O nee, stef ik schrik er van! Had je zelf het idee al dan? Nikkie wat verwarrend voor je. Weer ongesteld. Hier ook flinke onrust. Heb eigenlijk sinds 2 dagen voor testdatum steeds wat lichte bruinverlies. Ene dag wat meer als andere dag. Vannacht ook echt buikpijn alsof ik ongesteld moet worden en rommelige darmen. Nu geen buikpijn meer. Heb net wel voor de zekerheid getest en hij is wel veel donkerder als die van zondag. Toch maak ik me erge zorgen. Ben bang dat het nu ook niet blijft zitten. Maandag had ik nog gebeld met gyn. Het was gewoon afwachten, eerder kunnen ze niks zien en bruine afscheiding is oud bloed. Maar heb dat nu dus al een week. Afwachten maar weer.
@ Stef>Meid, wat balen zeg!Leef met je mee, sterkte! @Marooz> zitten we bijna gelijk op wachtbankje, ik had wel weer wat aparts gisteren bij de FM: Namelijk het volgende: Ik moest voor 1e fm (CD acht), vorige keren was er dan nog nooit wat te zien, hij stopt die echostaaf erin en ik kijk, ik denk HUH?: zitten er rechts 2 huge eggs..en links ook nog 1.. Wat blijkt nu:waarschijnlijk zijn die doorgegroeid van de vorige keer en is er wel een eisprong geweest maar deze zijn blijven groeien!? Ik had het nog nooit gehoord, maar dat kan dus ook nog. 1 was 34 mm. 1 van 32 mm en 1 van 24 mm.. Hij gaf aan dat ik wel een IUI kon doen vandaag (dus CD 9), maar dat de kansen nog wel lager liggen dan normaal omdat dit oudere eitjes zijn..Ja,ja...Of de poging afbreken en volgende maand opnieuw beginnen (mooi niet dus!). Een kans is een kans, hoe klein dan ook! Dus gister uit ziekenhuis gelijk de Pregnyl erin en vanmorgen al het welbekende potje ingeleverd, straks om 11.30 de 3e IUI! Jullie horen nog van me! Liefs, Jinthe.
Hallo allemaal, Stef, jeetje wat verschikkelijk zeg ! Heel veel sterkte! Robina, hoe gaat het bij jou? Hoe voel je je? Jinthe, :-s daar heb ik echt nog nooit van gehoord.. Maar natuurlijk wel fantastisch. Groot gelijk ik zou ook elke kans pakken. Nu maar hopen dat de pendel van Caruli gelijk heeft! Marooz, ik hoop dat al die tekenen ook wat betekenen! Ik duim voor je! Hartwens, jeetje bij jou ook al allemaal zo onzeker. Hoop voor je dat net als bij Kimmy alles goed komt! Nikkie, weet het ziekenhuis waardoor je iedere keer weer opnieuw ongi word? Sterkte met het ophogen! Klavertje en Kimmy, hoe was de echo vandaag? En hebben jullie het hartje gehoord? Hier nog steeds geen duidelijke positieve ovu-test .. Het kan verlaat zijn vanwege de PCO, maar had gehoopt dat de medicatie iets langer zou doorwerken... Ik plas dus nog maar even door op die staafjes.
Hoi hoi, Zo, de 25,4 miljoen!(wist niet wat ik hoorde!) zaadjes zijn op weg.. Hij heeft eerst nog even gekeken met een inwendige echo en ze zaten er alle drie nog.. Hij zei nog wel een keer dat de kans echt heeel erg klein is dat het lukt, maar ja..wie niet waagt.... Het kan ook nog dat die eitjes gewoon gaan verschrompelen in de eierstok, dus dat er dan helemaal geen eisprong komt..Maar omdat de zaadjes wel een paar dagen blijven leven is er dus wel een kans als er wat springt, dat we dus nog op tijd zijn. Moet nu dus 2 weken wachten, alweer, bah... Mocht ik ong worden dan op CD 3 een uitgangsecho om er dan zeker van te zijn dat alles weg is.. Mocht ik niet positief testen dan ook terug om met Primolut opnieuw een cyclus op te wekken... We'll keep our fingers crossed! En Daan>laten we idd hopen dat Caruli's pendel klopt! Liefs, Jinthe.
Nou Jinthe, met zulke mega-eieren en zoveel zaadjes moet het toch wel lukken zou je denken! Daan: lief dat je steeds aan me denkt. Ik ben nog wel erg verdrietig, maar het gaat elke dag weer een klein beetje beter. Het moet gewoon slijten. Het rare is dat ik nog steeds geen bloed verlies, dus soms moet ik mezelf tegenhouden om niet stiekem te denken dat de gyn het misschien gewoon niet goed heeft gezien op de echo. Maar dat kan natuurlijk niet, een embryo van ruim 9 weken moet je gewoon zien. Nou ja vrijdag krijgen we met de echo meer duidelijkheid als het goed is en dan zullen we ook wel horen wat nu de volgende stap is.
@ stef; jakkes wat is dat naar! *knuff* @hartewens; wat akelig meis, helemaal dat je nog zeker tot 6 weken moet wachten voordat ze echt iets kunnen zien @jinthe; wat een enorme eierenn! Die moet je bijna aan de buitenkante kunnen voelen! En mooie zaadkwaliteit meis! Je weet het nooit! En hoop dat carulli bij ons beiden goed gependelt heeft (is hetzelfe!) @daan; hoop ook dat het wat betekend, al voel ik nu helemaal niets meer hoor :-s ach het is toch gewoon afwachten, maar gelukkig zijn we al weer woensdag! Hoop dat deze cyclus wel een beetje normale lengte voor je aan gaat nemen :-s @robina; vind het zo verdrietig voor je, kan me voorstellen dat je nogsteeds hoop hebt als je nog niet vloeit... sterkte meis Ben benieuwd naar de echo's kimmy en klavertje!
@Stef: wat naar meid...dan zit je er zo dichtbij... Sterkte.. @Robina: Hoe is het met je? We duimen mee hoor, voor vrijdag. Mijn moeder heeft altijd in de verloskunde gewerkt. Die zegt altijd: 'In de verloskunde is alles mogelijk. Soms kan het niet, maar is het toch zo'. Mijn duimen maken overuren! @Hartewens: Ik had 3 weken bloedverlies, en echt knalrood; ik heb goede hoop, hoor! Het kan heel goed innestelingsbloed zijn. Je baarmoeder is aan het 'verbouwen' voor een zwangerschap. @Jinthe: 25 miljoen! Tadaaa! Wat super! Nu weer die wachtweken, he... Ik duim! @Daan: Wat een gedoe met die testen. Ik hoop dat ze snel positief zijn! @Marooz.. ik herken het, elk prikje elk steekje, en straks weer 300x per dag naar het toilet om te kijken..... Ik duim! Hier alles goed! Echo gehad en onze 'wurm' is nu 4 cm groot. Wat bijzonder, he! De vorige keer werd 1,9 cm gemeten. Hij/zij was druk aan het bewegen, erg leuk allemaal. Je kon gewoon echt kleine armpjes en beentjes zien! Toch zal ik blij zijn als we straks de beruchte 3 maanden achter de rug hebben. Ik durf nog niet zo goed op de roze wolk te klimmen. De volgende echo is op de 28e. Dan laten we een nekplooimeting doen en kunnen we gelijk nog even kijken of het er nog steeds zo goed uitziet.
@ Stef heeeel veel sterkte meid! Dit is geen fijn nieuws. *knuffels* @ alle meiden, Vanmorgen de echo gehad. (inwendig) We hebben het hartje zien kloppen. De baby ligt helemaal in een hoekje. Metingen verricht en de baby heeft een prima grootte. Fotootjes van de echo meegehad en op eentje kun je zelfs de benen en armpjes al zien. Dat is echt zo leuk. De uitgerekende datum is een week eerder dan ik had uitgerekend. N.l 4 dagen na mijn verjaardag. 8 weken nu ipv 7 weken. hahaha wat maakt het uit. Maar ja dat is maar een uitrekendatum zal wel later zijn. We zijn in ieder geval erg blij. XX Angel. _________________
@stef1978, jeetje meid...wat zout! En zo oneerlijk....wanneer blijft het nou eens en groeit het uit tot iets moois! Sterkte meid! @All, ik heb al even niet meer op de site gekeken...was er even klaar mee. Had deze maand op dag 11 al een inseminatie, dus ben opweg naar de 2e wachtweek. Ze hadden meer dan 30 miljoen zaadjes van mijn hubbie...die zei op zijn beurt: "Gooi er dan maar zwembandjes bij want dat superzaad waar jullie het steeds over hebben doet mooi niks!" Als deze 3e IUI niet lukt mag ik hormonen gaan spuiten, zou eerst vanaf de 5e IUI zijn, maar ik heb gebeld dat ik het zat was . Morgenochtend krijg ik prikinstructies en de hele mikmak. As vrijdag vertrekken we voor 2 weken naar hongarije...eindelijk vakantie..misschien helpt dat! Voor degene die inmiddels zwanger zijn: Gefeliciteerd! Als er 1 schaap over de dam is......juist...volgen we hopelijk allemaal! En voor degene op de wachtbank met mij...veel suc6 met wachten weer! Liefs, Wendy
Kimmy en klavertje! Wat geweldig nieuws meiden, lijkt me zo prachtig om zo'n "wurmpje"van jezelf te zien! Poohbeer, ik ga heel hard voor je duimen meid, en je hebt gelijk hoor met die hormonen!
Goeiemiddag meiden, Zodra ik op deze forum kom krijg ik weer de kriebels om toch door te gaan met IUI, maar anderzijds ben ik best wel bang dat het ergens weer afgehaakt moet worden en dan is de vraag kan ik het aan na 3x proberen? Hier vanochtend nog een test gedaan (zoals die assistente zei) en weer nagatief (zoals verwacht), zoals ik al in het begin zei denk ik dat ik geen eisprong heb gehad deze cyclus. Ik heb vanochtend gebeld met de vraag wat nu verder, en ik zou terug gebeld worden om 12.30u met de antwoord. Waarschijnlijk zal die zeggen dat ik voor een echo of bloedonderzoek moet komen en als het dan nog negatief is dat ik aan de Primolut moet beginnen. Robina en Stef, ik leef met jullie mee meiden. Hopelijk zal de volgende een voldragen zwangerschap zijn. Alle dames, ik wens jullie veel suc6 met wachten en met de IUI's.
Hoi Lady's, Ben gebeld en heb a.s woensdag een afspraak staan bij mijn gyn, voor verdere bespreking wat nu? Verder met Clomid of toch op naar Menopur...etc? Ben benieuwd wat er uit voort komt.
Roosje, gelukkig dat je nu een afspraak hebt staan in ieder geval! Dan kun je ook weer verder, want dit is echt helemaal niets! Is wel moeilijk heh? Ik sta nu nog maar aan het begin van de mmm, maar een vriendin van mij helemaal aan het einde. Wat het allemaal wel niet met je doet...:s Sterkte meis!
Hier vandaag eindelijk de menstruatie! Nu is het echt definitief en dat doet toch echt goed zeer zeg....! Had nog niet zoveel tranen vergoten maar nu ik bloed verlies is het echt! Bah wat kl###e man! Sorry moet er even uit.....! Waar doe je het allemal voor ?!
Hey stef; wat ontzettend erg meis... ja je gaat het je afvragen heh? Verd*****..... sterkte Dikke knuff
Marooz, ja nu heb ik iets om naar uit te kijken gelukkig. Ja ik heb allerlei emotie's meegemaakt tijdens de mmm, en nog steeds zo kom je jezelf nog eens tegen. Stef, huil maar uit meid het helpt. En ga daarna weer verder met nieuwe moed/hoop, je weet in iig dat het niet onmogelijk is om zwanger te raken. Dikke knuf van me..
Hoi meiden, Ik heb net mijn verzekeraar gebeld om te vragen of Menopur vergoed wordt voor IUI en de antwoord was nee, is dat bij jullie ook allemaal zo (voor degene die Menopur gebruiken)? Heb daarna de apotheek gebeld om te vragen hoeveel het kost, en ze vertelde me dat 5 stuks met toebehoren 145.27 kost. Best wel prijzig joh, en wat als ik er 20 nodig heb dat wordt dan een dure grap joh. Voor IVF/ICSI wordt het wel vergoed zei die van de verzekering, flauwekul maar goed. Liefs...
Roosje bij mij word dat ook niet vergoed Ook de clomid en pregnyl niet maar goed dit kost me hooguit 25 euro per maand dat is nog wel te doen maar jeetje zoveel hmz
Clomid en Pregnyl wordt bij mij wel vergoed, maar van mij hadden ze die Menopur wel mogen vergoeden ipv het andere. Ik heb bijna de neiging om gwn over te gaan naar ICSI aangezien IUI een dure grap zal worden omdat ik gen eisprong van mezelf heb. Ben anderzijds wel blij dat we het maar eenmalig hoeven te doen die IUI, want als die niet lukt (waar ik niet vanuit ga) dan moeten we ICSI doen zei die gyn aangezien IUI geen zin meer heeft en alleen maar ter poging bedoeld was. Het brengt veel stemmingwisselingen mee die Menopur hoor ik vaak, dus dat wordt vaak afblazen op mijn man hahaha (heb te doen met hem).
Ha allemaal, Roosje, per 1 augustus moet de zorgverzekeraar de medicatie die gebruikt worden bij KI en IUI vergoeden, zie link hieronder. Ook op www.freya.nl staat het een en ander! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=98802 Stef, vind het zo erg voor je . Lijkt me echt verschrikkelijk om dat mee te moeten maken. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen! Marooz, en wordt je al gek van het wachten.... . Poohbeer, veel succes met de prikinstructie, ik vond het echt 100% meevallen. En alvast een hele fijne vakantie! Hartwens, hoe gaat het bij jou? Kimmy en Klavertje, wat fijn dat het bij jullie beiden er goed uitzag! Geniet ervan.. Hier gisteren een donkerder tweede streepje, zou het dan toch nog komen?