeel te laat was, en hoe ik dat wel niet had kunnen doen, en dat ze het nu te druk hadden om een afspraak te maken, moest morgen maar even bellen...pffffff hallo! Wat een onsymphatiek mens! Ik gelijk tranen in mijn ogen, tjah ben op vakantie geweest, en dit is de eerste keer dat ik dit doe hoor! Nou ja zal morgen dan wel even bellen gggggrrrrrrr :x
     
  3. hartewens

    hartewens Fanatiek lid

    11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    ooow ben het wachten zo zat he. Geloof niks van een evt zwangerschap gezien mijn kleine ei. Verder wel veel klachten, maar zal wel van de pregnyl komen. Enorme (.)(.) en pijnlijk zoals bij een zwangerschap (en vorige iui :D ) Veel hoofdpijn, moe, buikpijn met vlagen en soms wat misselijk. O ja en enorme zielige buien, ik jank om niks. Pregnyl is rotspul.
     
  4. Daan81

    Daan81 Fanatiek lid

    3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Inderdaad Hartwens, pregnyl sucks :( !
    Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen!

    Marooz, wat een naar mens zeg! Niets van aantrekken hoor! Hoe gaat het met het spuiten?

    Jinthe, duim, duim, duim!

    Ik ga zometeen maar weer eens een ovutestje in de strijd gooien...

    Iedereen een fijne avond!
     
  5. Stef1978

    Stef1978 Bekend lid

    Hartewens, ook hier het wachten beu.....! En idd dat pregnyl is troep. Nog even door bijten, we moeten wel....!

    Marooz, idd wat een rotmens zeg....! Ik gaaf haar de wind van voren....!

    Jinthe, mijn duimen draaien overuren.

    Daan81, succes met de ovu-testen!

    Kan idd moelijk deze dagen door komen, maar ja we moeten he.....! Heb niet echt ergens last van behalve mijn (.)(.) dan! Maar dat kan ook door de progesteron komen wat ik nog steeds neem! Deze maand is het extra moeijlik ........ben zo benieuwd!

    Liefs Stef
     
  6. marooz

    marooz Fanatiek lid

    3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    ja ze was echt gewoon onaardig, maar op dat moment sloeg ik dicht, ga er morgen wel wat van zeggen als ik bel. Hoe moet ik nu weten hoe dit allemaal gaat, plus er was tegen mij niet gezegd dat ik op de eerst CD moest bellen voor een afspraak dus tjah...kan het niet ruiken!

    Nou ja ik zal iig even bellen morgen en dan hoop ik donderdag of vrijdag de FM te krijgen, dus duimen maar!

    @ hartewens, nog even volhouden! En ik duim voor je!
    @ daan, hoop dat de ovutesten je nu wat meer duidelijkheid geven! het spuiten gaat goed hoor, heb alleen constant een vol gevoel onder in mijn buik. Alsof mijn blaas te vol zit.... kennen jullie dit?
    @steff,al die kwaaltjes! krijg je alleen maar hoop van! Maar ik duim voor je!

    Alvast welterusten dames!
     
  7. Jinthe81

    Jinthe81 Lid

    5 mei 2008
    62
    0
    0
    Hoi hoi,

    Even ego-berichtje:
    Denk dat jullie wel kunnen stoppen met duimen voor mij...
    Had vanmorgen na plassen iets roze bij afvegen..(woensdag is NOD).
    Voor de zekerheid maar een inlegkruisje ingedaan, hele dag verder niets en vanavond zat er weer ietsje roze in..Normaal wanneer een menstruatie begint is het gelijk flink raak zeg maar, dit ken ik niet.. Maar heb wel buikpijn en ook sterk het idee dat het nog wel door gaat zetten..
    Maar ja, als ik dan weer naar Kimmy kijk kan het ook nog weer alle kanten op...
    Dus nog 2 stomme dagen afwachten, bah, bah, bah! Als het dan nu doorzet weet ik tenminste waar ik aan toe ben, die onzekerheid is echt K*T!
    Zo, dat lucht even op, haha...

    Liefs, Jinthe.
     
  8. bipi

    bipi Lid

    28 aug 2006
    84
    0
    0
    hallo dames

    zoals jullie aan mijn banner kunnen zien is bij ons de eerste IUI ook positief uitgevallen, hebben gister een test gedaan en die was wel heel overtuigend positief.
    We zijn zo blij, maar toch is het nog onwerkelijk na 30 maanden.
    Ga er wel lekker van genieten.

    @Draakje: van harte gefeliciteerd meid,heb je gezien dat we gelijk lopen

    Liefs Bipi
     
  9. marooz

    marooz Fanatiek lid

    3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    BIPI gefeliciteerd! Geweldig en snap dat het onwerkelijk is, maar dat geeft alle wachtenden ook weer hoop.

    Ego: ik heb afspraak gemaakt voor FM, staat voor donderdag om 12:00 Allemaal duimen dat ik prachtige eitjes heb!
     
  10. Robina2

    Robina2 Lid

    30 mei 2008
    99
    0
    0
    Bipi wat een fantastisch nieuws! Gefeliciteerd!
     
  11. Kuipersl

    Kuipersl Actief lid

    24 aug 2007
    421
    0
    16
    @Bipi: Hiep hiep hoera!

    Dames, ligt het aan mij of hebben we een super forum?
     
  12. hartewens

    hartewens Fanatiek lid

    11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    oooow ik ben zo'n druif he. Heb net alvast getest, niet met ochtendurine en hij is licht positief. Mag pas vrijdag testen, dus zal wel van de Pregnyl komen. Heb niet voor die tijd getest of het al uit mijn lijf is, dus nu weet ik niet of het van de pregnyl komt of dat het echt raak is. Pfff wat doe ik mezelf ook aan... :oops:
    Bibi van harte meid!
     
  13. marooz

    marooz Fanatiek lid

    3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    hartewens; is het al meer dan 10 dagen geleden dat je pregnyl gespoten hebt? Want zo lang heeft het tijd nodig om uit je lichaam te gaan namelijk..... spannend ik duim voor je
     
  14. hartewens

    hartewens Fanatiek lid

    11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    zit nu op de 12e dag na pregnyl. De 11e dag na inseminatie. Pfff wat ben ik een druif, hahaha. Moet wel zeggen dat ik er wel om kan lachen hoor, rare actie van me.
     
  15. draakje81

    draakje81 Lid

    1 okt 2007
    47
    0
    0
    Eindhoven
    @Bipi, van harte zeg.... goed bezig hier.
    @ hartewens, zou pregnyl toch uit je lijf moeten zijn. Misschien een hele voorzichtige gefeliciteerd!

    Ik zit even in zak en as. Heb er gisteren nog maar 3 testjes tegenaan gegooid en die waren ook allemaal positief. Ging ik vanmorgen naar het toilet. Heb ik echt veel, helderrood, bloedverlies. Echt heel erg, alsof ik ongesteld geworden ben. Ik maak me zoooooooo'n zorgen. Heb meteen het ziekenhuis gebeld en ik mag vanmiddag al langs. Rotte is alleen dat ze waarschijnlijk nog niets kunnen zien omdat het zo pril is.
    Kimmy, hoe ging dat bij jou?

    Ik laat jullie snel weten hoe het was.....
     
  16. hartewens

    hartewens Fanatiek lid

    11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Draakje, dat is schrikken zeg! Heel veel succes vanmiddag. Hopelijk is het net als bij Kimmy iets onschuldigs.
     
  17. marooz

    marooz Fanatiek lid

    3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Jakkes draakje niets aan.... hoeft niet altijd slecht te zijn (kijk maar naar kimmy!)... maar snap je ongerustheid.

    4 weken echo kunnen ze vaak wel zien of er wat zit, alleen nog geen hartactie.... ik duim voor je!
     
  18. Kuipersl

    Kuipersl Actief lid

    24 aug 2007
    421
    0
    16
    @Draakje81: Jeemig meis, schrikken! Ik krijg er kippevel van!

    Ik had op woensdagavond een klein beetje bloedverlies, leek op een beginnende ongesteldheid. De dagen erna had ik helderrood bloedverlies, maar wel minder dan wanneer ik ongesteld was. Daardoor begon ik te twijfelen en toen heb ik op vrijdag een test gedaan. Die was positief. In het weekend werd het bloedverlies heviger, en was het meer dan een gewone ongesteldheid. Dat laatste heeft 3 weken aangehouden. Je kan er niets van zeggen, dus.
    Fijn dat je gelijk kan komen voor een echo. Ik moest een week wachten. Ik hoor het van je! Ondertussen duim ik! Die onzekerheid is killing..

    Liefs!
     
  19. draakje81

    draakje81 Lid

    1 okt 2007
    47
    0
    0
    Eindhoven
    ik laat jullie zsm iets weten. Klinkt een beetje hetzelfde als bij jou Kimmy. Ik had gisterenavond 1 druppel in mijn broek en vanochtend best veel vond ik zelf. Het ziet er bij mij echt hetzelfde uit als ongesteld zijn..... Ik wacht het maar gewoon af. Jou verhalen geven me in ieder geval een klein beetje moed.

    Ik laat vanmiddag iets weten....
     
  20. Stef1978

    Stef1978 Bekend lid

    @Hartewens, moet ook wel lachen hierom.....! Echt waar ook ik kon niet meer echt wachten en heb er gisteren een tegeaan gegooid! Namelijk gistermiddag en ja ook die is licht positief, wou het eerst niet geloven maar toch! Dus ook ik ben zo'n druif want ook ik 12 dagen geleden mijn laatste pregnyl spuit gehad! Dus wie wou het zeggen, vindt het wel geinig dat jij en ik precies gelijk zitten want ook ik heb mijn 2e IUI gehad en mag 11 juli testen officieel! Alleen zijn wij 3 jaar bezig en heb ik in juli 2006 en febr 2007 een miskraam gehad!

    Ik ben heel voorzichtig blij maar wacht vrijdag nog wel af! Ga je 's ochtends testen?

    Succes vrijdag

    @Draakje, hoop dat het mee valt ik duim voor je.

    Liefs Stef
     

Deel Deze Pagina