3 jaar bezig voor ons 2e kindje, mislukte ICSI mislukte cryo ontdooiing en nu spontaan zwanger! 28-01 pregnyll gespoten ivm cryo-et eigencyclys onze cryo redde het helaas niet tot terugplaatsing. Vanaf 06-02 aan het testen geweest, op 06-02 was hij positief (niet te zien op deze foto) van de Pregnyl, op 07-02 en 08-02 was hij echter negatief. 10-02 nog eens getest deze sloeg positief uit..zowel sochtends als smiddags. Op 11-02 een clearblue gedaan en een test van kruidvat beide positief. 1-2 weken. Op 12-02 een super test gedaan in de middag. Vanacht helaas wat bloedverlies ontdekt, ook voelt het alsof ik ongesteld moet worden. Het is welles waar nog alleen van binnen uit het varieert tussen helder en bruin.. Het straalt door naar de rug & benen en ben zo angstig. Wat denken jullie.. Iemand iets positiefs voor me? Of een wakeup call..
Als ik de test zo zie ben je echt wel zwanger! Ik had ook bloedverlies de eerste zes weken van mijn zwangerschap. Ook menstruatiepijn had ik. Toch zender gebleven. Ik hoop voor jou op net zo'n succesverhaal! Voorzichtig gefeliciteerd hoor!
proficiat meid! probeer ervan te genieten. Ik heb de eerste 4weken menstruatie achtig gevoel gehad maar blijkbaar is dit heel normaal en bloedverlies heeft ook niet altijd iets te betekenen.. het kan allemaal normaal zijn tijdens de zwangerschap.
Gefeliciteerd! Snap je onzekerheid. Menstruatie achtige pijn heb ik ook gehad de eerste weken. Dat kan er allemaal bij horen.
Gefeliciteerd! Die testen zien er goed uit. Ik heb tot 11 weken bloedverlies gehad. Die menstruatie achtige pijn hoort erbij. Op naar de eerste mooie echo!
Aller eerst gefeliciteerd! Het ziet er wel na uit dat jullie zwanger zijn. En indd de bloedingen zeggen niks.... ik ben morgen 7 weken en bloed ook nog steeds.... Ben er erg ongerust over steeds maar je kunt er niks aan doen. Probeer je hoofd niet gek te maken, daar heb je jezelf en de baby mee.... de gyno zegt de bloedingen kunnen aanhouden tot wel 12 weken van je zwangerschap.... neem gewoon lekker je rust en geniet er lekker van. Ik zit hier ook dag en nacht in ontzekerheid en je hebt er niks aan.... het moeilijkste is het wachten.... je kunt niks anders.
Gefeliciteerd hoor, mooie testen en bloedverlies is lang niet altijd erg! Hou het maar goed in de gaten, maar probeer vooral ook lekker te genieten!
Dat is een hele mooie test! Gefeliciteerd! Je onzekerheid is zo herkenbaar. Ik heb regelmatig oud bloedverlies en gister een paar druppels helder rood. Zo lastig om dan niet in paniek te raken. Volgens mij maken al die hormonen in ons lichaam het niet makkelijker om rustig en positief te blijven. Voor mij helpt afleiding zoeken wel goed meestal
Dankje meiden.. Het is zo beangstigend omdat ik het niet herken van mn eerste zwangerschap Ik probeer om niet zoveel te stressen maar dat is indd niet makkelijk
Zwanger! De laatste testen liegen er niet om! Gefeliciteerd! Hopelijk kan je er binnenkort wat meer van genieten.