de eerste iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bipi, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Hey dames!
    Wat een super goede berichten! Allemaal zwangeren hier (met een slag om de arm natuurlijk ;))

Kimmy, ik heb de opleiding tot verloskundige gedaan dus als je vragen hebt dan hoor ik het wel :) Geld ook voor alle anderen natuurlijk!

Hier gaat het niet helemaal lekker, voel me akelig door de hormonen denk ik, heb buikpijn, en heb een heel vol gevoel :-s.... nou ja morgen nog even afwachten, en dan zien we wel weer verder!

Ben heel blij voor alle meiden!

Liefs

2. Robina2

Robina2 Lid

30 mei 2008
    99
    0
    0
    Hier gaat het niet meer goed. In het zh was het vruchtje dat nu 9 weken en 2 dagen moest zijn niet meer zichtbaar. Wel was in de tweede vruchtzak waar vorige keer een 'dood frummeltje' zat, wel iets te zien met hartactie vreemd genoeg, maar dat zou dan 6 weken zijn en dat is praktisch onmogelijk. En het kon ook mijn eigen hart zijn dat je zag volgens de gyn. Opeens was er ook nog een derde lege vruchtzak te zien. Het was allemaal erg vreemd. Maar de droom is hier dus weer voorbij. Volgende week vrijdag terugkomen om nog eens te kijken, maar ik weet dat het gewoon niet goed kan zijn. Ik ben in een gat gevallen en heb het idee dat er niks meer is.

3. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Ohhh nee robina wat erg..... afschuwelijk gewoon..... ik heb er geen woorden voor, sterkte meis :(

4. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    O Robina wat afschuwelijk. Vreselijk is dat he. Heel veel sterkte meid en als je je verhaal kwijt wilt, mijn pb box staat open. Weet helaas maar al te goed hoe moeilijk dit is, zeker nadat je er zoveel moeite voor hebt moeten doen.

5. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Jeetje Robina ook ik weet helaas hoe het voelt!
    Sterkte meid we denken aan je!

Heel veel liefs

6. draakje81

draakje81 Lid

1 okt 2007
    47
    0
    0
    Eindhoven
    @robina,jeetje zeg. Wat verschrikkelijk. Ik leef ontzettend met je mee.

Hier is het bloeden zo goed als opgehouden. Heb er zojuist nog een testje aan gewaagd (weet dat het nergens op slaat) en die is nog hartstikke positief.... Weet dat het weken kan duren voor HcG uit je lijf is.

7. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Spannend draakje! Wanneer heb jij je 2e IUI gehad?

8. draakje81

draakje81 Lid

1 okt 2007
    47
    0
    0
    Eindhoven
    @stef, ik heb 20 juni mijn IUI gehad. Hoe gaat het met jou? Ook een positieve test zag ik? Spannend. Maarja, pregnyl zou uit je lijf moeten zijn, dus heel voorzichtig gefeliciteerd.

9. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Ik heb hem op 25 en 26 juni gehad! Maar op 26e heeft de gyn de folikels laten knappen dus heb ik op de stoel geovuleert! oeps.......! Er waren drie dus vindt dit extra spannend.....! Wel grappig we verschillen met een week! Had vanmiddag er nog een test tegen aan gegooid en die was donkerder dat die van maandag! Dus geen pregnyl denk ik!

10. draakje81

draakje81 Lid

1 okt 2007
    47
    0
    0
    Eindhoven
    oh spannend Stef. Ik duim voor je, maar denk dat het toch wel echt zo is dan..... Gaat wel lekker met dit forum he. Leuk om te zien. Ik weet zeker dat iedereen aan de beurt komt.....

11. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Draakje, heb je ook progesteron caps vaginal moeten in brengen? En zo ja tot wanneer, kan het de gyn niet vragen ivm vakantie!

12. draakje81

draakje81 Lid

1 okt 2007
    47
    0
    0
    Eindhoven
    Stef, nee ik slik 100 mg clomid en krijg 1 keer een prik pregnyl om m'n ei te laten springen. Geen ervaring dus met progesteron caps helaas. Misschien iemand anders?

13. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Zooo he Stef, jij durft ;) al een banner! Dapper hoor, ik durf nog niet, eerst zeker weten, brrr
    Draakje, jij had bloedverlies? Hoe lang?
    Vanmiddag had ik bij het afvegen roze/bruin slijm. Teken dat ongie er toch aan zit te komen :( Of het moet innestelingsbloed zijn. Afwachten, afwachten, afwachten. En we wachten al zoooo lang.

14. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Hartewens, ja dacht ik wil er ook een! hihihi had vanmiddag weer getest en hij wer al naar 3 min. donkerder dan die van de vorige keer! Dus geen pregnyl meer! En zwanger is zwanger toch? Wel weet ik al te goed dat het nog mis kan gaan! Maar toch....we zien het wel.

15. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Hier ook een streep die donkerder is. Kan het haast niet geloven zeg! Ik denk dat ik echt zwanger ben! JOEPIE! Nu het nog blijven, de komende maanden zal super spannend zijn.

16. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    @Robina: je hebt een PB-tje...

@Hartewens en Stef: Gefeliciteerd meiden, na 14 dagen is HcG echt uit je lichaam!

17. Topper17

Topper17 Lid

4 dec 2007
    36
    0
    0
    Hoi

Robina heel veel sterkte !

Grt
    Topper

18. bipi

bipi Lid

28 aug 2006
    84
    0
    0
    dag meiden

allereerst bedankt voor alle felicitaties.

@Marooz: fijn om te weten dat er ook een verloskundige op dit forum zit, mochten we vragen hebben ofzo

@Robina: wat kl... allemaal, sterkte meid, digi knuf

@Draakje: wat fijn dat je weer wat zekerheid hebt, wanneer heb je een echo?

@Stef en Hartewens: van harte gefeliciteerd meiden

Liefs Bipi

19. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dag meiden,

NEt FM gehad en zat 1 mooi groot eitje van 16 mm. Morgen nog prikken en dan sávonds pregnyl. Zondag eerste IUI. Ben best wel blij. Heb een mooi ei, en heb nog 1,5 ampul. Dus mocht het niet lukken deze keer, kunnen we iig verder volgende maand, en hoeven we niet eerst te sparen....:)

Ik ga nu even lekker shoppen!

Dikke kus

20. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Wauw, op dag 9 en dan al een ei van 16 mm! Jeetje, hoe doe je dat?! Geef eens tips, dat wil ik ook wel haha!
    Succes iig met je eerste IUI zondag!

Hartewens, Stef, Draakje, Bipi: Proficiat meiden. Geniet lekker van jullie mooie rose wolk. Denken jullie wel aan ons? DUS: HCG-tjes stooien!

Robina; jeetje meis, wat erg voor je! Ik wil je veel sterkte wensen, Dikke knuf voor jou!

Topper: Heb je nog een testje gedaan? Ennuh?

Ik heb maandag mijn eerste FM. Ik hoop zo op twee mooie eitjes! Lekker groot van zo'n 18 mm. Duimen jullie mee?
    Liefs Nikkie

Deel Deze Pagina