Hier in ieder geval wel, en heb niet eens een voldragen eerdere zwangerschap gehad. Heb de 23 weken gehaald de eerste zwangerschap, en heb nu al een enorme buik die had ik de vorige keer niet eens een maand verder.
Oh inderdaad dan gaat het zeker wel sneller.. ben benieuwd.. voel nu wel al dat me broeken wat strakker zitten maar me darmen zijn ook ontzettend van slag.. Nog gecondoleerd en sterkte met je verlies.
Ik had het wel. Met 6 weken echt al een buikje. Vorige keer pas met 13 weken. Hoe moet ik zoiets verstoppen dan...???
Hier nu de derde zwangerschap. Bij nr 2 ook sneller een buikje, en nu gewoon nog veel sneller. Was ook pas een week of 8 kon ik het niet meer wegsteken
Hier wel, bij de eerste had ik pas met 20 wk een klein bolletje en nu begon het al te komen met een week of 13. Nu, met 33 weken is mijn buik haast zo groot als bij mijn eerste op het laatst.
Bij mijn eerst pas met 5 maanden een bobbeltje en nu nog niks. Merk wel als ik gegeten heb dat me buik sneller vol zit en opzet. Broeken zijn hetzelfde maja ben nog vroeg. Ze zeggen dat na 7 jaar je lichaam weer naar zijn bijna voledige oude staat is, dus dat de ruimte ook weer minder word dan korter dan 7 jaar. Als je eerder bent met een 2de is de rek nog groot in je buik dus vandaar het sneller uitbuiken
Weet het niet meer precies. Met 8 weken was ik wel slanker dan ooit, maar daarna begon het wel goed te groeien bij de tweede. Bij de eerste liep ik met 20 weken nog met mijn superstrakke spijkerbroeken, bij de tweede tot week 10 ofzo. Bij de derde had ik meteen een buikje dat weinig mensen ontging na een week of 8. Maar daarvan had ik na 41 weken weer weer het ''kleinste'' buikje van de drie. En het een na grootste kind.
Bij de 2de had ik eerder een buikje met hoeveel weken weet ik niet precies meer maar nu bij de derde begint het nu al..ben 5wk3dg en mijn broeken zitten al strak. In de avond is het zo erg dat ik mijn huisbroek maar aan doet
Hier wel grotere buik.. Bij mijn dochter had ik nu nog niet veel en nu een toeter Ik heb het ook al met 10 weken moeten vertellen. Heb het daarvoor met dikke sjaals proberen te verbergen
Bij mij klopt het wel. Ik heb nu niet meer zulke goede buikspieren als voor de eerste. Niet genoeg getraind. Ik vind het wel leuk dat ik er u eerder zwanger uit zie.
Hier bij de 2e ook veel sneller. Ben bij 12 weken als overgestapt op positie broeken en bij de eerste heb ik toch wel wat langer in mijn eigen broeken gelopen
bij m'n zus gingen de 2e en 3e ook veel sneller, terwijl de eerste ook al vroeg duidelijk was. ik heb verder geen kinderen, alleen 1 keer een miskraam gehad bij 7 weken, inmiddels kan ik het in m'n normale kleren niet meer verbergen, dus wijdere dingen aan. en vet is het niet, want ik val juist af.. Terwijl dat ook niet nodig is..
Ik kan niet uit ervaring spreken want dit is mijn eerste zwangerschap. Maar ik heb wel 2 stiefkinderen die een keertje mee zijn geweest naar n controle. Mn baarmoeder en buik lagen toen 3 weken voor met groei, toen zei de vk wel: Dat is wel eens vaker, vooral als het nr 3 is. Dus lijkt me dat dat niet heel vreemd is..hoewel ik zelf had gedacht dat je t beter zou zien bij de 1e
hier ook de tweede keer heel snel een buikje gekregen, je kon er met een week of 11 echt niet meer omheen kijken haha. vind mn buik nu ook enorm groot maarja we zien wel waar het eindigt.
Ik had bij mijn eerste bij 7 weken al een zwanger buikje - ging ook heel hard die eerste periode. Als ik het me goed herinner was ik het eerste trimester al 10kg aangekomen en halverwege met 20 weken al 15! Nu ben ik morgen pas 5 weken en gelukkig nog niet aangekomen - startgewicht licht helaas al 13kg hoger dan 2 jaar geleden en ben eigenlijk te dik - maar die buik is echt al enorm. Dat wordt wat.
Hier was ik in de eerste weken juist platter dan bij de eerste, maar na de 20 weken groeide het wel aanzienlijker harder. Scheelt ook dat deze beeb wat groter wordt geschat dan de vorige misschien. Buikje is nu toch wel een stukje groter dan bij de eerste, maar niet extreem.
Nee, volgens mij niet en nu bij de derde ook niet. Buik is ongeveer even groot, ik ben ook ongeveer net zo zwaar met dezelfde termijn (bij alle drie).