De eerste schopjes.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sukke, 28 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik ben zo benieuwd wanneer ik onze kleine uk voor het eerst zal gaan voelen....

Hoeveel weken was jij toen je jullie kindje voor het eerste voelde en wat voelde je dan?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Isabella pas met 25 weken.

En deze kleine met 12 weken.

Ik voelde echt beweging en plopjes.

Nu natuurlijk hele voeten en handen, ha ha

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hier vanaf 16 weken plopjes

4. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    ik voelde met 19+4 weken de eerste kleine plopjes in mijn buik:D....
    nu steekt er soms een stukje been of voet naar buiten...

5. iertje86

iertje86 Actief lid

19 jan 2010
    117
    0
    0
    Ik voelde onze kleine al met 15 weken, besefte toen alleen nog niet zo dat het de kleine was, dacht dat zijn mijn darmen. Datzelfde gevoel is nu veel sterker en kan niet missen :p
    Vanmorgen heeft mijn man ook voor het eerst de kleine voelen schoppen;)

6. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    De eerste met 19 weken en deze met 15 weken..

7. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Wel allemaal erg wisselend. Vorige week lag ik in bed met mijn hand op mijn buik en toen voelde ik iets borrelen maar ik hou mezelf nog maar voor dat ook dit mijn darmen waren....

8. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    ik lag ook in bed,mijn vriend had me net koffie gebracht,ik leg mijn handen op mijn buik,en voelde plotseling ook geborrel,soort plopjes,en wist zeker dat het mijn darmen niet waren....

9. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    aan mijn eerste zwangerschap voelde ik het pas met 20 weken , nu ben ik voor de tweede keer zwanger en ben zelf wel benieuwd wanneer ik het nu ga voelen :) xx grtjs

10. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Onze dochter met 16 weken .. Net alsof er iemand met een wattenstaafje binnen in mijn buik aan het prikken was hihi

11. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    de oudste met 16 weken, de jongste met 15 weken en deze voel ik nu af en toe heel licht net of hij/zij met een veertje langs mijn buik gaat, ik voel ook wel plopjes maar dat zouden ook mijn darmen kunnen zijn....

12. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Nou met de vorige zwangerschap echt pas rond een week of 20 maar gisteren avond toen ik rustig op de bank lag dacht ik iets te voelen ( ben nu 12 weken ) maar weet niet of dat me darmen waren of echt activiteit, het voelde anders dan anders zeg maar ;)

13. Tese

Tese Niet meer actief

Mn eerste zwangerschap voelde ik het met 14 weken. Ik las eens van iemand die het beschreef als: iemand aan de binnenkant van je buik met een kwastje zit te kriebelen. Zo voelde het aan. Per week voelde ik het duidelijker. Vk zei met de 20 weken echo dat ik een voorliggende placenta had en het dus waarschijnlijk pas laat zou voelen. Maar daar had ik met mn 14 weken dus geen last van.

Deze zwangerschap dacht ik met 11 weken al wat te voelen. Vk zei dat het kon. Ik heb het daarna niet meer gevoeld, dus ik ben benieuwd wanneer de volgende keer is.

14. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Ik ben nu zwanger van mijn 3e en sinds week 15 voel ik al duidelijk meerdere keren per dag de schopjes. In week 16 kon je het ook al van buitenaf voelen, heel leuk voor mijn partner en kids. :D

15. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Onze zoon voelde ik met 22 wkn. Deze kleine meid met 15 wkn.

16. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Ik voelde het ook voor het eerst rond de 15weken......zo bijzonder:D

17. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    week 21 voelde ik hem schoppen/slaan
    week 22 voelde mijn man hem
    En de weken erna zag je als ie sloeg mijn hele buik bewegen

Nu laat ie me niet meer met rust als ik wil liggen hahaha :D

18. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Hier voelde ik de eerste duidelijke beweging met 20 wk en 5 dagen. Het voelde als een duwtje van binnenuit, het was ook meteen heel duidelijk. Mijn vriend kon het daarna ook al snel voelen.

19. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    De eerste bewegingkjes voelde ik al met 16 weken (het is m'n eerste). Het voelde zoals je je bloed weleens voelt kloppen in een ader, ik weet niet of jullie dat kennen. Een soort tikjes, maar dan onregelmatig. Met 12 weken had ik al 1 keer een gevoel dat ik wat voelde, achteraf denk ik dat dat ook zo was.

20. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    de eerste plopjes hier op 16 weken. Nu elke dag meerdere echte schopjes

Deel Deze Pagina