nou dan heb ik de primeur er is toch echt sneeuw gevallen in noord holland, niet dat het veel was... maar ik heb bewijs...
Hahaha zal ik je even komen oppikken? Het veluwemeer, of ketelmeer zal nu niet zo heel druk zijn toch? Wel je bikini meenemen!
Neeee ik wil geen sneeuw pas als het kerstvakantie is dan is het wel leuk En romantisch!! lekker binnen alles gezellig en romantisch, heerlijk! Maar nu nog niet, ik moet nog vroeg naar school zien te komen iedere dag..
hier ook nog geen sneeuw hoor.. gisteren (of eergisteren ??) wel even hagel gezien maar meer niet... jah.. regen dat dan weer wel... maar zal zeker sneeuwsfoto's maken en showen eens het zover is!
nog even niet.. moet nog strooizout anders glibber ik van ons bruggetje en ons omhooglopende stukje weg.. en moet zo naar het ziekenhuis.. maar hier (kop van noord holland, anna paulowna) gister wel al hagel en donkergrijze lucht..nu ook weer grijs. komt wel die sneeuw.. doe maar gewoon van het weekend, kan papa met de kleine jongen ravotten.. ben benieuwd wat hij er van vind, vorig jaar was hij nog te klein om er iets mee te doen..