Hoi..ik vraag me af of er nog meerdere vrouwen op t forum zitten die een man/vriend hebben die vrachtwagenchauffeur is. Ik krijg deze week mijn ovulatie en uitgerekend moet hij maandag naar Zweden en komt dan pas donderdagavond thuis... Met mijn pilgebruik had ik altijd netjes een cyclus van 28 dagen..Nu heb ik 2 weken geleden een miskraam gehad en heb ik een week gevloeid..ik weet nu niet hoe mijn cyclus eruit ziet..maar ik heb wel gehoord dat je na een miskraam erg vruchtbaar bent..klopt dit? Ik ben al bezig met ovulatietesten en als alles goed is moet ik donderdag mijn eisprong krijgen..(als alles goed is natuurlijk) Als mijn vriend donderdagavond thuiskomt kan ik dan nog evengoed gaan klussen of ben ik dan niet meer vruchtbaar? Groetjes
hoi als je donderdag vruchtbaar ben (je ei) kan je juist zeker nog wel klussen en vrijdag ook nog! ei blijft 24 uur in leven succes meis en sterkte met het verlies van je vorige wondertje
Mijn gyn zegt dat je na een mk niet meer vruchtbaar bent Maar goed zijn de meningen wel over verdeeld Vaak is het zo dat je cyclus nog niet echt op gang is na een mk Dus je ei kan ook veel later komen
Hoi Dieselientje, mijn vriend is ook vrachtwagenchauffeur, hij rijdt wel niet in het buitenland, maar is steeds laat thuis en vaak te moe om te klussen Hierdoor slaan we vaak ook rondes over jammer genoeg. Als je donderdag je ei krijgt dan ben je nog vruchtbaar hoor als hij thuiskomt, dus veel succes
Jep hier ook een vrouw van een internationaal chauffeur. Bij ons ook het zelfde liedje. Staat ei op springen zit hij ergens in duitsland ofzo. Ja valt niet mee om te klussen tijdens vruchtbare dagen als hij bon route is. En aangezien hij zo'n beetje anderhalve dag thuis is van een week , reken maar uit.
Ja hier nog eentje van een internationaal chauffeurtje! Wordt er inderdaad niet makkelijker van. Ik heb mk gehad met 6.5 week sindsdien is mijn cyclus rommelig dus heb geen idee meer hoe of wat......
Je cyclus is inderdaad in de war na een MK, dus kans is groot dat je je ei later hebt. Iemand gaf aan dat een ei 24 uur vruchtbaar is, maar dit is niet correct. Mijn gyn vertelde ons bij de IUI dat een ei wel 24 uur leeft, maar na enkele uren al vruchtbaarheid verliest. Tot een uur of 12 na eisprong is het voldoende om zwanger te raken. Sex voor de eisprong biedt het meeste kans. Vandaar dat ze sommige behandelingen, zoals IUI, ook plannen een uur of 2 voor je je eisprong hebt.
ei is 12 uur goed vruchtbaar. kans na een mk is groot dat je dan een vreemde cyclus krijgt en dus je ei niet donderdag is. ovu testen doen en om de dag klussen als ie thuis is....
Hier ook 1 met een internationale... Toen dan! Ook elke maand dat ik de vruchtbare week had was hij in het buitenland. Erg vervelend hoor, ik voel met je mee. Echter was het hier in de 4de maand raak, terwijl mijn eisprong al geweest was en kzeker wist dat we te laat waren... Chiara is nu bijna 9 maanden. T kan dus toch!
haihai. Mijn vriend rijd ook internationaal. We zijn nu in de 5de maand bezig. Nu loopt mijn cyclus precies goed. In het weekend de eisprong Maar helaas is hij onregelmatid dus kan volgende maand weer anders zijn Waar ik me meer zorgen om maak is ik werk ook 40 uur in ploegen. Dus als de kleine er eenmaal is zal het nog pittig worden. Maar beide moeders steunen me en zeggen dat alles op zijn plaats valt als het zover is. Maar ach we hebben de tijd en genieten lekker van het zwanger proberen te worden. In elk geval veel succes! XX marjon