Eerste menstruatie na curettage en buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lindje, 23 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindje

    Lindje Nieuw lid

    23 okt 2005
    2
    0
    0
    Hoi allemaal,

    OP 23 augustus heb ik een curettage gehad. Bleek dat het vruchtje was gestorven met 9 weken.
    Het is nu 23 oktober en we zijn bijna 9 weken verder. Afgelopen maandag, de 17e, heb ik een heel klein beetje rood bloedverlies gehad dus ik dacht...hehe, het gaat eindelijk komen. Maar nee hoor. Dat was al het bloed wat er kwam. Nu heb ik sinds vrijdagavond pijn in mijn onderbuik. Eerst best wel heftig en nu is het vervelend met af en toe een pijnscheut, Vooral bij het opstaan na het zitten heb ik nogal last.

    heeft iemand van jullie ervaring hiermee of wie herkent dit? En hoelang duurde het bij jullie voor jullie weer ongesteld waren en waren de menstruatieklachten heviger?

    groetjes

    Lindje
     
  2. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai, wat erg voor je dat je een miskraam hebt gehad. Ik ben zelf 25 juli gecurreteerd. na 33 dagen had ik een beetje bloedverlies (wel ongi). Daarna heb ik een cyclus gehad van 40 dagen. ik heb al die tijd erg veel last gehad van steken en pijn in mijn buik, maar ik had het niet echt bij het opstaan en zitten. Als je twjfelt zou ik de gyn. bellen. Ik wens jou en je vriend/ man heel veel sterkte. Ik weet niet of je op deze site wil blijven, maar dit is echt een fijne site waar je je verhaal kwijt kan.
    Liefs Jenny
     
  3. Lindje

    Lindje Nieuw lid

    23 okt 2005
    2
    0
    0
    Hoi Jenny,

    bedankt voor je reactie. Had je veel bloedverlies na die 33 dagen?
    Op het moment dat ik het schrijf is de buikpijn zo goed als over. Wie weet word ik morgen gewoon ongi.

    Dit was mijn tweede miskraam. De eerste was in augustus vorig jaar na 8 weken. Die miskraam kwam vanzelf op gang. Deze wilde maar niet lukken. Ik heb nog 5 weken met het vruchtje gelopen omdat ik bang was voor een curettage. (en dan niet voor de curettage op zich maar ontzettende angst voor ziekenhuizen enzo)
    Uiteindelijk toch maar gedaan (na veel overredingskracht van man en omgeving) en het is me 100% meegevallen. Alleen kan ik voor mijn gevoel nu nog niets afsluiten omdat ik nog steeds niet ongi ben geworden. Of moet ik die twee, drie druppels mee tellen?

    Ik denk dat ik inderdaad maar even langs de arts ga deze week. ben ozo bang dat ik Asherman heb. Maar wie weet valt het allemaal wel mee.

    Groetjes

    Lindje
     
  4. marianne30

    marianne30 Actief lid

    18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    ik heb ook een miskraam gehad en ben precies 30 dagen na de curretage weer ongesteld geworden was het 3 dagen maar best wel heftig
    groetjes Marianne
     
  5. miranda1980

    2 okt 2005
    59
    0
    0
    Ik heb 3 september een curretage gehad en had toen 14 dagen bloedverlies. 29 septemer ongi geworden, 7 dagen heel hevig en nu na 32 dagen opnieuw ongi, maar wel met dezelfde krampen als na de curretage ( kreeg toen wee-opwekkers ) dus dat is minder. Bloedverlies is nu ook heel hevig.

    Succes
     
  6. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Ik heb 27 september een miskraam gehad in turkije en ben gelijk gecurriteerd omdat ik veel bloed in de baarmoeder had zitten. Sinds zondag heb ik nu bruinige afscheiding (lijkt wel oud bloed) hoop dat dat normaal is. Hoop dat het doorzet en dat ik flink ga bloeden, want dan heb ik tenminste een gevoel dat ik menstrueer.

    Groetjes Toi
     
  7. nik2004

    nik2004 Actief lid

    9 nov 2005
    118
    0
    0
    hoi,


    tjee meid sterkte.

    heb zelf 14 november een miskraam gehad. eerst anderhalve week bloedverlies en uiteindelijk het vruchtje verloren. Nu heb ik sinds enkele dagen weer enorme buikpijn lijkt of ik flink ongi moet worden, maar het is nog maar twee weken geleden. Dus zal wel niet. Kan je dus niet helpen, maar wilde je wel sterkte wensen en die buikpijn en alles is gewoon klote!

    dikke knuf
     

Deel Deze Pagina