Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik zie sneeuw!! Ik woon in Gemert (net boven Helmond) Dus medebrabanders het komt eraan
Dan kan je haar/hem beter eerst in een koude kamer oid zetten want als je dr vanaf deze kou naar binnen haalt heb je kans dat ze ziek wordt! En dat wil je ook nie natuurlijk! Echt gaaf al die witte plaatjes ! ik wil ooook maar in Utrecht valt nog niets.. in Veenendaal wel las ik net..
Alleen maar wit van de vrieskou op de daken en flinterdun ijs op de sloten. Maar ik heb goede moed,ha,ha. Heb vast en zeker niet voor niets een slee in huis gehaald!!!!!
Hier in Den Haag vanmiddag heeeeeeeeeeeeeeeel heel klein beetje paar vlokjes, maar nu helemaal niks nada noppes
JAAAA hier de 1e vlokjes gezien net hahah. wel hele kleintjes maar ja @tulip: dan zullen jullie het ook vast zo zien!!
Jaaa in Baarn sneeuwt het geen grote vlokken maar wel redelijk wat! helaas geenf oto ben op mn werk...
Omgeving Maarssen Sneeuwt het nu ook!!! Begon twijfelachtig maar ondertussen dwarrelen er mooie vlokjesnaar beneden