Even een vraagje want ik twijfel, vandaag heb ik mijn NOD na een cyclus van 24 dagen. Nou had ik vrijdag en zaterdag maar een klein beetje licht rood bloedverlies bij het afvegen en zondag gewoon rood,maar dat was ook alleen bij het afvegen. Het was wat meer als de dagen ervoor maar nog niet echt ongie zoals normaal. Twijfel een beetje omdat ik dit nog niet eerder heb gehad, normaal wordt ik gewoon meteen ongi. Nu zijn de vandaag wel zoals altijd door gekomen, maar nu vraag ik me af wat mijn 1e dag van mijn nieuwe cyclus is. Moet ik het nu vanaf vandaag tellen of toch vanaf gister al? Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft. Alvast bedankt. Groetjes Neera
Mijn gyn zegt als je de ongesteldheid nog echt moet zoeken kan je dat beter nog niet als dag 1 rekenen. Dus afvegen reken ik niet als dag 1. Pas als ik maandverband/tampon moet gebruiken is dag 1 volgens mijn gyn. succes
ik denk ook dat vandaag pas dag 1 is, wanneer het echt doorbreekt. Zo heb ik dat tenminste vorige maand ook gedaan, had ik weer ergens gelezen...
Hey meiden, bedankt voor jullie antwoorden. Ga dan toch maar vandaag als dag 1 tellen, en dan maar hopen dat dit de laatste x was. Hoop dat het bij jullie ook snel raak is . Groetjes Neera