hallo dames @Daan: heb niets gekregen om het op te wekken, wacht gewoon mijn cyclus af. Heb al 2 1/2 jaar geduld, dus dit kan er ook wel bij. Weet in ieder geval wel dat de puregon aanslaat, was alleen nu iets te veel. Volgende maand vast 50ie spuiten i.p.v. 75 ie Liefs Bipi
Naam: Bipi Bijzonderheden: 1e IUI ,ging niet door i.v.m. teveel eitjes NOD: 3 juni Volgend bezoek gyn: 5 / 6 juni Voor: Naam: Kimmy Bijzonderheden: 1e IUI met Lucrin en Gonal-f NOD: 2 juni 2008 Volgend bezoek gyn: 18 juni 2008 Voor: nieuwe afspraak hoe verder of eerste echo... beetje afhankelijk van de uitslag!! Naam: Esther Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Nikkie Bijzonderheden: Menopur spuiten en Pregnyl, 1e IUI NOD: Geen idee Volgend bezoek gyn: Maandag 19 mei Voor: HSG en FM Naam: Hartewens Bijzonderheden: 1e ronde IUI 17 mei 1e spuit menopur 75 i/e NOD: ?? Volgend bezoek gyn: 23 mei Voor: eitjescheck Naam: Athena Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Jinthe Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Akasha Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Draakje Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Poohbeer Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Paint Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Roosje Bijzonderheden: Eerste IUI met Clomid 150mg rn Pregnyl NOD: ± 8 Juni Volgend bezoek gyn: 20 Mei Voor: Echo Naam: Daan Bijzonderheden: PCO, eerste IUI met Puregon en Pregnyl NOD:24 mei Volgend bezoek gyn:- Voor:- Naam: Vruchtje24 Bijzonderheden: Eerste IUI met Gonal-f E75 en Pregnyl NOD:± 8 Juni Volgend bezoek gyn: Voor:- Nikkie, als je quote dan wel even aan het begin en eind de
Heey Daan, sorry, ben nooit zo handig hierin. Bedankt voor de tip! Ja dank je wel. ik hoop dat het morgen mee zal vallen. Ik heb nu wel een soort van rust over me heen....Ik hoop dat het een goed voorteken is. Ook ben ik benieuwd of mijn eitjes morgen willen groeien..... Liefs Nikkie
quote="Daan81"Naam: Bipi Bijzonderheden: 1e IUI ,ging niet door i.v.m. teveel eitjes NOD: 3 juni Volgend bezoek gyn: 5 / 6 juni Voor: Naam: Kimmy Bijzonderheden: 1e IUI met Lucrin en Gonal-f NOD: 2 juni 2008 Volgend bezoek gyn: 18 juni 2008 Voor: nieuwe afspraak hoe verder of eerste echo... beetje afhankelijk van de uitslag!! Naam: Esther Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Nikkie Bijzonderheden: Menopur spuiten en Pregnyl, 1e IUI NOD: Geen idee Volgend bezoek gyn: Maandag 19 mei Voor: HSG en FM Naam: Hartewens Bijzonderheden: 1e ronde IUI 17 mei 1e spuit menopur 75 i/e NOD: ?? Volgend bezoek gyn: 23 mei Voor: eitjescheck Naam: Athena Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Jinthe Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Akasha Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Draakje Bijzonderheden: PCO, 100 mg Clomid, 1e IUI gehad NOD: 30 mei Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Poohbeer Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Paint Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Roosje Bijzonderheden: Eerste IUI met Clomid 150mg rn Pregnyl NOD: ± 8 Juni Volgend bezoek gyn: 20 Mei Voor: Echo Naam: Daan Bijzonderheden: PCO, eerste IUI met Puregon en Pregnyl NOD:24 mei Volgend bezoek gyn:- Voor:- Naam: Vruchtje24 Bijzonderheden: Eerste IUI met Gonal-f E75 en Pregnyl NOD:± 8 Juni Volgend bezoek gyn: Voor:- Nikkie, als je quote dan wel even aan het begin en eind de
Naam: Bipi Bijzonderheden: 1e IUI ,ging niet door i.v.m. teveel eitjes NOD: 3 juni Volgend bezoek gyn: 5 / 6 juni Voor: Naam: Kimmy Bijzonderheden: 1e IUI met Lucrin en Gonal-f NOD: 2 juni 2008 Volgend bezoek gyn: 18 juni 2008 Voor: nieuwe afspraak hoe verder of eerste echo... beetje afhankelijk van de uitslag!! Naam: Esther Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Nikkie Bijzonderheden: Menopur spuiten en Pregnyl, 1e IUI NOD: Geen idee Volgend bezoek gyn: Maandag 19 mei Voor: HSG en FM Naam: Hartewens Bijzonderheden: 1e ronde IUI 17 mei 1e spuit menopur 75 i/e NOD: ?? Volgend bezoek gyn: 23 mei Voor: eitjescheck Naam: Athena Bijzonderheden: 2e ronde IUI ergens eind volgende week , extra hormonen Utrogestan in te nemen na de inseminatie NOD: ik denk ongeveer 6 juni Volgend bezoek gyn:20/5 Voor:bloedtest (hormonen), daarna waarschijnlijk nieuwe datum voor bloed + echo Naam: Jinthe Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Akasha Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Draakje Bijzonderheden: PCO, 100 mg Clomid, 1e IUI gehad NOD: 30 mei Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Poohbeer Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Paint Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Roosje Bijzonderheden: Eerste IUI met Clomid 150mg rn Pregnyl NOD: ± 8 Juni Volgend bezoek gyn: 20 Mei Voor: Echo Naam: Daan Bijzonderheden: PCO, eerste IUI met Puregon en Pregnyl NOD:24 mei Volgend bezoek gyn:- Voor:- Naam: Vruchtje24 Bijzonderheden: Eerste IUI met Gonal-f E75 en Pregnyl NOD:± 8 Juni Volgend bezoek gyn: Voor:-
b]Naam: Bipi Bijzonderheden: 1e IUI ,ging niet door i.v.m. teveel eitjes NOD: 3 juni Volgend bezoek gyn: 5 / 6 juni Voor: Naam: Kimmy Bijzonderheden: 1e IUI met Lucrin en Gonal-f NOD: 2 juni 2008 Volgend bezoek gyn: 18 juni 2008 Voor: nieuwe afspraak hoe verder of eerste echo... beetje afhankelijk van de uitslag!! Naam: Esther Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: [/b] Naam: Nikkie Bijzonderheden: Menopur spuiten en Pregnyl, 1e IUI NOD: Geen idee Volgend bezoek gyn: Maandag 19 mei Voor: HSG en FM Naam: Hartewens Bijzonderheden: 1e ronde IUI 17 mei 1e spuit menopur 75 i/e NOD: ?? Volgend bezoek gyn: 23 mei Voor: eitjescheck Naam: Athena Bijzonderheden: 2e ronde IUI ergens eind volgende week , extra hormonen Utrogestan in te nemen na de inseminatie NOD: ik denk ongeveer 6 juni Volgend bezoek gyn:20/5 Voor:bloedtest (hormonen), daarna waarschijnlijk nieuwe datum voor bloed + echo Naam: Jinthe Bijzonderheden: PCO en asthenospermie man, 1e IUI i.c.m. Puregon en Pregnyl (Clomidresistent) NOD:Nog geen idee, eitjes groeien ook met Puregon nog niet Volgend bezoek gyn:19 mei 15.00uur Voor:follikelmeting Naam: Akasha Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Draakje Bijzonderheden: PCO, 100 mg Clomid, 1e IUI gehad NOD: 30 mei Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Poohbeer Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Paint Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Roosje Bijzonderheden: Eerste IUI met Clomid 150mg rn Pregnyl NOD: ± 8 Juni Volgend bezoek gyn: 20 Mei Voor: Echo Naam: Daan Bijzonderheden: PCO, eerste IUI met Puregon en Pregnyl NOD:24 mei Volgend bezoek gyn:- Voor:- Naam: Vruchtje24 Bijzonderheden: Eerste IUI met Gonal-f E75 en Pregnyl NOD:± 8 Juni Volgend bezoek gyn: Voor:-[/b
Hoi, @alle meiden op 't wachtbankje>houden jullie het nog een beetje vol? Lijkt me echt erg lang duren voor je eindelijk mag testen...Ik duim voor jullie! @Roosje: Clomidresistent betekent dat mijn lichaam niet gevoelig is voor Clomid, of beter gezegd de eiblaasjes reageren er niet op. 80 % van de vrouwen krijgt met Clomid 50,100 of 150 wel groei van een of meerdere follikels, helaas zit ik bij de 20% bij wie dus niets gebeurd... Van welke cycluslengte je uit moet gaan is afhankelijk van hoe snel (of langzaam) je eiblaasjes groeien.. En het aantal follikelmetingen verschilt ook heel erg per ziekenhuis..Kan best zijn dat jij er meer of minder krijgt en ligt dus ook aan wat je eiblaasjes doen....Hoop duidelijk antwoord zo voor je... @Daan>Heb het idee dat het niet erg opschiet bij mij..Heb nu tien dagen Puregon 50 IE gespoten, vanmiddag weer fm (CD 13). Ben benieuwd of er wat te zien is...Anders waarschijnlijk 75 IE gaan spuiten... @Nikkie:Succes met je HSG vandaag, ik ben em alweer vergeten hoor! Zal vanmiddag laten weten wat de gyn. gezien en gezegd heeft! Groetjes Jinthe!
Naam: Bipi Bijzonderheden: 1e IUI ,ging niet door i.v.m. teveel eitjes NOD: 3 juni Volgend bezoek gyn: 5 / 6 juni Voor: Naam: Kimmy Bijzonderheden: 1e IUI met Lucrin en Gonal-f NOD: 2 juni 2008 Volgend bezoek gyn: 18 juni 2008 Voor: nieuwe afspraak hoe verder of eerste echo... beetje afhankelijk van de uitslag!! Naam: Esther Bijzonderheden: zwak zaad/iui met pregnyl NOD: ? Volgend bezoek gyn: woensdag 21 mei Voor: [/b]1e fm Naam: Nikkie Bijzonderheden: Menopur spuiten en Pregnyl, 1e IUI NOD: Geen idee Volgend bezoek gyn: Maandag 19 mei Voor: HSG en FM Naam: Hartewens Bijzonderheden: 1e ronde IUI 17 mei 1e spuit menopur 75 i/e NOD: ?? Volgend bezoek gyn: 23 mei Voor: eitjescheck Naam: Athena Bijzonderheden: 2e ronde IUI ergens eind volgende week , extra hormonen Utrogestan in te nemen na de inseminatie NOD: ik denk ongeveer 6 juni Volgend bezoek gyn:20/5 Voor:bloedtest (hormonen), daarna waarschijnlijk nieuwe datum voor bloed + echo Naam: Jinthe Bijzonderheden: PCO en asthenospermie man, 1e IUI i.c.m. Puregon en Pregnyl (Clomidresistent) NOD:Nog geen idee, eitjes groeien ook met Puregon nog niet Volgend bezoek gyn:19 mei 15.00uur Voor:follikelmeting Naam: Akasha Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Draakje Bijzonderheden: PCO, 100 mg Clomid, 1e IUI gehad NOD: 30 mei Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Poohbeer Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Paint Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Roosje Bijzonderheden: Eerste IUI met Clomid 150mg rn Pregnyl NOD: ± 8 Juni Volgend bezoek gyn: 20 Mei Voor: Echo Naam: Daan Bijzonderheden: PCO, eerste IUI met Puregon en Pregnyl NOD:24 mei Volgend bezoek gyn:- Voor:- Naam: Vruchtje24 Bijzonderheden: Eerste IUI met Gonal-f E75 en Pregnyl NOD:± 8 Juni Volgend bezoek gyn: Voor:
sorry hoor ik weet niet eens hoe je groene letters krijgt ik heb er een zooitje van gemaakt. volgende keer vraag ik wel of iemand het voor me in wil vullen.hihi
Naam: Bipi Bijzonderheden: 1e IUI ,ging niet door i.v.m. teveel eitjes NOD: 3 juni Volgend bezoek gyn: 5 / 6 juni Voor: Naam: Kimmy Bijzonderheden: 1e IUI met Lucrin en Gonal-f NOD: 2 juni 2008 Volgend bezoek gyn: 18 juni 2008 Voor: nieuwe afspraak hoe verder of eerste echo... beetje afhankelijk van de uitslag!! Naam: Esther Bijzonderheden: zwak zaad/iui met pregnyl NOD: ? Volgend bezoek gyn: woensdag 21 mei Voor: 1e fm Naam: Nikkie Bijzonderheden: Menopur spuiten en Pregnyl, 1e IUI NOD: Geen idee Volgend bezoek gyn: Maandag 19 mei Voor: HSG en FM Naam: Hartewens Bijzonderheden: 1e ronde IUI 17 mei 1e spuit menopur 75 i/e NOD: ?? Volgend bezoek gyn: 23 mei Voor: eitjescheck Naam: Athena Bijzonderheden: 2e ronde IUI ergens eind volgende week , extra hormonen Utrogestan in te nemen na de inseminatie NOD: ik denk ongeveer 6 juni Volgend bezoek gyn:20/5 Voor:bloedtest (hormonen), daarna waarschijnlijk nieuwe datum voor bloed + echo Naam: Jinthe Bijzonderheden: PCO en asthenospermie man, 1e IUI i.c.m. Puregon en Pregnyl (Clomidresistent) NOD:Nog geen idee, eitjes groeien ook met Puregon nog niet Volgend bezoek gyn:19 mei 15.00uur Voor:follikelmeting Naam: Akasha Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Draakje Bijzonderheden: PCO, 100 mg Clomid, 1e IUI gehad NOD: 30 mei Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Poohbeer Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Paint Bijzonderheden: NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Roosje Bijzonderheden: Eerste IUI met Clomid 150mg rn Pregnyl NOD: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Daan Bijzonderheden: PCO, eerste IUI met Puregon en Pregnyl NOD:24 mei Volgend bezoek gyn:- Voor:- Naam: Vruchtje24 Bijzonderheden: Eerste IUI met Gonal-f E75 en Pregnyl NOD:± 8 Juni Volgend bezoek gyn: Voor: Esther, heb je weer recht gezet. Dames mijn man heeft gisterenavond besloten om nog niet voor een IUI te gaan waar ik enorm van baal als een stekker. Jinthe81, dank je voor je moeite/duidelijkheid!
@ jinthe: en? @ nikkie: succes vandaag.ik hoop dat het meevalt. @alle wachtende meiden: ik hoop dat er snel duidelijkheid komt.dat wachetn lijkt me toch wel het moeilijkst. @ roosje:wat gaat er morgen gebeuren?misschien stom maar ik kan het nergens terug vinden.of is morgen de iui? @ athena:succes morgen
Esther, morgen zou ik mijn eerste fm hebben. Hij is er nog niet klaar voor en wil het een paar maandjes op de natuurlijke weg proberen, hij vindt dat IUI een overhaaste beslissing is en een mislukkeling als hij er aan mee doet. Pffff sommige mannen en hun ego's grrrrrrrr.
@Roosje: Toen wij met de pil stopten zei hij ook>als het niet lukt, ik ga echt niet dokteren! Nu, anderhalf jaar later zijn we met IUI bezig..Je rolt er vanzelf in en als je allebei graag wilt heb je dat er vanzelf ook wel voor over..Niet pushen, gewoon op z'n beloop laten (is moeilijk, ik weet het) maar dan heb je eerder kans dat hij toch wel wil.. Mijn vriend heeft er ook wel moeite mee als hij weer een potje moet vullen (ego he), maar zolang ik het maar aflever in het ziekenhuis,haha.. Succes! Groetjes Jinthe.
ik sluit me helemaal aan bij jinthe. hoewel mijn vriend al jaren weet dat zijn sperma niet goed is(door een ongeluk)ben je er denk ik ook al eerder op voorbereid. en is de stap wat makkelijker. wij weten echt dat het op de normale manier echt niet gaat lukken. iui is ook een gok omdat de artsen zeggen dat het alleen met ivf of icsi misschien zal lukken. we willen het toch proberen. succes! hou je sterk....
Jinthe, bedankt voor je woorden. Ik heb me er ook bij neergelegd omdat dit niet de eerste keer is, ik laat het aan hem over. Ik hoor het wel als hij er klaar voor is. Het is idd moeilijk omdat ik zoiets heb van dat zijn weer verloren maanden die voorbij zullen gaan en wie weet hadden we al die tijd kans. Ik bedoel ik word er ook niet jonger op, de klok tikt door.
Esther, dat is hem nou juist. Jouw vriend weet dat zijn zaad slecht is ivm ongeluk. Mijn man zit nog steeds in een ontkenningsfase dat hij het niet kan accepteren omdat hij al een zoontje van bijna 5jr heeft uit zijn vorige relatie. Terwijl er 2 maal een kwaktest is gedaan en uit beiden blijkt dat de bewegelijkheid 0.0 is.
Ook wij weten dat i.v.m. zijn asthenospermie(minder dan 40% beweegelijkheid) de kans op een natuurlijke bevruchting erg klein zou zijn. Daarbij met mijn PCO kan het voor mij al helemaal niet zonder hormonen..En omdat jouw vriend al een zoontje heeft, denkt hij waarschijnlijk:als het al eerder gelukt is lukt het waarschijnlijk wel weer...? Maar ik kan me jouw gevoel heel goed voorstellen dat je dan de aankomende maanden al als zinloos beschouwt. Dat heb ik al sinds ik anderhalf jaar geleden met de pil stopte en sindsdien nog niet 1 keer een eisprong heb gehad (dus eigenlijk nog niet 1 kans om zwanger te kunnen worden). Groetjes Jinthe.
Jeetje Roosje ik vind het wel een beetje egoïstisch van je mannetje hoor! Zeker als duidelijk is wat de oorzaak is. Sterkte met de situatie. Jinthe, waarom gaan jullie niet meteen voor ivf? Als de kans van slagen zo klein is? Bewuste keuze? Ik zat gisteravond zo te prutsen met het klaarmaken van de spuit. Eerst kneep ik de bovenkant van de ampul al in tig stukjes, dus glas in mijn vinger. Gelukkig niet in de vloeistof. Toen de kleine naald op de spuit zat kreeg ik het dopje er niet af. Wat een gedoe zeg, ding zat er muurvast op. Uiteindelijk met wat wrikken en draaien toch gelukt. Ben uiteindelijk het alcoholdoekje vergeten te gebruiken, maar kwam net onder douche vandaan, dus zal geen ramp zijn neem ik aan.