een beetje kou en sneeuw is wel leuk maar niet zoals vorig jaar pppffff hoeveel ongelukken zijn er toen niet gebeurd ppff vooral die ene zondag
Mm, winterjas maar weer opzoeken dus Zolang het niet regent vind ik het prima.. en niet te hard waaien, krijg je zere wangen van
Kou, prima! Als het maar droog blijft. Wil wel met de kindjes naar buiten kunnen, regen sucks. En winter, ook prima! Gezellig zelfs. Exclusief de (griep)virussen graag
OOOh wat een mazzel heb ik dan. Ik vlucht nog even een weekje naar zuid frankrijk...Have fun mensen hier met de kou..Wij gaan richting de 18 graden en het zonnetje
word dus tijd voor winter laarzen die ik nog steeds moet halen XD als het maar niet gaat sneeuwen vind ik het allemaal prima =P liever ijzel dan sneeuw haha
Ik heb toch echt liever sneeuw dan ijzel! Bij sneeuw heb je tenminste nog enigszins grip als je loopt, fietst of met de auto moet rijden en bij ijzel totaal niet. IJzel vind ik levensgevaarlijk. Je glibbert alle kanten op.
Op die ene zondag dat er enorm veel sneeuw lag braken mijn vliezen! We reden met 5km per uur naar het ziekenhuis ... was echt niet normaal! Van mij mag het weer! Ik lag vorige keer in het ziekenhuis en wil er nu wel wat van meemaken!