de eerste iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bipi, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Oja, en voor de zekerheid hebben wij dus al vorig jaar 27 rietjes in laten vriezen. Achteraf dus slim, want ik ben er bang voor dat we ze nodig gaan hebben...

2. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Jeetje wat een pech meis! Hoop idd dat het gewoon snel raak is bij jullie.... net als bij ons allemaal! ;)

Dat je mannetje weer aan de medicatie moet, lijkt me psychisch ook moeilijk, maar ja je mannetje in pijn zien... bah.... mijn man heeft idd ook reuma, maar gebruikt hier geen medicatie voor, is zo nog goed te doen, maar als ie last heeft...echt dan breekt mijn hart....

Sterkte meis! En hou ons op de hoogte!

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Doe ik!
    Hopelijk tot gauw in één van de 'mama'-forums!
    (of misschien gewoon in dit topic, maar daar gaan we gewoon niet van uit!)

4. draakje81

draakje81 Lid

1 okt 2007
    47
    0
    0
    Eindhoven
    he meiden,

Ik ben ook weer terug van weggeweest. Ga binnenkort alles even bijlezen. Heb veel gemist zie ik.

Hier alles goed, ben weer begonnen met clomid en moet volgende week vrijdag langs voor FM. Ben benieuwd.

Heb tijdens mijn afwezigheid op het forum de 3e IUI gehad zonder succes helaas. Wel werden we door de arts geattendeerd op het feit dat ze een onderzoek hadden gedaan. Weet niet of jullie dat kennen? Ik moest ruim een kwartier blijven liggen. Ze hebben een onderzoek gedaan onder 1000 stellen. Van de meiden die vrijwel meteen opstonden was 12% zwanger, van de meiden die min. een kwartier bleven liggen was 23% zwanger. Ik moet nu dus verplicht 20 minuten blijven liggen na de behandeling. Iedereen die dat niet hoeft zou ik even vragen aan de arts of hij het onderzoek kent. Ze hebben het gedaan in het MMC in Veldhoven.

Iedereen succes, ik duim voor iedereen!

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

welkom terug draajke, ik moest ook liggen na IUI ongeveer 15min dus ben benieuwd. Op naar een 4de positieve IUI, ik duim voor je

6. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hallo allemaal,

Daar ben ik weer terug uit het regenachtige Frankrijk :( . Was een beetje jammer..

Allereerst meisje, welkom! Jeetje jullie hebben dan wat voor de kiezen zeg, pfoe. Hier moet de man ook het potje voor 8.30 inleveren en dan ga ik rond 10.00 voor de IUI. Van de IUI zelf voel je niets hoor!
    Heel veel succes en heel veel sterkte!

Stef, hoe gaat het met je?

Jinthe, fijn dat je nu weer verder kan! Wanneer heb je je eerste echo?

Marooz en Danjo, voor jullie wordt het nu echt spannend! Hoe voelen jullie je? Ik hoop zo dat er weer wat roze bijkomt!

Draakje, he leuk dat je weer wat van je laat horen! Succes met de clomid! Heb je veel last van bijwerkingen? Over dat blijven liggen, ik moet altijd gelijk opstaan maar nu ik dit lees blijf ik voortaan braaf liggen! Dank voor de tip.

Ik heb vandaag de laatste duphaston geslikt, nu maar hopen dat de ongi heeeeel snel komt! IK WIL VERDER!

Liefs Daan

7. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Yep, dat onderzoek ken ik!
    Ik loop zelf namelijk in het MMC in Veldhoven en mijn gyn wees me er inderdaad op!

8. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Draakje en daan! WELCOME BACK!

Wordt het toch weer wat drukker hier...

Meiden ik dnek dat poging twee bij ons gaat mislukken, temp weer gedaald 0.1... dus moetnu wel rap stijging komen... maar heb stiekem ook al 2 testen gedaan (twee keer negatief...)

Op naar poging drie....

Danjo hoe voel je je?

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Klote Marooz....
    Anderzijds: geen bloed geeft moed he, het kan natuurlijk zijn dat je gewoon wat te vroeg getest hebt en dat je temp morgen weer omhoog schiet.
    Anderzijds, je kent je eigen lichaam vaak het beste he.
    Maar goed, ik duim gewoon nog even voor je door!

10. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Lief van je meisje.... ja ik ken mijn eigen lichaa idd erg goed, alhoewel ie nog wel eens voor verrassingen wil zorgen helaas... nou ja we zien het wel... maar als temp morgen hetzelfde is of lager... tjah... dnek dat dan de duivels snel zullen volgen... grrrr

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Eigenlijk is dat tempen een soort van minder spannende zwangerschapstest, zo tegen het einde van je cyclus he.

12. Jinthe81

Jinthe81 Lid

5 mei 2008
    62
    0
    0
    Hoi meiden,

Meisje>welkom hier! Met regelen/plannen qua werk heb ik niet zoveel moeite, werk in de zorg, dus onregelmatig, kan altijd wel ruilen ofzo met een collega..Maar als je een baan van 9 tot 5 hebt kan ik me voorstellen dat het heel lastig wordt..Succes in ieder geval!

@Daan>hey! Jammer dat je slecht weer hebt gehad, had je net zo goed hier kunnen blijven ;)
    Ik heb afg. vrijdag op CD drie een uitgangsecho gehad (om er zeker van te zijn dat er nu niet zoals bij IUI 3 nog 'oude' eitjes zouden zitten). Dat was niet zo, dus vrijdag alweer begonnen met Puregon, heb nu wel een ander schema (50, 75, 50, 75, 50 enz.)
    Morgen is CD 8 dan weer 1e FM, vrijdag CD 10, 2e FM en dan maandag CD 13 3e FM....Schiet weer op dus...

Liefs, Jinthe!

13. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Ja meisje eigenlijk wel ja... haha maar dat vind ik wel pretiig eigenlijk... hihi controle freak!

Jinthe spannen weer meis, ga voor je duimen dat er twee prachtig mooie grote eitjes zitten!

De duimen draaien weer!

14. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hi,

Jinthe, veel succes morgen. Hoop dat er wat moois te zien is! In ieder geval fijn dat de uigangsecho (yek wat een smerige echo blijft dat toch) niets raars te zien was... Het duimen is weer begonnen voor je!

Marooz, he dat was niet de afspraak! Hup temperatuur stijg stijg stijg (virtueel aan het instralen, ha ha).
    Ik hoop echt zo voor je dat het deze ronde gaat lukken!

Danjo, meis hoe gaat het met je?

Hier net voor de eerste keer acupunctuur gehad. Was echt een raar gevoel, nu maar hopen dat het gaat werken. Ze stelde wel echt vragen dat ik echt dat van huh is dat niet goed dan.. Dus was echt wel heel bijzonder..

Nog steeds geen ongi........

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Daan: wanneer zou jouw NOD zijn? Spannend hoor!

@ All: nog even terugkomend op die combi IUI - werk he. De dames die er wel onder werktijd voor naar het zh moesten, hebben die er een (halve) vrije dag of een paar uur voor opgenomen? Of ziet de baas het als ziekteverlof?

16. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    He meisje,

Voor mij is het niet meer spannend hoor, ben namelijk al vanaf juni niet meer ongi geworden en heb de afgelopen 12 dagen duphaston gebruikt om het op te wekken. Dus kan niet wachten totdat ik weer aan de slag kan.

Mijn teamleidster is overal van op de hoogte en ik kan gewoon altijd vrij nemen hiervoor (hoef geen uren op te nemen). Ik heb het gewoon perfect voor elkaar :oops: .

Weet jou baas er ook al van dan?

Liefs Daan

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Daan ben benieuwd na het accupuntuur
    Wat fijn datze bij jou op je werk je ook al je vrijheid geven zeg
    Bij nl ook .....Alleen verander ik vaafvolgende mnd van werkgever GRRR

Hier verder alles goed ben wel wat misselijk en draaierig
    Mn typen gaat ook lekker zie ik haha
    Maar mn temp zegt toch wel dat ik ongi ga worden vannochtend weer 36,7 das best laag

18. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Meiden ik ben in shock....

Vanochtend temp 0.1 graad omhoog, dus denk gooi er een test tegenaan.... was rustig bezig en kijk na 1 minuut opzij, en zie daar een +..... ik halsoverkop naar mijn man.. roep zie jij dat ook! Hij helemaal slaperig, ja schat ik zie het ook.....

Het is een beetje vaag nog, maar ja 2 dagen voor NOD!

...ik ben denk ik toch zwanger?......

19. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    WHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA SUPER NIEUWS MAROOZ!

EEN PLUS IS ZWANGER!

GEFELICITEEEEERRDDD!
    :whistle:

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik hoop het meid ze zeggen dat opregnyl wel na 10 dagen eruit is
    Maar mij is gezegd pas na 16 dagen te testen