daan, en? heb je je echo gehad? Marooz, waarom krijgen jullie die hormoon injecties? Als je van jezelf al een cyclus hebt van 28 dagen lijkt het me dat je van je zelf al een goede eisprong hebt, toch? ik snap niet helemaal waar die hormoon injecties dan voor nodig zijn? Sorry hoor voor al mijn vragen. Maar ik krijg de insiminaties in duitsland en daardoor is de drempel vrij hoog om vragen te stellen aan de artsen daar.
He meiden, Lotje, ik heb helaas geen antwoord op je vraag... Ik heb namelijk geen eigroei van mezelf en daardoor injecties. Leuk trouwens dat je hier nu schrijft! Jinthe, hoe gaat het bij jou? Houd je het nog een beetje vol op het wachtbankje? En Stef en Danjo hoe gaat het bij jullie? Hier gisteren nog steeds niets te zien ](*,) . Word er echt helemaal gek van. Maandag weer een echo en mocht er dan nog niets te zien is gaan we de Puregon weer verhogen. Volgens de arts komt er altijd wel een follikel alleen duurt het soms wat langer. Eén patient heeft zelfs 60 dagen moeten injecteren , ik hoop echt dat dat me bespaart blijft.. Verder info gekregen over IVF/ICSI, waarschijnlijk gaan we daar mee beginnen als de uitslag van de zwemmers weer erg laag is bij de IUI... We blijven maar hoop houden..
Lotje; bij ons in het ziekenhuis geven ze ook bij een goede cyclus hormoonbehandelingen omdat dit soms net het extra stukje kan zijn, ook als er niets te vinden is, kan je hier de eisprong nog beter mee regelen, en daarmee de IUI dus ook, de slagingskansen zijn met hormoonbehandelingen ook beter. Dus vandaar En vraag maar raak hoor! Daan; jeetje ik hoop dat je dat idd bespaard blijft zeg! Wat een eind! ik duim voor je meis
Jeetje Daan, dat duurt wel erg lang zeg! Bij ons zouden ze dan de cyclus afbreken en ophogen in de volgende cyclus! Succes iig! Liefs Nikkie
@Daan ik hoop idd dat je dat bespaard blijft wat een onzekerheid dan zeg! Hier alles goed, druk met van alles en nog wat behalve niet met wachten als ik eerlijk ben! Het is nu ook al gauw maandag en dan mag ik bloedprikken bij de priveklieniek en dan krijg ik woensdag de uitslag ook de uitslag van de 24 uurs urine om de schieldklier beter in beeld te krijgen! Ach we zien het wel....!
Daan, wat vreselijk vrustrerend zeg dat er nog niets te zien was! Ik hoop voor je dat je niet te lang hoeft te wachten. Marooz, fijn dat ik mijn vragen bij jullie kwijt kan. Op welk moment in de cyclus krijgen jullie de hormoonspuiten? Ik ben woensdag vrij en ga dan maar met duitsland bellen en vragen hoe nu verder.
hoi meiden ben even weg geweest maar zag het even niet meer zitten ik heb af gelopen vrijdag de inseminatie gehad dus het is nu weer afwachten der is weer een hoop gebeurd zal even alles rustig door lezen iedereen veel succes groetjes sabine
zie dat me banner niet klopt normaal is me cyclus 31 dagen maar nu was er op dag 14 al inseminatie en normaal op dag 18 og 19 dus misschien is het wel een goed teken
dag meiden, lotje natuurlijk geen probleem joh! daar is een forum vor toch? De hormoonspuiten begonnen op cd 3 en dan tot de dag van de pregnylspuit, dus dat kan wel verschillen Verder meiden ik duim , denk aan jullie knuff
@lotje: tja ik weet het ook niet. De gyn zei tegen mij dat ik geen extra hormonen hoefde omdat ik een hele regelmatige cyclus heb. En tijdens de pct's zag m'n ei er altijd mooi uit. Helemaal zoals het hoort zeg maar. En bij m'n man is ook alles OK. Maar ja, na ruim 2 jaar nog steeds niet zwanger. Maar eind september ga ik voor de 1e IUI, dus heb er nog geen ervaring mee!
Hai, Lotje, ik gebruik vanaf dag 3 van de cyclus Puregon en als de follikel ongeveer 20mm is dan gaat de pregnyl erin. Gewoon wel goed vragen hoor in Duitsland! Sabine, spannend weer die wachtweken. Sterkte en probeer veel afleiding te zoeken! Stef, vandaag toch bloedprikken ale: . .. Voel je je anders dan anders? Spannend woensdag, ik ga heel hard voor je duimen! Nou hier frustratie alom. Vanochtend weer voor een follikelmeting geweest en nog steeds niets te zien :c: . Vandaag de Puregon ophogen naar 100EH en dan vrijdag weer terugkomen.. Ik begin echt langzamerhand de moed te verliezen
Ow daan tjee...belandde hier per ongeluk in dit topic en las je berichtje...ik loop momenteel met hetzelfde probleem. Wat is dit frustrerend :sad:....spuit nu Gonal 75 eenheden nu opgehoogd naar 112,5...het wordt schudden aan die eileiders ...ik dacht al aan de overgang of zo maar jij bent een heel stuk jonger.
Hey daan jeeh wat een frustratie idd ja! Gatver...hoop dat er vrijdag meer te zien is! Hier alles goed idd vanochtend bloed geprikt en woensdag uitslag! Ja qua voelen wat moet ik zeggen, ben er niet echt mee bezig van wat ik voel. Wel heb ik idd zere borsten en had ik zomaar ineens bloedend tandvlees maar verder niet echt meer! Maar mss komt dat ook omdat ik er niet mee bezig ben, als ik eerlijk ben zou ik blij zijn als het zo is maar als het niet zo is dan vindt ik het niet echt heel erg omdat we 1 oktober voor 3 weken naar USA gaan en dan zou je daar mss met problemen komen te zitten! En daar zit ik niet echt op te wachten! Ach ik zie en hoor het wel...........
Hoi hoi, hey Daan> wat balen weer zeg! Ze hogen wel snel op bij jullie zeg! Bij mij zei de gyn. toen het lang duurde voor er wat te zien was " Ik heb liever dat je 4 weken moet spuiten voordat we wat zien, dan dat je te snel ophoogt en dan de kans op overstimulatie aanwezig is". Maar ze doen het ook niet zomaar, dus hoop dat die follikels nu wakker gaan worden en toch maar gaan groeien Succes en sterkte meid! Blijf voor je duimen! Aan alle zwangeren hier> ik zit nu 6 dagen voor NOD en heb al paar dagen behoorlijk buikpijn, vaak rechts onderin. Dacht nog even dat het missch m'n blindedarm was ofzo, maar dat zal wel niet want het is niet erger geworden. Ook erg veel witte afscheiding.... Herkent iemand dit? Heb dit nl. de vorige keren niet gehad en begin wel een beetje te hopen nu.... Weet dat ik gewoon moet wachten, maar wordt nu toch wel weer spannend zeg! Liefs, Jinthe.
...ben ik weer eventjes! Ik lees echt nog mee, hoor, maar ik heb op dit forum een beetje 'last' van mijn eigen banner. Wil geen spreekwoordelijk zout in wonden strooien... Jinthe: Ik had steeds links van die kleine irritante steekjes. Ik was toen (uiteindelijk) wèl zwanger, dus ik duim met je mee!
Kimmie, doe niet zo raar. Vind het juist heel leuk om weer eens wat van je te lezen! Hoe gaat het met je? Hoe voel je je? Tja, Jinthe en Stef laten we hopen! Ik duim vrolijk met jullie mee
Daan en Sens meiden ik duim zo hard dat die eitjes gaan luisteren bij jullie! verdikkeme! Jinthe ik had en heb ook steekjes helemaal onderin, richting lies, en had ook ineens afscheiding, beetje eiwit achtig... en ik ben zwanger dusssss ... ik hoop het echt voor je meisje! Alle andere meiden, ik duim en denk aan jullie... en eigenlijk mis ik jullie een beetje... mei mama's is errug druk hahaha ... dikke knuff