@Caithlin; Dat is zeker wel 20 cm inderdaad Bijzonder mooi gezicht om nu naar buiten te kijken. @linda; Ahhhhh wat koud!!! Nee dat is net ff teveel voor mij Ik neem aan dat jij dat bent op de foto? @lara; Wat super schattig zeg zo in de sneeuw!
Haha ja dat ben ik, uitdaging op een ander forum . (En idd, ik doe ook altijd mee met de nieuwjaarsduik . @ Lara: die foto is echt té schattig!
Ja lief he, ze was helemaal onder de indruk van de sneeuw. Maar Linda,wat een lef zeg. Daarna wel gelijk onder de douche gesprongen???
Het kind in mijn man kwam weer naar boven vanmorgen... Hij zei dat ie het voor de kinderen deed, maar hij had de allergrootste lol. Die planken moeten trouwens ski's voorstellen. Bekijk bijlage 115931
Net even sneeuw op zijn koppie gekregen doordat papa aan een besneeuwde tak trok waar kindlief onder stond Hij vond het schitterend!
leuk foto's !!!! mijn mannetje heeft net de container even gehaald die geleegt is gister... nou hij moest eerst even scheppen eerst kregen we de achterdeur niet open daarna de poort deur niet.... en eigenlijk moeten we weg morgen met de auto maar ehmm... auto is weg.. ONDER de sneeuw !!! die moeten we eerst Uit graven...
en het begint nu weer te sneeuwen !!! boehoehoehoehoe!!!! foto van voor met de auto moet k even maken nu komt er aan dus