4 dagen vloeien en toch zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sandra77, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra77

    Sandra77 Lid

    19 jan 2007
    22
    0
    0
    Ik dacht zondag 1 juli dat mijn :evil: :evil: waren gekomen. Het was na 4 weken, terwijl ik de laatste 2 maanden een cyclus had van 5 weken. Maar goed de maanden ervoor had ik steeds een cyclus van 28-30 dagen. Ik was er volledig van overtuigd dat ik menstrueerde. Na vier dagen vloeien hield het opeens op, terwijl ik normaliter echt een week onder de pannen ben. Ik zei nog tegen mijn vriend, zo dat is fijn het lijkt wel of de menstruatie steeds korter wordt.

    In het weekend kreeg ik ineens last van mijn borsten terwijl ik dit normaal nooit heb. Ineens bekroop mij het gevoel dat ik misschien toch zwanger ben. Maandagochtend wilde ik het echt weten en deed een test. Wat bleek tot mijn grote verbazing twee streepjes! Een mix van emoties gingen door me heen. Blijdschap dat het nu toch gelukt is. Angst dat er niets zit, want ik had toch echt vier dagen volop gevloeid.

    Ik heb de volgende dag weer een test gedaan en weer positief. Voor mij de aanleiding geweest om contact op te nemen met de verloskundige. Helaas kon zij mijn angst niet helemaal wegnemen. Het kan een goede zwangerschap zijn maar ook een vroege miskraam. Aangezien de start niet echt is gelopen zoals je normaal verwacht, heeft ze me doorgestuurd naar de gynaecoloog. Daar zal volgende week vrijdag een vroege echo gemaakt worden om te kijken of het een intacte zwangerschap is of toch een vroege miskraam.

    De onzekerheid is groot en toch heb ik het gevoel dat ik echt zwanger ben. Aan de andere kant denk ik dan in hoeverre houd mijn lichaam me voor de gek. Ik durf er nog niet volledig op te vertrouwen Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en nog steeds positief. Dus ik heb nog goede moed.

    Zijn er meer meiden die dit ook hebben meegemaakt?
     
  2. chantilly

    chantilly Actief lid

    7 mei 2007
    281
    0
    0
    helpdeskmedewerker
    ergens in ut mooie oost'n
    Sjeeee meid, wat vervelend zeg.....
    Ik duim voor je en hoop dat je te horen krijgt dat je toch zwanger bent !
     
  3. Damie

    Damie Bekend lid

    14 jun 2006
    724
    0
    0
    Sandra, erg vervelend voor je. Wat heb je met de gyn afgesproken? Mag je niet langskomen voor een echo?

    Sterkte
     
  4. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Mijn zusje heeft dit ook gehad. Die werd in dr zwangerschap nog 1 keer ongesteld. Daardoor kwam ze er ook pas met 8 weken achter dat ze zwanger was. En deze was helemaal gezond. Dus er is hoop!
     
  5. Sandra77

    Sandra77 Lid

    19 jan 2007
    22
    0
    0
    Ik heb de gynaecoloog niet gesproken. De verloskundige heeft een afspraak gemaakt. Aangezien het allemaal nog zo pril is, is de kans dat ze nu al iets zien niet zo heel groot. Volgende week zou ik ver genoeg moeten zijn dat ze ook een hartje kunnen zien en zouden ze me dan meer zekerheid kunnen geven dan nu.
     
  6. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Jemig sandra...wat een verhaal!

    Toen je ongesteld werd, werd je het dan heel erg? Of maar een klein beetje bloed?

    Ik duim in ieder geval voor je!'

    KuZzz
     
  7. Damie

    Damie Bekend lid

    14 jun 2006
    724
    0
    0
    Ik heb zelfs twee keer een bloeding gehad maar dat was niet veel. Denk een half uurtje....
     
  8. Sandra77

    Sandra77 Lid

    19 jan 2007
    22
    0
    0
    Ik heb vier dagen volledig gevloeid. ik heb 3 dagen super tampons gebruikt :oops:. Met mijn 'normale' menstruatie gebruik ik deze 5 dagen. Voor mijn gevoel was het ook niet anders dan een nomale menstruatie hij was alleen wat korter. Overigens de zwangerschapsverschijnselen kwamen pas na mijn menstruatie. Gedurende het vloeien had ik nergens last van.
     
  9. Sandra77

    Sandra77 Lid

    19 jan 2007
    22
    0
    0
    Vanmorgen naar de gyn geweest voor een echo. En ja hoor ik ben zwanger :D :D . Meiden het duimen heeft gewerkt. Er was helaas alleen nog maar een zwangerschapsring te zien. Volgens de berekening van de gyn ben ik nu 5 weken en 4 dagen. Ligt aardig in lijn met mijn berekening (5wkn + 6d). Over twee weken moet ik terug komen voor nog een echo. Ik ben erg opgelucht, want ik was bang dat er helemaal niets zat. Ik ga nu lekker genieten en hoop dat ik 'moeiteloos' de eerste mijlpaal de twaalf weken haal.
     
  10. Damie

    Damie Bekend lid

    14 jun 2006
    724
    0
    0
    Aaah Sandra, wat fijn voor je.....
    Harstikke mooi om te horen.
     
  11. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    toppie, van harte gefeliciteerd en een voorspoedige zwangerschap gewenst
     
  12. Wat fijn dat je toch zwanger bent...gefeliciteerd.

    Ik heb 4 dagen gevloeid voordat ik eigenlijk ongesteld moest worden....op de dag zelf was het vloeien gestopt en kreeg ik ook een gevoel van ik ben wel zwanger.
    En zie al bijna op de helft...misschien is het een soort innestelingsbloed geweest.

    Liefs Vlindertje
     
  13. Beccaatje

    Beccaatje Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Ik vloei nu al meer dan 4 weken, waarvan ik de eerste week ook echt voor een menstruatie heb aangezien, zij het dat deze achteraf minder pijnlijk was dan normaal. Dus het kan, en het hoeft niets te betekenen.
    Aan de andere kant, wees reeel (ben ik ook), het geeft wel meer reden tot ongerustheid dan geen enkel bloedverlies natuurlijk. Heb je met je vk overlegd voor een eerdere echo? Ik heb van de week een gehad, om te kijken of de zwangerschap nog wel intact was en of de innesteling misschien op een rare plek zat. Niets van dit alles, dus ik lijd aan onverklaarbaar bloedverlies.

    Als positieve nood, bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook (zij het dan niet zo lang, anderhalf tot 2 week) en het kind is pas 1 geworden, dus het kan net zo goed niks betekenen.
     
  14. Sandra77

    Sandra77 Lid

    19 jan 2007
    22
    0
    0
    Dag meiden, bedankt voor de felicitaties, ik probeer nu lekker van te genieten. Ik ga vanmiddag naar de VK voor intake. Opzich nog best vroeg, maar er werd bij mij gerekend vanaf de laatste menstruatie en dan zou ik bijna 8 weken moeten zijn. Ik had aangegeven dat het volgens mij korter moest zijn, maar was geen probleem :D .

    @vlindertje,
    Ik denk inderdaad dat het een innestelingsbloeding is geweest. Ik heb tot mijn opluchting verder geen bloed meer gezien. Ik ben wel bang dat ik weer ga vloeien wanneer ik eigenlijk mijn volgende menstruatie verwacht. Waarom weet ik niet, maar is een gevoel. Afwachten maar.

    @Beccaatje,
    Jeetje als ik jouw verhaal lees is mijn vloeien niets geweest vergeleken met dat van jou. Bij mij is het eenmalig 4 dagen geweest. Maar als ik het goed begrijp heeft de echo laten zien dat jouw zwangerschap intact is. Krijg je binnenkort een extra echo ik kan me namelijk goed voorstellen dat je meer onzeker bent, zolang je nog bloed verliest.
     
  15. Beccaatje

    Beccaatje Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @sandra77: valt nu mee, nu ik een kloppend hartje heb gezien. Als het hart klopt ben je al weer zo veel verder, de kans op een miskraam al weer zo veel kleiner...
    Omdat het nog te klein was kon er geen termijn worden bepaald dus vandaar dat ik nog een echo krijg ik de 9e week. Dat is al bijna :D
     
  16. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik heb ook 3 daagjes gebloed toen ik zwanger was van Eslem. Ben daar nooit voor naar de dokter geweest ofzo. En kijk maar ze is er helemaal gezond uit gekomen :)
     
  17. Lisette28

    Lisette28 Fanatiek lid

    21 feb 2006
    1.439
    0
    0
    Delft
    ik heb nog twee keer een "periode" gehad toen ik zwanger was. was dus al langer zwanger dan ik dacht...
     

Deel Deze Pagina