5/6 weken zwanger en 5 dagen al bloeding, miskraam of niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ahyala, 30 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ahyala

Ahyala Nieuw lid

30 sep 2016
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo (aanstaande) moeders.

Ik ben 5/6 weken zwanger en 6 dagen geleden begon ik te bloeden. Het was best veel voor mijn gevoel. Ook kwamen er wat stolsols uit.
    Ik heb geen last gehad van heftige krampen, maar wel menstruatie pijn.
    De laatste 2 dagen had ik alleen bruinige afscheiding, nu geen last meer.
    Heb ik een miskraam gehad? Ik heb namelijk wel het gevoel of ik zwanger ben. Ik kan pas volgende week terecht voor een echo.
    Zwangerschap test geeft negatief aan.
    Wat denken jullie?

Liefs!

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Als je test negatief is...hoe kan je dan weten dat je zwanger bent?
    En rond je normale dag ongesteld geweest begrijp ik uit je verhaal...nee,ik denk dat je niet zwanger bent.En nee,dan heb je dus ook geen miskraam gehad.

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.126
    17.140
    113
    Als je test negatief is en dit ook altijd geweest is, ben je inderdaad niet zwanger geweest. Ook begon je dus rond 4 weken te bloeden en dit duurde 5 dagen. Klinkt eigenlijk als een gewone menstruatie...

4. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    precies dit, vreemd hoor.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

inderdaad. TS heb je een positieve zwangerschapstest gehad?

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    misschien was hij eerder wel positief?

7. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Als hij eerder wel positief was zou hij nu ook nog positief moeten zijn. Als er een mk geweest is heb je altijd nog wel hcg in je lijf. Dat is ook het vervelende bij een mk, je kan dat alleen controleren door een echo en een zwangerschapstest zegt dan niet zoveel.

8. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat zou kunnen,maar als je op of rond je normale nod ongesteld wordt spreek je niet van een miskraam,maar van een biochemische zwangerschap.

9. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Jeeetje! Hoe ben jij zo'n heks geworden zeg!? Ondanks dat je gelijk hebt hoef je nog niet zo onaardig te doen! Als de vraag je niet zint reageer je maar niet..

10. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Euh.... volgens mij is dit een vrij normale vraag van Pipo? TS geeft in dezelfde post aan dat ze zwanger is, rond haar NOD ongesteld is geworden en dat haar testen negatief zijn:(

11. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik lees ook niets raars in Pipo's berichtjes.

TS, heb je wel positieve testen gehad? Als je voor NOD positief hebt getest dan bestaat helaas de kans dat je toch nog ongesteld wordt.
    Aan de hand van wat je verteld lijkt mij dat je helaas gewoon ongesteld bent geworden en dus maar heel even zwanger bent geweest.

12. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28
    Het is de toon die de muziek maakt he dames,, merk het bij meerdere berichten, dat er soms wat naar gereageerd wordt!

Dat er mensen zijn die je van het weten over alles rondom een zwangerschap, is prima! Maar er zijn ook mensen die er niet zoveel vanaf weten en dan vindt ik dat als je dan toch reageert, reageer dan normaal!

13. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik geloof dat sommigen vooral narigheid willen lezen;)

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoe had Pipo dan moeten reageren? Zij schrijft doodnormale dingen in dit topic? Ik lees totaal niks vreemds in haar reacties hier!
    Of moet ze TS sterkte wensen met een miskraam die ze mogelijk niet eens gehad heeft? :( Zij vertelt gewoon reëel de waarheid, maar wellicht had ze die beter kunnen verbloemen?

15. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik reageer op de vraag,jij komt hier alleen zieken...reageer dan niet;)

16. ShampooL

Misschien ligt het gewoon aan de manier waarop jij berichtjes leest?

17. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28
    Dat kan maar blijkbaar ben ik niet de enigste hier! 😉

Ik citeer: " nee,ik denk dat je niet zwanger bent.En nee,dan heb je dus ook geen miskraam gehad"...

Iedereen hier wilt zwanger worden en vraagt om advies, ik vindt dit persoonlijk iets teveel van het goede en vindt het ook niet aardig overkomen... We zitten allemaal in hetzelfde schuitje! Dat meisje denkt dat ze een miskraam heeft gehad! Misschien is dit niet zo, maar dan kan dit toch gewoon normaal uitgelegd worden! Kan je dat niet, snap ik niet dat je de drang voelt om te reageren! PUNT!

18. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mis ik iets..? Ze heeft toch niet aangegeven dat ze rond haar NOD begon te bloeden? Ik zie staan dat ze 5/6 weken zwanger is.. wat betekent dat ze dus een positieve test heeft gehad? Anders kan ze dat toch niet weten...

19. ShampooL

Ze kan hebben gerekend vanaf haar eisprong? Het lijkt mij ook dat ze een positieve test heeft gehad hoor, maar ze vermeld het niet, dus zeker weten doen we niet.

Misschien dat TS wat duidelijkheid kan komen geven

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    vind het ook beetje voorbarig om te roepen dat ze misschien niet zwanger is geweest? eerst even de feiten op een rijtje alsjeblieft en dan pas oordelen

Deel Deze Pagina