Hoi dames, Wat is het hier stilletjes vandaag, hopelijk allemaal aan het genieten van het lekker weer buiten zonder zorgen. Daan en Nikkie, zal ik zeker doen. Het is deze weekend, en kan niet wachten. Robina en Stef, hoop dat jullie je beter voelen. De zwangeren onder ons, het geeft ons moed jullie banners te zien. Wens jullie een voldragen gezonde zwangerschap. Geniet ervan. All, veel su6 en een dikke knuf van mijn kant! Liefs Roosje...
Hoi, Even snel berichtje tussendoor... Ik denk dat deze 3e IUI voor niks is geweest, heb geen eisprong gevoeld, die ik de vorige keren toch erg duidelijk voelde.. Ook geen verschijnselen van de pregnyl, wat ik ook de vorige keren wel duidelijk had.. Dus denk dat de eitjes toch verschrompeld zijn in de eierstok omdat ze te 'oud" waren.. Morgen maar weer bellen om afspraak te maken over week of 2.. Eerst uitgangsecho, dan weer aan de Primolut en opnieuw beginnen voor poging 4... Liefs, Jinthe.
Hoi allemaal, Even een ego berichtje: Ik heb vandaag veel slijm verloren, Het was doorzichtig en draderig, dus ik dacht dit is vruchtbaar slijm. Ben ik nu te laat? Is mijn eisprong nu dus al geweest? Ik heb morgen pas mijn FM. Nou ik zit echt te tanden knarsen. Ik kon helaas ook niet eerder bij mijn arts terecht. Wat denken jullie? Liefs Nikkie
Meiden, bedankt voor de hoopgevende woorden. Helaas gisterochtend toch ongesteld geworden, misselijkheid ook meteen weg... raarrrrr Maar goed, gister ff een @##$@ dag, vandaag maar weer vooruit kijken. Das ook wel weer een 'voordeel' als je al drie jaar bezig bent, ik ga aan de teleurstellingen wennen.... Robina, fijn dat het achter de rug is. voor alle anderen natuurlijk ook veel sterkte. liefs Daan
hoi ik ben nieuw hier we zijn al twee jaar bezig om een kindje tekrijgen maar wilt niet lukken heb me tweede iui behandeling al gehad en moet het over twee dagen worden erg spannend allemaal maar heb buikkrampen net ofdat je ongo moet worden ben zo bang dat het weer mislukt is hebben meer mensen daar last van
Hey meiden, Er komt weer wat leven in de brouwerij zie ik, @klavertje; wat ben je ook trouw aan dit forum, vind het geweldig om te lezen hoe het zwangeren je vergaat @jinthe; wat naar meis, dan zitten er joekels van follikels, dan wil je die ook gebruiken toch?... echt akelig, maar hoop heel erg dat de nieuwe uitgangsecho prachtige groei laat zien. @nikkie; klinkt inderdaad als vruchtbaar slijm... oohh dat zou echt erg zijn, wel klussen dus! ik duim dat het niet zo is meis @daan;sh*t.... maar kan me inderdaad voorstellen dat je aan zelfbescherming doet ... dat herken ik wel... veel succes meis @sabine; welkom hier! schrijf maar lekker van je af meis.... die ongi pijntjes heb ik al sinds de IUI, kan me voorstellen dat je onzeker wordt meid... gewoon wachten... en laat dat nou net het allermoeilijkste zijn 8-[ @all; hier alles dus nog rustig... wachten wachten wacht...pfffff
Hallo meiden Ben gisteren ongi geworden, dus onze eerste iui is mislukt. Heb echt even een flinke baaldag gehad. Vandaag maar een afspraak gemaakt voor volgende week voor de tweede poging. Als die mislukt, wordt het ivf. Groetjes Miepje
Hoi meiden, Hoest hier? Voor diegene die ongie zijn geworden balen meiden, maar gelukkig zijn er nog nieuwe ronden met nieuwe kansen. Ik was vanochtend naar mijn afspraak gegaan, de gyn zei dat ik gwn met Primolut moest beginnen en als ik zwanger was dat ik het allang had gevoeld en mocht dat toch het geval zijn terwijl ik Primolut slik kan er geen bloed optreden icm zwangerschap, volgen jullie me nog? Zo gezegd zo gedaan, vandaag begonnen met die troep die ik 7 dagen moet slikken 3x per dag en als ik ongie word moet ik verder met Clomid omdat Menopur volgens hem voor TEveel of Geen eitjes zou zorgen ivm mijn PCO, dus moest ik het nogmaals met Clomid doen aangezien ik er een keer goed op heb gereageerd. Nou we gaan de mmm weer in dames, en zetten de stap naar IUI alsnog in augustus. All, dikke knufs en suc6! Liefs...
hoi allemaal bij mij is de tweede poging mislukt we kunnen nu een maandje niet want het lab is dicht dus het is weer wachten ben het echt even helemaal zat allemaal
Miepje en sabine echt balen meiden.... jakkes.... ik hoop dat de volgende poging jullie meer geluk zal brengen.... Roosje; wat een gedoe, en al die medicatie, jakkes... Ik hoop echt dat de clomid gaat werken meis... Dikke knuffel
Goeiemorgen meiden, Jullie liggen zeker nog te woelen in jullie warme bedje, nou ik niet ben alweer klaar wakker. De kleine gevoedt, was gedraaid, opgehangen en de andere opgevouwen ja ja actief he hahaha. Zometeen een bakkie doen en er rustig bij zitten, maar eerst de kleine weer in bed leggen. Sabina, Jinthe en Miepje, balen meiden wens jullie veel meer suc6 bij de volgende IUI. Daan, laat je gaan het helpt wel. Voor jou ook nieuwe ronden nieuwe kansen. Marooz, zolang we maar een kindje krijgen vind ik het allemaal niet erg alleen het geduld wil wel eens aangeven dat ie op is. Maar goed we gaan ervoor! All, denk aan jullie dikke knuff. Liefs Roosje...
Hey meiden, hier ben ik weer ff. Warm buiten he? pffoe. Volgende week vrijdag komt de nieuwe pc, dan kan ik weer vaker online zijn. Nu pas een dinsdag weer op mijn werk. Hier alles ok, vannacht was ik een keertje om 3 uur wakker en heb niet meer geslapen. Om 6 uur voelde ik dat ik moest slapen maar een kwartier later moest ik er alweer uit om naar mijn werk te gaan. Zal wel erg moe zijn aan het eind van de dag. Verder nog steeds misselijk. Het ene eten gaat beter dan het andere. En ik merk wel dat ik me beter voel als ik vrij ben en het rustig aan doe. Vergeef me, ik heb niet alles bij kunnen lezen. Alvast een fijn weekend en dikke knuffels, Klavertje.
Goedemorgen! Wil iedereen die bezig is met de behandeling succes wensen! Mensen in de wachtweken, sterkte, ze zijn slopend he. Allen, houdt moed hoor! Ik weet het, ik heb makkelijk praten nu het bij ons eindelijk gelukt is, maar ken de gevoelens van wanhoop na 6 jaar maar al te goed. Elke keer die teleurstelling is soms best moeilijk te verkroppen. Maar probeer positief te blijven. Het geeft je de kracht om door te gaan. Succes allemaal! Vandaag 6 weken! Bruinverlies is dinsdag gestopt gelukkig. Nog een week voor de echo. Ben heel benieuwd. Vind het wel spannend, want zover als nu zijn we al 2 keer eerder geweest. Alleen bij de echo bleek het allemaal niet goed, dus heb een beetje een echotrauma. Ik slaap erg slecht, lig echt hele uren wakker 's nachts. Hopelijk krijg ik meer rust na de echo. Merk dat ik nog heel voorzichtig ben als het over de zwangerschap gaat. Eerst maar even afwachten. Maar wachten duurt dan lang hoor!
Zo roosje doe maar actief meid! hahah kan ik een voor beeld aan nemen! Ben niet echt een voorbeeldige huisvrouw namelijk! Hartewens ik snap dat het dan heel spannend is meis... ik ga voor jullie duimen dat alles goed is. Klavertje pas je goed op jezelf meis? Je lichaam geeft wel aan wat het nodig heeft, dus als het wil slapen,. slapen jij! Hier ben ik heel dom geweest, heb twee keer getest met de tsten van de digi, alleen zonder de digi... blijkt dat niet betrouwbaar te zijn omdat die ook Lh detecteerd... tjah dat wist ik niet, zag voor het eerst in mijn leven een licht blauw tweede streepje.... :-s... maar helaas denk dat de duivels er toch aan gaan komen meiden....
@Marooz: Jeej meid, dat is wel een mooie test. Heb de foto gezien. Maar misschien idd niet goed gebruikt! Ik gun het je zo! Je moet toch maar ff afwachten meid! *dikke knuffel van mij* Stuurt zwangerschapsvibes jou kant op* @Hartwens: Ik begrijp heel goed dat je nog voorzichtig bent. Ik ga duimen voor een goeie echo. Dan is je onzekerheid ook weer een beetje minder. En meid, je bent lekker zwanger en deze keer is het geluk aan jou zijde. Komt goed meissie!
Ja heh klavertje! vond ik nu ook! Maar ja waarschijnlijk dat ie toch fout positief geweest is. Dit plaatje is trouwens van een site die peeonastick heet. Hier heb ik ook de uitleg gevonden dat je nooit alleen de sticks van de digitest mag gebruiken omdat er vals positieve testen uit kunnen komen, en dit plaatje stond daar ook bij... precies wat ik gezien heb gister en vandaag.... ik ben compleet gefrustreerd! :-s
@Marooz, meid idd je mag hem zo niet aflezen! Die digi test van mij gaaf toen aan dat ie negatief was en toen ik hem eruit haalde zag ie er precies zo uit! Later een gewone test gedaan maar ook die was negatief. Terwijl ik een week ervoor een positieve had, dus een VMK! Kun je niet een gewone halen en die doen?! Dat geeft je meer zekerheid, zo wordt je alleen maar onzekerder toch?! Kop op meid! @Klavertje, wel rust nemen als je lichaam ernaar vraagt he! Succes en dikke knuf @Hartewens, zo als klavertje al zei.....Je bent zwanger! En het vloeien heeft ook opgehouden! Dat is toch positief meid! En met zoveel duimen die hier voor je draaien moet het goed komen! Binnenkort heb je de echo, ben heel benieuwd! Succes meid en hier duim ik heel hard voor je!
He bah meid! Wat nar voor je, het is nooit leuk en zwaar als je weer ongesteld word als je graag zwanger wilt worden. Sterkte meid, denk aan je en we hopen dat het geluk ook een keer aan onze kant staat! Knuf xxx
Hoi meiden, Lekker aan het genieten van het zonnetje? Ik was vandaag weer vroeg wakker, de kleine gevoedt/verschoond en na het spelen in bed gelegd waarna ik ook terug mijn bed in gegaan. et was gisteren een drukke dag en we hebben het laat gemaakt waardoor ik niet echt goed heb geslapen. Nu alweer wakker, zometeen een bakkie drinken op het balkon onder het genot van het zonnetje. Vanavond richting mams rijden om de kleine af te zetten en door te rijden naar Antwerpen waar onze weekendje begint, ben benieuwd en kan niet wachten. Hier vandaag dag 4 met Primolut, eerste dg had ik hevige hoofdpijn gekregen van die troep maar het is voor een goede doel. Marooz, ach ben niet altijd zo actief hoor hahaha. Balen meid van je ongie, laat je lekker gaan en je zult ej daarna weer goed voelen. Hou de moed/hoop erin want met nieuw ronden heb je nieuwe kansen en daar duim ik op voor jullie. All, dikke knuf.