Ik ben op zoek naar leuke schoentjes/slofjes voor mijn meisje! Welke hebben jullie en zijn leuk? en wat is handig ivm staan en bijna kruipen van mijn dochter.. ik vind het zo moeilijk voor de zomer! Ik heb al wel leuke witte schoentjes voor mijn dochter maar die doe ik nu alleen aan als we weg gaan en deze glijden een beetje dus niet handig bij het staan...
Slofjes van Bobux bevallen hier erg goed. Blijven goed aan terwijl de sokken altijd gelijk uitgetrokken worden. Als ze drie maanden goed zelf los lopen (paar meter achter elkaar) is het tijd voor de eerste schoentjes. Volgende maand ga ik kijken voor schoentjes dus daar heb ik nog geen ervaring mee.
Mijn meisjes eerste schoentjes waren shoesme babyproof. Ze is daarna over gegaan op bunnies en piédro. Nu met 16 mnd draagt ze alle soort schoenen. Maar ze loopt dan ook al 7,5 mnd los omdat ze met 8,5 mnd helemaal zelfstandig losliep. Hier werd door schoenen winkel aangeraden om na 6 wkn goed loslopen goede schoentjes aan te schaffen. Mer flex zool. Na 6 mnd goed loslopen kunnen ze een nog stevigere schoen aan is beter voor het voetje. Zodra je thuis ben lekker op de blote voetjes/sokjes laten lopen.
Mijn dochter haar eerste schoentjes waren Clarks. Ze liep echt goed en stevig los met 11 maanden, echt ook buiten. Met 11,5 maand toch maar die schoentjes gekocht. En dit weekend hebben we de vervolg schoenen gehaald, van Bobell. Ook omdat ze de flexibele zooltjes niet meer in kan qua maat. Maar buiten met kruipen voldoen slofjes prima toch? En binnen gewoon lekker op blote voetjes. Mijn dochter loopt binnen sowieso op blote voetjes.
wij hebben de aapies heb je ook zomermoddeltjes van. Zodra ze beginne te lopen si het het beste om op blote voetjes of slofjes te lopen en niet te snel op schoentjes te gaan.
Klopt flexschoentjes gaan vaak maar tot maat 24 Daarom ben ik soms wel blij dat mijn dochter al vanaf 8,5 mnd losliep. Ze heeft maat 26 met haar 16 mnd. Probeer die maar eens in flex zool te vinden. Als ze net pas had kunnen lopen had ik echt pech gehad en geen kunnen vinden. Vind dat ze die flexschoentjes toch echt met grotere maten moeten maken.
Mijn dochtertje heeft schoen/slofjes van de HEMA. Met een vetertje zodat ze ze niet uitkrijgt maar verder zijn het echt nog slofjes. Heel handig voor in de wandelwagen en op de fiets, binnen heeft ze. Niks aan
Hier oxxy slofjes.. Echt leer en niet uit te krijgen.. Je kunt ze ook wassen als je ze online besteld zijn ze niet zo diur..
Oxxy slofjes hadden wij. Maar die zijn van leer en vond ik voor de mooie zonnige dagen toch wat warm. Omdat ze toch nog niet liep en niet veel stond heb ik daarom wat goedkope sandaaltjes gekocht en verder wat ballerinaatjes. Het gaf geen stevigheid (toen nog niet belangrijk), maar evengoed knelde het ook niet en was het een stuk luchtiger.