Hoi Daan, Ik hoop dat het waar is, ik zal morgen mijn zorgverzekeraar vragen. Zelf beginnen we pas weer in Augustus met IUI weer dus dan komt het goed uit, want het is echt een dure grap joh. Bedankt voor de info. Een 2de streep betekent zwanger of die nou doner of ligt is, dus hier een vorzichtige gefeliciflap en een dikke knuf. Ik hoop dat het zo mag zijn, en dat iedereen mag volgen. Groetjes
Roosje, Was dit maar zo, maar ik ben op zoek naar een ei . En ik bedoel een ovulatietest geen zwangerschapstest.. Volgens mij is de verzekering dit gewoon verplicht hoor om te vergoeden! Liefs Daan
Ow sorry, dacht een zwangerschapstest Nou hopelijk is het een mooie eitje die bevrucht wil worden, veel klusplezier. Ik kon kiezen tussen echo's in het ziekenhuis of LH testjes thuis doen en wanneer die positief was de insiminatie in het ziekenhuis maar aangezien ik daar geen geduld voor en geen eisprong van mezelf heb hou ik het bij echo's. Ik hoor het morgen wel! Greetz...
Hey meiden! Nou daan das nog eens goed nieuws van die vergoeding! de puregon kost mij (schrik niet roosje) 425 per poging! Met een beetje mazzel hou je nog wat over, maar mijn verzekering vergoe het niet idd! Daan het wachten gaat wel. Aan de ene kant ben ik er steeds mee bezig, en aan de andere kant vliegen de dagen voorbij! Gewoon nog even volhouden! Ik hoop zo dat je ei nog komt! Spreek m maar even toe! Dikke knuff
Hoi hoi, Marooz; spannend he die wachtweken. Wel fijn dat ze voor je gevoel snel voorbij gaan. Stef; Hoe gaat het nu met je? Daan: ik krijg gelukkig alles vergoed (ik gebruikte hiervoor ook Menopur. Nu Gonal f). Ik heb laatst wel een overzicht van mijn verzekering gekregen. Nou daar stond maar liefst een bedrag op van bijna 800 euro! Ik weet niet voor hoeveel cyli dit telt hoor. Ik geloof voor 2, duur he!? Morgen heb ik een fm. Ik hoop dat er nu iets gegroeid is. Heb er een hard hoofd in, aangezien ik nog steeds bloedingen heb... Liefs Nikkie
Marooz, dat meen je niet 425 per poging zo he. Ik hoop echt dat die regel ingaat per 1/8, scheelt weer wat. Nikkie, 800 voor 2 cyclussen en wat als je er een jaar mee bezig bent dure grap hoor.
Fijn kimmy, zo'n mooie echo. Ik hoop echt zo op een wonder, dat het toch inderdaad goed is morgen. Eigenlijk wil ik niet hopen want dan is de klap des te harder, maar ik kan het niet helpen. En wie weet helpt het duimen...
Hey meiden, bij mij werd de pregnyl ook niet vergoed hoor! Heb ik zelf moeten betalen. Maar ze ligt nog in de koelkast want ik heb het niet nodig gehad. Dus als iemand het wil overnemen moet je me ff een pb sturen. Dan regelen we wel wat. Liefs, Klavertje.
@nikkie; en hoe was de fm? @robina; hoe was de echo meis... ik oop ook op een wonder voor je.... @roosje; ja duur heh? gelukkig heb ik een hele ampul over, omdat ik snel reageerde en op CD 9 al een ei van 16 mm had Dat scheelt weer 150 als er een nieuwe poging komt tenminste @klavertje; de pregnyl hoefde ik alleen maar een eigen bijdrag van 12 te betalen, dus dat viel gelukkig mee!
Hoi Meiden, Bedankt voor de hulp met mijn banner het is me eindelijk gelukt. Ben vandaag heel zenuwachting krijg vanmiddag een echo hoop zo dat alles goed is ! Stef meid wat verschrikkelijk ik wens je veel sterkte. Voor de rest van de meiden zet hem op en succes Grt Topper
Hey meiden, wat fijn zo'n topic over IUI en de ervaringen van ons allemaal zie een hoop mooie banners, veel meiden in spanning en helaas ook weer voor een aantal de zoveelste teleurstelling te verwerken. Voor allemaal in ieder geval heeeeel veel succes van deze lotgenoot Ik heb even een vraagj. Ik heb op zondag 6 juli mn eerste IUI gehad, wel ook gewoon geklust in de goede periode en ben nu al sinds maandag echt super misselijk, vooral 's ochtends. Het was een IUI zonder hormonen en we zijn al drie jaar bezig en dit ken ik niet. Iemand hier ervaring ermee dat ze al vroeg misselijk waren? en wanneer kun je testen, gewoon net als anders? Over verzekeringen gesproken... ik ben speciaal overgestapt naar een andere verzekering (VGZ) omdat mijn eerdere verzekering OHRA ook de IUI niet vergoedde. liefs Daan
Hey meiden, klein berichtje heb de echo gehad we konden een klein vruchtzakje zien voor de rest zag het er goed uit. Nu over 2 weken weer terug en duimen dat het goed gaat. BEN ECHT SUPER BLIJ Grt Topper
@toppertje: wat geweldig meis! Ik ben heel erg blij voor jullie! @daan; ja het is inderdaad heerlijk om dingen met elkaar te kunnen delen, het is hier alleen een beetje ztil aan het worden, omdat veel meiden (GELUKKIG) zwanger zijn! Ik heb ook net mijn eerste IUI gehad en ben veel misselijk, maar ik heb wel hormonen gebruikt. Ik hoop voor je dat het gewoon goed nieuws betekend. En zo vroeg is het niet hoor,vanaf de innesteling (die 4 dagen na de IUI al kan zijn ) wordt er HCG aangemaakt, dus dan kan je lichaam daar ook al op gaan reageren. De een heeft hier gewoon meer last van dan de ander
Nou het is definitief niet goed. Er waren drie lege vruchtzakjes te zien op de echo. Maandag krijg ik een curettage omdat het er blijkbaar niet spontaan uitkomt. Dat vind ik wel naar, want dan moet ik weer onder narcose. Ze gaan nu wel onderzoeken doen, maar de uitslag van dat chromosoomonderzoek kan wel 16 weken duren! Dat is toch ook niet normaal... En als we pech hebben zit de vakantie er ook nog tussen. Het weefsel wordt ook onderzocht, maar daar komt meestal niks uit, werd al gezegd. Zucht. En de tijd tikt maar verder....
@Topper, super meid ! Geniet ervan! @Robina, jammer meid! En idd dat is niet normaal nee....16 weken ?! Niet best! Kop op meid en sterkte daar! Hier nog steeds hevige bloedingen, vannacht er zelf van wakker geweest! Verder gaat het wat beter metaal met me! Alleen zie er tegen op om morgen op kinderverjaardags visite te moeten! Zus van de moeder is namelijk zwanger en dat is op dit moment heel erg confronterend! Maar we moeten wel, helaas.....! @all bedakt voor alle lieve woorden en uiterraard ook pb-tjes die ik heb ontvangen! Volgende week begin ik met een vriendin lekker aan bodypump! Zien om de kilos eraf te krijgen en mijn hoofd even op iets anders zetten! Om dan vanaf 18 augustus er weer tegen aan te gaan! liefs
Lieve Robina en Steff ik wens jullie heel veel sterkte meiden, vind het echt heel erg naar voor jullie en hoop dat het jullie alsnog heel snel wel gegunt is, het is zo oneerlijk meiden...