de eerste iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bipi, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robina2

Robina2 Lid

30 mei 2008
    99
    0
    0
    @ marooz: volgende week inderdaad nog een echo omdat ze er in het zh ook niks van snapten. Nog geen bloed verlies. Het is heel raar, net of er niks aan de hand is en alsof ik nooit zwanger ben geweest en het plotseling is verdwenen, samen met de symptomen.

2. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

@Hartewens, het is heel normaal dat je het zo ervaart. Heb je al gebeld om een afspraak? Ik wel wou weten of het goed zit, want heb ook een miskraam gehad en vorig jaar in januari had ik een positieve test maar zat er niks ! Dus begrijp je heel goed, maar tot nu ben je zwanger en probeer ervan heel voorzichtig te genieten! Leef met je mee want ook ik vindt het de komende weken heel spannend, mag de 24e voor een echo om te zien of er überhaubt wat zit!

Liefs xxx

3. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Marooz; succes morgen meid met je IUI. Hoe laat heb je hem?

Hartwens; fijn dat je een goede 7 weken echo hebt gehad! Houdt moed, dit keer komt het helemaal goed voor jullie. Blijf positief!

Robina; erg raar allemaal he. Heb je al twee keer eerder een MK gehad? Maar meid, wat verschrikkelijk! Met hoeveel weken was dat als ik vragen mag? Ben je al lang bezig voor een beebje?
    Ik wil je nogmaals veel sterkte wensen meis!

All; ik ben alweer bijna van mijn ongi af. Is nu nog maar minimaal. Had alleen wat bruinverlies. Heeft iemand van jullie dat ook gehad? Eerst ongi worden omdat ze de eisprong niet meer kunnnen tegenhouden en daarna meteen weer ongi van de Provera?
    Liefs Nikkie

4. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Eeehm ben nog maar net 4 week en 1 dag zwanger, dus helaas nog geen goede 7 weken echo. Je bent denk ik in de war met iemand anders :)

5. Robina2

Robina2 Lid

30 mei 2008
    99
    0
    0
    @ nikkie: meer dan twee jaar bezig. Eerdere miskramen waren bij 6 en bij 8 weken.

6. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    @robina; kan me heel goed voorstellen dat dit zeer doet meis, maar wacht de echo af, je weet het nooit..... Als het toch echt niet goed blijkt te zijn dan kunnen ze wel verder kijken of er iets anders aan de hand is...(omdat je meerdere miskramen gehad hebt) als je dat zou willen iig.
    Ik denk aan je, dikke *knuff*

@nikkie; dank je wel meis, ik heb de IUI om 10:15, en in het weekend dus wordt een artsassistent denk ik... grrr nou ja moet het ook leren ;) Ik kan je niet helpen met de provera, dat heb ik nog nooit gehad. hoe lang zat er tussen de ongi's?

7. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hallo,

Jeetje wat gaat het hier snel zeg.
    Hartwens, Stef en Bipi van harte gefeliciteerd.

En Robina, jeetje dat is schrikken zeg! Heel veel sterke meis.

Jinthe, wat kl*te zeg! Nu maar weer hopen op de volgende ronde.

Nikkie, mmmh alweer ongesteld. Had het ziekenhuis dat ook gezegd dat dat kon?

Marooz, jij heeeel veel succes morgen! En zometeen succes met de vervelende wachtweken.

Hier op dag 19 nog steeds geen positieve ovutest. Op dag 8, 11 en 14 was het tweede streepje wel duidelijk aanwezig maar niet donkerder dan de controlestreep. Snap er niets meer van...

Iedereen een fijn weekend!

8. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    @Robina: Goed je terug te zien op het forum!

9. sandy84

sandy84 Lid

21 feb 2008
    58
    0
    6
    hoi dames
    ik meld me ook even aan bij dit topic.
    ben sinds okt. 2005 gestopt met de pil
    en ik zit nu alweer 1 1/2 jaar in de mmm
    PCOS geconstateerd
    en heb vorige maand mijn eerste IUI gehad, was helaas neg. deze maand even pauze omdat het lab. dicht is dus volgende maand weer een poging wagen

gr. sandy84

10. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    @Marooz: Ik heb de IUI ook in het weekend gehad en dan wel op een zaterdag. Wij kregen idd ook een assistente van de gyn en dat ging prima hoor! Die had het al zoveel gedaan. Nu ik dit schrijf is het bij jou al gebeurd. Ik hoop dat je het mee vond vallen. Ik vond het het wel reuze meevallen.
    Ben erg benieuwd hoe je jezelf voelt. *knuffel*.

@Robina: meid, het is voor jou dubbel spannend.
    Maar eens komt het goed en deze keer zeker.
    *positief* hihi. Kop op meid!

@Daan, mm wat vreemd zeg, heb je dan een vroege eisprong gehad? Wat ga je nu doen?

@Sandy: Welkom hier, wij kunnen met je meepraten. Hier ook wachtenden op het wachtbankje. Kom gezellig meekletsen en wij begleiden je wel door de periode heen.

Verder hier alles ok. Heb gisteren en eergisteren op dat tabelt geleefd en vandaag geen ingenomen.
    Het is uit te houden. Ben niet zo'n tablettenslikker vandaar...Voel me verder prima.

11. draakje81

draakje81 Lid

1 okt 2007
    47
    0
    0
    Eindhoven
    meiden,

Hier even een kort berichtje. Ik heb vanmorgen nog een keer getest en deze was negatief. Morgen even het ziekenhuis bellen...... zsm maar weer door met de volgende ronde. Ben er echt kapot van.

12. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    @daan; wat een rare situatie zeg, dan heb je vast een vroege eisprong gehad. ik kan niets zeggen over die testen want bij mijn zijn ze altijd negatief....

@sandy; welkom hier meid! we kennen de situatie, dus schrijf maar lekker van je af!

@klavertje; vond het idd reuze meevallen, het is even het onbekende, maar doet geen pijn gelukkig. hoop dat je minder misselijk bent!

@draakje; wat naar meis.....ik leef met je mee, een dikke *knuff*

@all; hier dus vanochtend de inseminatie gehad. Ik was al blij met mijn super ei, maar toen ik de uitslag van mijn man zijn zaad zag, werd het echt een geweldige dag! In aanleg 64miljoen! Na bewerking 35 miljoen, waarvan 65% klasse A! Echt veel betere uitslag dan voorheen, dus ben super blij. Heb het gevoel dat het me nu meer rsut kan geven, was zo bang dat zijn zaadkwaliteit naar beneden zou gaan!

Dus meiden ik zit op het wachtbankje, iemand chocola?

13. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hallo meiden

Ik wil me ook graag aanmelden bij dit onderwerp.
    Ik ben vorig jaar julie gestopt met de pil. Mijn vriend heeft reuma en is drie maanden eerder met zijn medicijnen gestopt omdat deze erg schadelijk kunnen zijn wanneer je zwanger bent of wilt worden. Omdat de pijn bij mijn vriend op een gegeven moment bijna ondraaglijk werd, zijn we in januari van dit jaar bij de gyn beland om te kijken of we het op één of andere manier een beetje kunnen versnellen. Eerst allebei door de medische molen geweest (vooral ik) en daaruit is gebleken dat mijn slijm te agressief is en alle zaadcellen doodt. Inmiddels al gesprekken gehad voor ivf en daarmee gaan we in augustus starten (ivm vakantie) In overleg met de gyn hebben we besloten tot die tijd iui te proberen. Afgelopen woensdag heb ik de eerste iui gehad en inmiddels zit ik dus op het wachtbankje. Hoop dat het gelukt is.

14. Topper17

Topper17 Lid

4 dec 2007
    36
    0
    0
    Hoi Meiden,

Even een berichtje vanmorgen nog een testje gedaan en het is POSITIEF !
    Kan het echt bijna niet geloven na twee jaar toch een wonder ben super blij :D

Stef,Bipi en Hartewens ook Gefeliciteerd.

Jinthe, veel sterkte en heel veel succes met volgende ronde.

Grt
    Topper

15. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hai,

Topper, fantastisch! Van harte gefeliciteerd.

Marooz, wat een mooie uitslag zeg! Nu kan je in ieder geval met een gerust hart de komende 2 weken wachten.. Succes he!

Miepje, welkom! En succes op het wachtbankje!

Draakje, wat een verschrikkelijk nieuws zeg :cry: . Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen...

Robina, hoe gaat het nu met jou?

Kimmy, meis voel je je nog goed en ben je met volle teugen aan het genieten?

Klavertje, ik weet nog niet wat ik moet doen. Ik denk gewoon maar afwachten we hebben goed geklust dus als ik het ei heb gemist met de testen dan hoop ik maar dat de zwemmers hem te pakken hebben gekregen ;) . Fijn dat alles goed met je gaat!

Sandy, jij ook welkom.

Nikkie, alweer helemaal :evil: vrij? Hoe gaat het met het prikken?

Hier verder geen nieuws..
    Allemaal nog een fijne dag!

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi lieve dames,

Hier ben ik weer, heb jullie gemist en hoop dat alles goed met jullie gaat. Ik zie veel gefeliciflaptaarten wat nogal veel hoop geeft aan mij en andere die ook nog aan de beurt komen. Aan de zwangeren gefeliciteerd, geniet lekker van jullie zwangerschap! Aan degene die op de wactbankje zitten, veel suc6 en hopelijk zijn jullie de volgende. Voor diegene die ongie zijn geworden veel sterkte en hou de moed erin hoe moeilijk het ook is. Verder wens ik iedereen uit het diepste van mij hart hetgeen toe wat zij wensen.

Hier geen nieuws, ik had 10 Juli ongie moeten worden maar tot op heden geen kwaaltjes en geen rood te zien. Heb deze maand zeker weten geen eisprong gehad, om dat zeket te weten ga ik morgen bloed laten prikken of een testje doen zodat ik aan de Primolut kan en daarna Clomid 150mg. Of ik erna weer een poging ga wagen voor IUI is nog een vraagteken bij mij, alhoewel mijn man staat te springen om het weer te proberen.

17. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

@Topper dankje voor je felicitatie het is nog heel onwerkelijk hier! Maar wat geweldig van jouw ook! GEFELICITEERD!

@Roosje succes!

@All, succes en moed houden ooit komt de tijd!

hier is het allemaal nog heel pril en ben ik ook nog heel onzeker. 24 juli eerst maar de echo om te zien f het echt zo is! Soms loop ik wel 5 keer op een dag naar die stomme testen toe om te zien of het echt zo is! Ongelofelijk! Hoop dat het naar zijn zin heeft en bij ons blijft!

18. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Topper: Gefeliciteerd, alweer een rose erbij! Dat gaat lekker hier zeg!

Daan: ja prikken gaat goed. IS veel fijner dan Menopur. Je hoeft niet meer te mengen enzo en de naals is veel kleiner, is ook wel zo prettig.

Stef; ja eindelijk zekerheid! Geniet ervan meis!

Miepje, welkom hier!

Morgen heb ik een FM. Ben zo benieuwd naar of er iets gegroeid is...

Liefs Nikkie

19. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Draakje wat erg zeg. Sterkte meid.
    Topper, van harte! Waar blijft je mooie banner?
    Alle nieuwkomers welkom! Hoop dat het gauw raak is.
    Stef wat herkenbaar! Hier ook enorme onzekerheid. Loop vaak even naar de test om te kijken of het echt zo is. Heb sinds woensdag nl ook af en toe wat lichtbruinverlies. Maakt me wel onzeker hoor. Ben zo bang voor de 7 weken echo.
    De eerste zwangerschap zagen ze niks en lag ik 's avonds op de ok omdat ze dachten aan een bbz. Na de operatie bleek dus dat het geen bbz was. Waar het vruchtje zat was een raadsel. We hebben echt tussen hoop en vrees geleefd. Het vruchtje is er wel via de normale weg uit gekomen. Heb er nog steeds angs van dat zoiets weer gebeurt. De 2e zwangerschap was er wel een vrucht te zien, maar het leefde niet. Een curretage volgde. En nu weer zwanger. Wat zal het nu zijn. Heb wel mijn momenten dat ik geniet, maar kan de angst niet uitschakelen. Het lichte bruinverlies baart me ook zorgen. Ik lees wel dat het niks hoeft te betekenen, maar van mij mag het stoppen. Heb vanavond wel mijn avondeten er uit gegooid omdat ik zo misselijk was. Dus dat is dan weer een goed teken.

20. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Hartewens, hier precies hetzelfde! Ik had bij mijn eerste Zw wel een vruchtje en teste ik op vrijdags positief maar had ik op woensdag dus een miskraam! Vorig jaar in januari teste ik op zondag positief en begon ik op dinsdag bruin te vloeien, meteen naar de HA die maakte een afspraak bij de gyn en op vrijdags was er niks te zien! Er had dus ook niks gezeten, wel zat er iets van 2,5 cm op mijn rechter eierstok maar was niet doorbloed dus liet ie eerst voor wat het was! Wel 2x p.week bloed prikken voor hcg waarden maar die zakten! Dus een vermoedelijk BBZ maar wel gelukkig op gewone weg afgevoerd! Dus hartewens begrijp je angst zoals je ziet heb ik die ook! Idd is het bij jouw een goed teken dat je misselijk bent! Ik heb nergens last van dan alleen mijn (.)(.)!

Deel Deze Pagina