De eerste & laatste moederdag met haar in mijn buik..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LeennKen, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Hey girls!

Ik weet niet of dit vandaag ook in NL zo is maar hier in Belgie is het vandaag moederdag :-D

Vandaag is dus mijn eerste en laatste moederdag met mijn laurentje in mijn buik ^^ Gisteren heb ik van mijn vriend al een zalig ontbijt op bed gehad met croissants & koffiekoeken (ben echt verzot op zoete dingen de laatste tijd) en vandaag heb ik ook een pakje gehad van mijn 28 weken oud boeleke in mijn buik: een ferme stamp richting mijn ribben, extra striemen & nog een kiloke erbij -_- :p

Gelukkige moederdag voor alle toekomstige mama's! :D

2. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.036
    303
    83
    jaaa wat een leuk berichtje als bijna mama's zijnde! Jij ook een fijne Moederdag met de baby in buik! Hier in NL is het trouwens ook Moederdag :)

3. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Van mij ook een fijne moederdag voor alle mama's en mama's to be. Ik ben helaas niet zo verwend met ontbijtjes op bed. Sterker nog, ik moet nog erg wennen aan het hele moederdag idee. Maar dat komt vanzelf wel.
    In ieder geval allemaal een hele fijne dag gewenst.

4. Ik heb van mijn man een kettinkje met zo'n belletje eraan gekregen dat je op je buik kunt hangen :)

5. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Beetje teleurgesteld dat manlief vind dat we nog geen moederdag/vaderdag "mogen" vieren :(
    had het wel leuk gevonden. het kleintje in mij is iig lekker aan het bewegen en geeft mama vlinders... heerlijk gevoel!

6. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik heb van mijn mama een kaartje gehad heel lief, manlief heeft z'n eigen moeder niet eens een berichtje gestuurd dus ik had er niet veel van verwacht, maakt ook niet uit.

Voor alle mama's en mama's to be een fijne Moederdag!

7. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Mijn vriend is vergeten iets voor zijn eigen mama te kopen :D *moehahaha* (ben geen fan van mijn schoonmama)

8. o0Mrkk0o

o0Mrkk0o Niet meer actief

hier hetzelfde verhaal..ik 'vier' het wel samen met ons ukkie in mn buik! :)

fijne dag allemaal!!

9. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
  10. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Mijn vriend hecht nooit zo'n waarde aan deze dagen. Dus hij heeft niks gedaan. Hij heeft ook niks voor z'n eigen moeder gekocht. Mijn mama ligt in het ziekenhuis dus deze Moederdag is niet zon heeeel leuke helaas. Volgend jaar beter..

Deel Deze Pagina