@Marooz: Ben blij dat je het mee vond vallen. En idd een erg goeie zaadkwaliteit. Beter dan bij ons als ik het zo lees. Dus ik heb alle hoop, hie ris het ook gelukt! @Draakje: echt vervelend nieuws meid! We leven met je mee. @Miepje: Welkom hier en suc6 op het wachtbankje. @Topper: Gefeliciteerd meid Super nieuws! Ben benieuwd naar je ticker. @Daan: Ik ben erg benieuwd of het gaat lukken. Jullie denk ik ook wel. Als je straks overtijd bent weet je het..hihi. @Roosje:Meid het valt niet mee voor je. Wel fijn dat je man zo positief is. Dat geeft moed. Suc6 meid! @Stef: Meid ik hoop het zo erg voor je. En ik ken je gevoel want dat heb ik nu nog. Elke dag broekeloere. haha. Echt ik ben ook best bang. Maar nog 2 daagjes dan weten we het. Meid we blijven voor ons duimen. @Nikkie: Veel suc6 tijdens de FM. Ik hoop dat hij hard doorgegroeit is. Hier voor de rest ok, moet zo nog ff tabeltje innemen want ben weer wat misselijk. Anders heb ik het weer de gehele dag. Verder geen nieuws!
Hoi Allemaal, Bedankt voor jullie felicitatie's. Heb vrijdag mij eerste echo dus super spannend hoop dat alles goed is. Kan iemand mij vertellen hoe de zwangerschapsbanner werkt krijg elke keer verkeerde week erin staan. Grt Topper
@klavertje hoe bedoel je nog 2 dagen dan weten we het? Ik moet nog 10 dagen dan heb ik pas mijn 1e echo! (ach wat ben ik ook een sufferd, nu zag ik het jij moet de 16e.......sorry het begint nu al hihihi) @Topper, voeg je laatste dag van de menstruatie in? Want dan moet het goed komen toch! Wanneer was je voor het laatst?
topper: de eerste twee weken van je cyclus tellen ook gewoon mee.... dus als je nog maar net een positieve test hebt, ben je toch al 4 weken zwanger.... bedoel je dat misschien? JE moet idd je eerste dag van de laatste menstruatie invoeren, moet dan goed komen Hier alles rustig, ben sinds ik ben gaan injecteren misselijk. Dus het eten wil niet zo, maar goed voor de rest gaat het prima. Meiden ik ben heel benieuwd naar de echo's en Fm's! Ik zal waarschijnlijk wat minder schrijven de komende tijd, maar lees alles mee hoor! Dikke knuffel
Hoi dames, Stef, thnx meid. Nikkie, en hoe groot was je eitje? Hartewens, blijf positief. Stressen werkt alleen maar averechts. Klavertje, nee niet echt maar goed het zal zo moeten zijn. Ja ben ook blij dat mijn man enigzins alle moed in spreekt en achter me staat. Topper, ben je er al uit met je banner? All, suc6 dames duim nog steeds voor iedereen! Hier geen nieuws en nog steeds geen rood te zien, vanochtend gebeld naar de gynpoli maar mijn gyn was er niet. De assistente zei dat ik geen bloed kan prikken als er geen zekerheid was dat ik zwanger zou kunnen zijn dmv een testje. Maar aangezien ik vandaag niet lekker in mijn vel zat ben ik niet naar buiten gegaan dus morgen of overmorgen ga ik testen, om te weten of iknou wel of niet aan Primolut mag. Wat een verhaal/gedoe zeg... Liefs
Hoi Stef mijn laatste menstruatie was 5 juni dus zou nu vijf weken zwanger zijn. Maar het lukt me nog steeds niet doe waarschijnlijk wat fout. Grt Topper
Hallo dames @Topper: van harte gefeliciteerd meid, geniet ervan @Miepje: welkom hier en suc6 op het wachtbankje @Marooz:suc6 op het wachtbankje, spannend allemaal hoor Hier verder weinig nieuws, voel me goed. Heb 31 juli de eerste echo, vind het wel erg spannend Liefs Bipi
Topper, 5 juni invoeren en de lengte van tussen 5 juni en 25 juni (cyclus van 26 dagen) dan moet het goed komen! Dan de bovenste kopieren en in je profiel plakken bij onderschrift!
@Klavertje: ja inderdaad rustig! Ik moet bekennen dat ik wel steeds meelees maar ook niet steeds wat nieuws te vertellen heb, hoor! Morgen hebben we weer een echo; de eerste via de verloskundige. Dan moeten we naar een echobureau ergens 15 km verderop. Ze gaan kijken hoe ver ik precies zwanger ben (dat weet ik natuurlijk allang, maar ik heb ze maar in de waan gelaten....ik wil nog wel een echo! Kan ik weer ff kijken of alles nog goed is). Als ze hebben vastgesteld hoe lang het nu is, dan gaan ze vervolgens een afspraak maken voor een nekplooimeting. Verder gaat het met mij prima. Ik ben hoofdzakelijk iedere keer erg moe, niet overdreven misselijk of zo!
Hier heel erg misselijk! Verder ok. Jij dus ook een spannende dag morgen. Wij gaan morgen ook naar de gyn voor de 1e echo. Ben zo benieuwd of we het hartje horen kloppen!
@Klavertje: het hartje zal je niet horen kloppen, hoor....dat kan pas vanaf een week of 12 met een doppler...maar je kan een knipperlichtje zien op de echo. Ik duim voor je dat het allemaal goed is!
Sorry dat ik hier zomaar binnenval hoor, maar je kunt zeker al wel het hartje horen kloppen hoor! Als je een inwendige echo krijgt en je gyn heeft er de juiste apparatuur, dan kun je het ook horen. Wij kregen onze eerste echo met 6 wk en 6 dg. We zagen het hartje kloppen en we konden het zeker ook horen! Veel plezier morgen!
Hoi Hoi, Oeps foutje! Maandag had ik een FM op dag 12. Er is nog niet veel activiteit te waarnemen. Zowel rechts als links zitten een aantal kleine follikels. Deze zijn te klein om te meten. Derhalve is de Gonal opgehoogd naar 112.5 IE. Tevens hebben we het contract meegekregen voor de cryos. Ook hebben we voor de optie gekozen om bij IVF twee terug te plaatsen, tenzij.. Vandaag hebben we ook bloed laten prikken voor de cryos. Vrijdag terugkomen voor een FM. Nu ben ik WEER ongesteld! Ik word er niet goed van! Ik ben bang dat mijn follikels daardoor niet groeien! Iemand van jullie ooit meegemaakt? Liefs Nikkie
@kimmy en klavertje; makkie heeft idd gelijk wat betreft het hartje. Vanaf 4 weken klopt het hartj van het vruchtje al. Dit is vaak vanaf een week of 6 waar te nemen. Vooral bij een inwendige echo (waardoor je dicht bij de baarmoeder komt) is het hartje zowel te zien (knipperen) als wel te beluisteren. Dus klavertje ik ga voor je duimen dat je morgen veel kijk en luister plezier hebt... @nikkie; dubbel meis, hoe voel je je mentaal? Is toch weer een stapje verder. Ik kan je niet helpen met de hoeveelheid ongesteldheden die jij doormaakt! :-s Misschien toch even navragen bij gyn? Hier alles prima, wachten duurt lang, maar is vol te houden. Wel elk prikje wat je voelt dnek je..."zou het?"
Het doet mij toch goed als ik zie bij hoeveel meiden het snel raak is met de IUI. Geeft weer hoop! Iedereen die zwanger is, geniet ervan en voor de rest, veel sterkte met het wachten of met de behandeling!
Helaas meiden! Heb vandaag een inwendige echo gehad en ze hebben bloed geprikt, maar waar ik bang voor was is uitgekomen! Helaas heb ik een vroegtijdig miskraam gehad! Nou is het wachten op mijn ongesteldheid en dan een maand rust en dan zien we half augustus weer!