de eerste iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bipi, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Sens,

Spannnend nu die ww voor jou! Nog 13 dagen, succes en mijn duimen draaien voor je!

Liefs Nikkie

2. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Daan hoe was het vandaag met de meting? Ik hoop eindelijk voor je dat er toch eindelijk een ei aan het groeien is....

3. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Joehoe! \:D/
    Het is eindelijk zover, ze hebben er 3 gespot. Twee van 15mm en 1 van 13. Baarmoederslijmvlies van 9,1mm :confused: Vandaag bloed laten prikken om te kijken wat de waarden zijn en dan waarschijnlijk 2 x een inseminatie. Waarom, geen idee. Maar ik moet zeggen dat ik het allemaal prima vind.

Ik lees morgen even bij, wil lekker mijn bedje in!

4. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Yes DAAN! ik ben heel blij voor je!

5. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Hier noge een heel erg blij voor super meid! En lekker slapen vanacht!

6. guaya

guaya Lid

3 jul 2008
    39
    0
    0
    Heej meiden,

Mijn eerste IUI was dus mislukt en ben weer volop aan het werken voor ronde 2. Waar het vorige maand voor het eerst een korte ronde was (11 dagen spuiten)hetgeen ik wijtte aan de menopur) zit ik nu alweer op de 14e dag spuiten. Er was nog geen ei te bekennen afgelopen dinsdag. Morgen nieuwe echo.
    Daan, bij jou duurt het ook altijd zo lang he? Duimen dat het morgen beter gaat. succes met de dubbele inseminatie. Volgens mij doen ze dat om de timing nog beter te maken, toch?
    Jinthe, sterkte met de cyste. wat een tegenvaller weer dat wachten.
    xx
    xx

7. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Yessss Daan great! Op naar de insems! :smile: en kom dan maar snel op het wachtbankie bij me zitten :)

8. Jinthe81

Jinthe81 Lid

5 mei 2008
    62
    0
    0
    Hoi hoi,

Hey Daan> Super! Had ook niet verwacht dat het niet zou gaan groeien, maar weet hoe het voelt om steeds weer te moeten wachten tot bv. een follikelmeting/IUI/testdatum etc... De tijd lijkt dan wel te kruipen zeg!

Ik heb even een vraagje tussendoor> wij krijgen nog een 5e en 6e IUI vergoed en daarna dan 3x IVF. Nu heb ik zelf heel sterk het gevoel (ik had ook al vanaf mijn 15e ongeveer heel sterk het gevoel dat ik nooit zomaar zwanger zou worden en dat klopte ook, helaas ;) )maar heb dus het gevoel dat IUI gewoon echt niet wat is voor mij, dat het toch niet lukt. En dan heb ik missch straks 5 en 6 gehad en is het idd niet gelukt en dat vind ik dan zo verspilde tijd (helemaal als ik nog vaker een of meer cystes krijg tussendoor). Ik wil dus woensdag bij de controle van de cyste vragen of we missch al met IVF mogen beginnen?
    Zouden jullie dat ook doen, want het is dan wel 2 kansen minder zeg maar, want als ik nu IVF zou doen, krijg je die 5e en 6e IUI niet alsnog daarna vergoed.

Succes meiden met waar jullie nu mee bezig zijn!

Liefs, Jinthe.

9. Niet meer actief

Hallo meiden ik kom me hier melden.
    Mijn naam is Naatje en wij zijn sinds aug 2006 onderweg naar een 3de wondertje. In 2007 hebben we 3 ivf behandelingen gehad, van de laatste waren we zwanger van een tweeling, helaas is deze zwangerschap geeindigd in een MK en een MA nu bijna een jaar geleden. In 1 februari 2008 heb ik een refertilisatie gehad en we hoopte dat het op de natuurlijke weg nog zou lukken. Maar al snel bleek ik geen eisprong meer te hebben en kreeg ik clomid voorgeschreven. Na 3 rondes heb ik vorige maand een HSG gehad, gelukkig zag alles er goed uit. Mijn man heeft een wisselende zaad kwaliteit en met alles op een rijtje mogen we volgende cylus gaan starten met IUI. Ik zit nu nog in mijn 4e ronde clomid 100mg, maar helaas heb ik helemaal geen activiteit deze maand. Ik had stiekem de hoop dat het net voor de IUI raak zou zijn. Morgen moet ik terug voor een controle echo en als er dan nog geen activiteit is dan mag ik starten met provera om deze cyclus af te breken, omdat het zonder eisprong heel lang kan duren voordat mijn ongie komt.

Liefs Naatje

10. Niet meer actief

Ik ben vanmorgen voor een controle follikelmeting geweest omdat er afgelopen maandag geen activiteit te zien was. Vanmorgen ben ik aangenaam verrast, er liggen 2 follikels klaar. :) We maken deze laatste ronde clomid dus toch nog een kans, stiekem hoop dat het alsnog voor de IUI raak zal zijn!

11. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Ow wat fijn nieuws naatje! Maak er gebruik van ;)

12. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

hoi meiden bij mij is ronden 3 mislukt nu gaan we weer voor ronde 4 en hopelijk lukt die wel

13. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Spannend sabine...hopelijk lukt het nu wel...duim duim duim

14. Niet meer actief

sabine, heel vele succes deze 4e ronde! DUIM DUIM!

15. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    He meiden,

Sh*t zeg Sabine, hopelijk is het de volgende ronde raak!

Naatje, leuk om je weer tegen te komen op dit topic! Heel veel succes en hopelijk inderdaad voor de IUI zwanger!

Jinthe, ik denk dat je het best wel met je arts kan overleggen. Misschien kan hij dan ook zijn visie vertellen en heb je straks alsnog een goed gevoel bij IUI. Gewoon doen wat jullie denken dat goed is! Ik hoop wel dat die kyste heel snel weggaat!

Sens, ik zit er al! En ik heb trek!

Guaya, bij mij is het ook iedere ronde weer anders qua snelheid. Ik hoop inmiddels dat er voor jou gisteren iets moois te zien was! Laat je het nog even weten?

Stef, hoe gaat het bij jou?

Marooz, wanneer heb je een echo staan? En gaat het nog goed met je of hang je iedere dag hangend in het toilet, ha ha!

Nou vanochtend de inseminatie gehad. Voordat het gebeurde nog even een echo gehad om te kijken of de follikels al gesprongen waren, maar nee ze waren nog alle 3 aanwezig. Ze waren nu 24, 23 en 20mm :confused: . Vanavond de pregnyl zetten en dan maandag nog een keer een inseminatie. We wachten af, de slopende weken zijn weer begonnen!

16. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Owww nou een vers tomatensoeppie goed daan? :smile: broodje erbij?

17. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Helemaal lekker :) !

18. Niet meer actief

Daan, ja leuk om jou hier ook weer te zien.
    Maandag nog een inseminatie en dan het wachtbankje op...heel veel succes de komde weken. Ik duim voor je!

19. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Hey daan, heb de echo donderdag gehad, en alles was helemaal goed, onze frummel doet hard zijn best, was een bijzonder moment...

Verder idd erg misselijk en moe, maar dat hoort er nu eenmaal bij, dus klaag niet!

Voor jou weer spannend meis! Mijn duimen draaien natuurlijk!

(k)

20. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    FIjn Marooz te horen dat het zo goed gaat! Op naar de volgende echo ;) het blijft leuk jullie frummel te zien toch..

Deel Deze Pagina