Onze eerste sneeuw foto! Het begon toen ik aan t werk was en t heeft aardige tijd door gesneeuwd Eindelijk! Sorry voor de op de zij foto maar ik laat m'n foto's staan zoals ze van camera komen en da's nu niet handig geweest
jaaaaaaaaaaaaaaa...wij hebben inmiddels ook onze eerste sneeuwfoto's ( in het donker) en vandaag onze eerste sneeuwfoto's bij daglicht en een filmpje van 8 minuten. (ik kan de foto's niet tonen want ik plaats mijn kids liever niet op het internet.) hij vind het in ieder geval super de waaauuuwwcoool. hij stapte zo trots al een pauw rond. en had pret voor 2.
Sneeuwd het nu bij iemand? Hoop hier nog wel wat te krijgen, maar lees verschillende berichten op internet. We wachten het maar af!!!! Woon in Zuid-Holland, vlak bij Delft! Las wel net op onze regionale nieuwszender dat ze elk moment erg veel sneeuw verwachten hier. Ze verwachten grote sneeuwoverlast!!!
hier de eerste foto's van de kop van noord holland.. in ewijcksluis ligt nu zo'n 30!!! cm.. ja echt.. dit was vanochtend 10 uur ong. met zo'n 15 a 20 cm'
ik ben in amsterdam en nog geen sneeuw, maar het schijnt er aan te komen... hopelijk na 3 uur want dan ben ik thuis!
hahaha mimi wat veel! Hier niks hoor in Dordrecht (behalve wat er al lag dan, vandaag nog niks gevallen)
hier weer begonnen met sneeuwen. zo'n twintig minuten van amsterdam . het is nog niet zo heel hard! gr kim
het sneeuwt hier wier , het is een half uurtje gestopt en hoppa.. een vriendin zit nu in alkmaar = 40 km hier vandaan en daar valt er niets..
Vandaag? Daar bij jullie of het hele land? manlief had het er ook over dat het zo moest gaan sneeuwen vandaag in t noorden (bij ons dus)
Nou van mij hoeft het niet hoor haha.. zit met een duobuggy met niet zulke grote wielen en dan kom je nergens . Gelukkig wil mijn man straks samen boodschappen gaan doen met de auto (heb zelf geen rijbewijs) dus dat scheelt weer.
hier wonende in zuid holland en het zonnetje schijnt nog heerlijk. eerst zien dan geloven met dat weeralarm.