de eerste iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bipi, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    jaaah daan je bent geinsemineerd! wat goed meid....
    ik hoop heel erg hard (duim duim duim) dat het een posit test zal zijn en je weet het he? 3 eitjes om te bevruchten is 2 extra kanzen dan normaal, nou als dat niet goed komt

veel liefs jose

2. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Zeg daan niet alle soepballetjes eruit vissen he :)...duim duim duim...en succes morgen!

3. Niet meer actief

Daan, heel veel succes vandaag!

4. guaya

guaya Lid

3 jul 2008
    39
    0
    0
    Daan, wat goed zeg. Je hebt lang moeten wachten, toch? Nu maar hopen dat een van de drie wel zin heeft in een date met je man zijn vriendjes, hi hi. bij mij weer niets te zien hoor vrijdag. helaas. Uit bloedtest bleek dat de hormoonspiegels inderdaad nog heel laag zijn. Nu dus opgehoogd, maar dan met 25 IE puregon omdat menopur zo moeilijk te doseren is. dubbel prikken dus. Naatje, ik hoop dat je bezoek hier van korte duur zal zijn ;).
    x guaya

5. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Hey Daan hoe gaat het daar met je?!

Hier alles goed vanochtend weer voor meeting geweest en heb er een van 17,5 en een van 22.9! Vanavond testen en ook al is ie negatief moet ik vanavond 5000 pregnyl spuiten! Krijg dan donderdag flush met IUI!

Spannend weer!

6. Niet meer actief

Stef, spannend! Heel veel succes!

7. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Ow stef wat spannend en het ziet er goed uit zeg!

Duim duim duim op een positieve afloop!

8. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Sens, hoe gaat het met jou meid? Nog maar 5 daagjes.......

Weet je al wanneer je wilt gaan testen?

Liefs Nikkie

9. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hallo allemaal,

Stef, jeetje wat gaat dat lekker snel bij jou zeg! Geweldig donderdag alweer een IUI! Ik ga keihard duimen hoor!

Sens, hou je het nog een beetje vol? Hoe voel je je? Trek in chocola?

Marooz, lijkt me echt zo bijzonder zo'n echo! Fijn dat alles goed gaat met de kleine frummel. Ik hoop dat jij snel wat minder misselijk bent!

Naatje, wanneer heb jij je NOD? Hoe voel je je verder?

Guaya, ik duim voor een mooi resultaat vrijdag!

Lotje, hoe is het met jou?

Hier gistern de 2e inseminatie gehad.. Ik reageer alleen dit keer heel heftig op de pregnyl. Ben echt heel de dag kotsmisselijk :pale: en heb zelf al overgegeven! Verder heel gevoelige (.)(.)..

We zien het allemaal wel, pff wat duurt wachten lang....

10. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Hey Daan, snel? ben gewoon weer op cyclus dag 12 dus donderdag is het dag 14 heel gewoon dus! Ik denk dat het komt dat ik wel mee lees maar me aan het begin altijd rustig hou hier, pas wanneer het voor mij ook begint ben ik actief oeps........!

Dat je zo hevig op de pregnyl reageert s3it zeg niet leuk! Sterkte met die misselijkheid en ik duim voor je! Hopen dat we deze maand meer geluk hebben.

11. Niet meer actief

Daan, wat vervelend dat je zo heftig op de pregnyl reageert, sterkte!

Wanneer mijn NOD is, ik heb geen idee. Afgelopen vrijdag waren er 2 follikels te zien en ik ben vanaf toen begonnen met ovulatietesten, maar tot gister nog steeds geen positief resultaat. Ik snap er helemaal niets meer van, waarschijnlijk heb ik mijn LH piek ergens gemist :( Ik wacht gewoon rustig af, al zegt mijn gewoel dat mijn ongi niet lang meer op zich zal laten wachten...

12. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    @nikkie: heb al getest...helaas...nu rust ff niets kan ff niet meer....

@daan: ik ben dit keer ook zo beroerd geweest van de pregnyl...hele dagen zwaar misselijk. Gisteren was het plots weg...sterkte met wachten he! Duim voor je.

13. Jinthe81

Jinthe81 Lid

5 mei 2008
    62
    0
    0
    Hey meiden,

Daan>super zeg! Sterkte op t wachtbankje...Maar 3 zulke follikels is toch wel erg mooi!

Marooz>geweldig dat de echo goed was! Geniet er lekker van..

Hier net terug van ziekenhuis, cyste is zo goed als weg! Erg snel dus! Nu weer 10 dagen Primolut, dan weer uitgangsecho en weer beginnen voor poging 5! (gyn. zei dat we elke kans moeten pakken en er 2 laten vallen zou wel erg zonde zijn). Mee eens, dus weer met goede moed bezig voor de 5e IUI...

Liefs, Jinthe.

14. bipi

bipi Lid

28 aug 2006
    84
    0
    0
    dag dames

weer terug van vakantie, hoe gaat het hier met iedereen?
    Ga de aankomende dagen weer even bijlezen hoor.
    Hier gaat alles goed, vandaag weer bij gyn geweest, kleine groeit goed, konden goed zien dat ie de hik had, heel grappig.
    Gaan nu nadenken i.v.m mijn leeftijd over prenatale screening(w.s vruchtwaterpunctie), ik vind dit allemaal wel erg moeilijk hoor.

Sterkte voor iedereen en binnenkort reageer ik wat uitgebreider.

Liefs Bipi

15. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hai,

Stef, laat ik het zo zeggen ik vind 14 dagen snel, mijn lichaam reageert namelijk een stuk trager :( . Maar heel veel succes morgen!

Naatje, ik hoop dat he gevoel geen gelijk heeft! Kan je anders niet vragen om nog een follikelmeting, zodat je wat meer duidelijkheid hebt?

Sens, :( , dat was niet de afspraak! Ik hoop toch echt dat de positieve test alsnog konmt! Dikke knuffel voor jou!

Jinthe, wat een goed nieuws zeg! En fijn dat je er net zo over denkt als je arts. Veel succes in de volgende ronde, hoop dat die snel gaat beginnen!

Bipi, geweldig om te horen dat de frummel het goed maakt! Over die prenatale screening, gewoon doen wat jullie gevoel zegt!

Lotje, hoop dat met jou ook alles goed gaat!

Hier vandaag weer kotsmisselijk en hele erge vreetbuien. Weet iemand of dit ook door de pregnyl komt of zoek ik een legitieme reden om al het lekkers op te eten :D !

16. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant

17. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Daan ik had ook heel erg last van de pregnyl! Akelig meis, heel veel sterkte met wachten!

Sens; ik blijf nog even doorduimen... hoop het zo voor je...

Alle andere dames, succes, ik lees nog alles mee hoor!

Hier gaat de tijd snel... alweer bijna 9 weken, en de misselijkheid gaat gelukkig wat weg, zolng ik mijn maag gevuld hou iig. Heb wel last van geuren, vooral vlees hoef ik echt niet meer.... raar hoor wat zo'n klein ding allemaal kan doen met je lichaam...

dikke knuff

18. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

@Daan, geeft niets hoor! Vorige keer had ik de IUI zelf al bij dag 12! Ik reageer er dus vrij goed op! Maar ja je zeit wel ook dat zegt niet veel.....!

Wel is het zo dat ze een lichte afwijking aan mijn schildklier hebben gevonden in mijn 24 uurs urine test! Krijg er nu medicijnen voor een hormoon preparaat, even de puntjes op de i zetten zei de gyn.!

19. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Stef hoe was het vandaag?

20. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Wat een lieve berichtjes allemaal. Nee nog geen ongie hier zal zondag of maandag wel komen.

@marooz: wat herkenbaar die geuren. Ik had het ook zo sterk...heeft mij geholpen met stoppen met rokken :smile: en nog steeds ;)

@jinthe: Super zeg! Suc6 met volgende ronde.

@bipi: Tja moeilijke keuzes en is echt heel erg persoonlijk. Bedenk van tevoren wat je met de informatie wilt doen die je eruit krijgt.

@Nikkie: ik heb morgen alvast een dagje vrij genomen en neem de komende weken nog meer vrij om ff moed te verzamelen. Doorgaan zal ik zeker! Ik geef niet op!

He meiden op het wachtbankje zet em op he!

Deel Deze Pagina