met ruim 16 weken echt schopjes. nu voel ik haar al veel beter maar nog niet extreme bewegingen van mn buik gezien hoor. komt vast nog wel. papa voelde haar met een week of 18 a 19. maar ze hield zich helemaal stil zodra die zn hand op mn buik legde. etterbakje!!! hihihi
Het zal er nu dan wel onderhand aan zitten te komen hier. Het merendeel is rond de 16/ 17 wkn..... Ik kan niet wachten!!!
Gisteravond wist ik het zeker dat het niet mijn darmen waren Mijn buik was hard en was er een beetje op aan het drukken, toen ik ineens een heel klein schopje voelde. Vanmorgen toen ik nog in bed lag, voelde ik het weer. Ben nu 14 weken, met de 1e zwangerschap voelde ik het rond de 15/16 weken.
Ik voel aan de buitenkant nog niets, maar ik denk dat ik sinds week 14 de kleine voel bewegen. Het zit veel te laag voor mijn darmen, dus ik heb maar aangenomen dat het de baby is. Ik kan alleen niet wachten totdat mijn vriend het ook kan voelen
Vanaf 16 weken gekriebel in m'n buik en vanaf 18 weken echt duidelijk schopjes En nu.. nu is die de hele dag aant voetballen in m'n buik
Heel grappig bij mij...op de dag van de 20weken echo liet zij zich voor het eerst echt voelen,ik was toen 19,4 weken onderweg...nu wordt alleen maar heviger en ken ik een beetje haar ritme het is een geweldig en apart gevoel!!
Rond 18 weken voelde ik af en toe wat vaag gerommel, ik dacht dat het mijn darmen waren maar achteraf was dat ons meisje al. Met 19.6w schopte ze ineens keihard recht vooruit, out of the blue! Ik schrok me naar, dus dat was wel duidelijk, haha Sindsdien voel ik haar elke dag.
Mijn eerste met een week of 20, de tweede met ongeveer 18 weken, maar door toestanden op werk enzo, was ik er toen ook veel minder mee bezig, dus waarschijnlijk wel eerder, maar niet opgevallen toen. En bij deze voelde ik het rond de 13 weken, maar was ik nog niet zeker, ik dacht, das vast te vroeg en ik zal het me wel inbeelden, maar met 14.3 was het duidelijk.. dit waren niet mijn darmen. Daarna heel erg onregelmatig nog, maar wordt steeds vaker en sterker.. nu ik hier zit te typen, lekker in de tuin, heb ik het al een paar keer gevoeld.. dit kan niet missen.. dit herken ik.. wat een feest, wat heerlijk!!
ik zit ook met twijfels... wanneer ik lig en mijn hand op mijn buik leg is het net of de kleine reageert... ik voel dan ook kleine plopjes... maar ik weet niet zeker of dit het is.
Met 20 weken voelde ik voor het eerst ons kindje bewegen en schoppen. En sindsdien voel ik het dagelijks. Ook mijn man kan het kindje soms voelen schoppen. Heel leuk
Hier schopt de baby sinds donderdag regelmatig! Zo'n mooi gevoel! Ik heb ook geen moment getwijfeld of het de baby was. Was voor mij overduidelijk.
ik voelde het voor het eerst toen ik ongeveer 18 weken was.. nu merk ik dat als ik even stilzit of in bed lig hij de heletijd in de weer is.. kan er soms moeilijk van slapen hahaha in het begin lag mijn man zijn hand op mijn buik en dan stopte het dat heeft nu geen zin meer want hij trappelt lekker verder.. af en toe vraag ik me wel eens af of het normaal is dat je je baby zoveel voeld..
Bij mijn dochter voelde ik schopjes met ong. 18 wkn En ik dacht dat ik tussen de 11 en 12 wkn ons 2de wondertje al heb gevoeld?! ik lag net op bed en het waren echte plopjes!! Ik vond het zo raar want ik dacht dat je het pas rond de 14 wkn kon gaan voelen? Heb het ook niet nog vaker gevoeld, dus lig iedere avond af te wachten!