Dank je meisje... Klopt danjo, alleen heb ik twee dagen terug ook test gedaan en die was toch echt nega... haha Dus kan iig iet van de pregnyl zijn... :-D
Ha Daan, Oh, jammer dat je dus niet in de 'aftel'-periode zit. En op zich weet mijn baas dat we bezig zijn ja. Vorig jaar heb ik hem op 30 december verteld dat ik ruim 9 weken zwanger was. Op 2 januari kreeg ik mijn tweede echo, en daar bleek dat het niet goed zat. Heb toen een paar dagen later een curettage gehad, en vanzelfsprekend wist mijn baas dat toen dus. Hij weet dus (lijkt me) wel dat we bezig zijn, maar hij weet (nog) niet dat we met IUI gaan starten. X (nogmaals: MAROOZ WAT EEN SUPER NIEUWSSSS!)
haha heb mijn man al opdracht gegeven om me een foto te sturen in de mail, zodra ik hem heb plaats ik hem... Het is echt een plus, nog wel vaag, maar echt een blauwe plus, hoef m niet scheef te houden of te turen hahahah... Vrijdag nog een test doen, want wil wel een dikke posi hoor... ik geloof er nog even helemaal niets van namelijk...
JAWEL MAROOZ! Een plus is een plus, en als je hem gewoon kunt zien dan is er geen twijfel over mogelijk!
:-D Ik heb de foto alleen wil ie natuurlijk niet uploaden, zodra ik thuis ben na 1 uur, dan load ik hem en kunnen jullie je mening geven!
AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH Marooz, dat zou echt fantastisch zijn! Alvast een voorzichtige felicitatie van mij! Ik hoop zo dat je vrijdag een lekkere vette test in handen hebt! Liefs Daan
Maroooz! Super zeg! En het kan de pregnyl niet zijn omdat je al 2 keer negatief hebt getest! Geweldig! Toen ik las dat je temp dipte moest ik meteen denken, oooow dat had ik ook. Heb maar niks gezegd omdat ik je geen valse hoop wilde geven. Maar super hoor! Ik teste ook 3 dagen voor nod licht positief en was toch echt helemaal positief! Moet zeggen dat er best veel meiden vlot zwanger worden na de iui, en dat terwijl de kansen niet zo groot zijn. Super gewoon!
IK BEN ZWANGER! geen twijfel meer mogelijk, na de cb van vanochtend twijfelde ik heel erg, dus vanmiddag CB digitaal gedaan en die kwam super snel met het woordje ZWANGER... echt ik ben echt helemaal in een roes.... ik had het echt niet verwacht! Ik ga keihard duimen dat jullie meiden me snel volgen! DIkke kus
*knuff* daan! Dank je wel... ik had het echt niet verwacht! En nie jaloers zijn! Snel zwanger worden! :-D
:-D Nu nog kijken of het idd een meid is zoals ze bij mij voorspeld had, maakt me echt helemaal niets uit trouwens maar dan zou het dubbel goed zijn! Laat haar maar snel pendelen voor je daan!
Heey meiden, Ik kom hier even spieken. Eigenlijk mag ik niet, omdat ik geen IUI klantje meer ben maar een IVF-er. En wat lees ik ? Marooz zwanger! Geweldig meid helemaal super! Proficiat en geniet er van! Hoe gaat het met de rest hier? Liefs Nikkie
marooz gefeliciteerd met je zwangerschap nu lekker genieten ben wel een beetje jaloers op je maar ja bij ons komt het ook allemaal wel goed we moeten positief blijven groetjes sabien
Hoi hoi dames, Hier ben ik weer, morgen even bloed prikken om prog-waarde te bepalen. Vanochtend urine afgeleverd was geen blaasontsteking gelukkig. Marooooooooooooooooooooooooooooz, gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd meid. Hopelijk mag je het voldragen. Aan allen die nog moeten wachten een *knock out* tot jullie testdag hahaha. Hier gaan de vreetbuien, plassen, vermoeidheid en steken nog steeds door en de temp is nog steeds hoog. We zien wel wat er morgen uit de bloedtest komt.... Liefs
Hallo, Roosje, en wat is er uit de bloedtest gekomen? Stef, hoe gaat het met jou? Marooz, en is het al een beetje doorgedrongen? Ga er lekker van genieten meid! Heb je al een afspraak gemaakt voor een echo? Ik gun het je echt! Sabine, hoe gaat het bij jou? Nou hier is de doorgebroken (waar een mens al niet blij mee kan zijn. Morgen ga ik weer beginnen met injecteren en dan volgende week vrijdag de eerste follikelmeting. Jee ik ben er weer!