Ze zeggen vaak als je in het begin van je zwangerschap misselijk bent dan wordt het een jongen en ben je dat niet geweest dan wordt het een meisje. Is dit een bakerpraatje of niet?
Ik ken het bakerpraatje juist andersom, maar het is echt een bakerpraatje! Tuurlijk komt het wel eens uit, maar vaak ook niet, het is dus echt afwachten.
Bakerpraatje denk ik, want ik ben de eerste weken nauwelijks misselijk geweest en toch hebben we een prachtige zoon gekregen. Groetjes, Wendy
Toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik elke dag boven de pot gehangen.. Nu ben ik zwanger van een kereltje en doe het weer! Zegt dus helemaal niks! Ook de dracht niet (vorm van je buik) want die is bij mij ook 't zelfde!
Ik geloof sowieso niet in al die praatjes...denk alleen dat de snelheid van de hartslag wellicht iets zou kunnen zeggen. Maarja, er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk Elmo
Nou, ik ben niet 1 keer misselijk geweest van de zwangerschap en ook wij krijgen een zoon... Mja, het is en blijft 50/50 he, dus bakerpraatjes zijn altijd voor de helft waar
Dat klopt, dat is bewezen, maar dan moet je wel een lange tijd de hartslag hebben gehoord, dus niet na 1 keer luisteren.
bij de eerste geen dag misselijk geweest........jongen bij de tweede de eerste week misselijk..........jongen
Inderdaad pure onzin... Ik geloof echt helemaal niks van die bakerpraatjes en word ook gek van mensen die zeker denken te weten wat voor geslacht het is: 'Omdat ik het naar voren draag' bijvoorbeeld, joh, hou aub op met die onzin denk ik dan!
Het grappige is ook dat iedereen weer een andere theorie heeft... Ik wacht gewoon lekker af totdat het geboren wordt... dan kan je het het beste beoordelen
bij mijn jongste dochter ben ik 9 maanden missselijk gewest en nu met deze zwangerschap ben ik de eerste maanden ook misselijk geweest en het zijn jongens, dus het zegtr echt helemaal niets hoor
ik was/ben van allebei misselijk. Bij mijn dochter was het wel heftiger maar deze keer langer en onverwachts
Ik heb ook mijn hele zwangerschap geen last gehad van misselijkheid en ben toch echt zwanger van een ventje ( als ze het goed hebben gezien )