Hey hallo allemaal, eindelijk mogen mijn man en ik papa en mama worden. We zijn als sinds oktober 2005 bezig en gisteren heb ik dan voor het eerst positief getest. Gisteren Ik ben echt zoooooooooooo blij... Liefs en dikke kus, Patricia
Eumz, nou ik moest donderdag, vrijdag of zaterdag ongesteld worden. Ik had al het idee dat mijn borsten groten waren geworden en ik was gisteravond nog niet ongesteld, dus ik heb toen gewoon een testje gewaagd en we mogen nu eindelijk na 2,5 jaar papa en mama worden. Liefs en dikke knuffel, Patricia
dikke gefeli! je moet alleen je banner even aanpassen! ik denk dat je de datum van je ei hebt genomen, maar je moet de datum van de eerste dag van je laatste ongi pakken! scheelt weer 2 weken (cadeautje) liefss, Taliaa
Nee hoor. Ik heb de datum van mijn eerste menstruatiedag genomen. Heb het idee dat deze banner dat automatisch doet. Heb het namelijk precies hetzelfde gedaan als in een andere banner en die geeft dus wel 4 weken en 3 dagen aan. Maarja vind het wel goed zo. LOL. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ik heb het ook even geprobeerd met jou banner. En als ik mijn uitgerekende datum pak dan staat er ook 2 weken minder dan wat ik er nu heb staan, dus het ligt idd aan de banner die je hebt uitgezocht.
Hey van harte! Das topnieuws.. Geniet ervan, voor je het weet is het voorbij en de zwangerschap is toch ook iets heeel bijzonders. Liefs, Nadine
Ja dat is een ding wat zeker is! Ik weet nog wel van mijn zusje. Die is vorig jaar februari bevallen en die had ook zoiets van: Jeetje wat zijn die 9 maanden hard gegaan zeg! Liefs en dikke knuffel, Patricia