Oef madelief... dat is mooi.... je hebt vast dieren in de tuin waar veel nederlanders van dromen... eekhoorntjes egels spechten misschien een uil?? Geef je ons verwaterde Nederlanders zo nu en dan een "zo hoort een echte winter eruit te zien" update
hier geen sneeuw alleen grijs en regen gister en vandaag zie ik het er ook nog niet zo snel van komen. het lijkt me voor de kleine man wel leuk om mee te maken een keer. de pas gekochte slee staat al klaar. maar voor de meeste mensen die moeten werken is het een doffe ellende en gevaarlijk bovendien.
Wauw madelief prachtige foto's van jullie tuin EN idd caruli praktisch is sneeuw idd niet Hier ligt ook niks, als we wat naar de Ardennen rijden zullen we wat vinden
Ik zit in Haren (vlak onder Groningen), maar hier niks geen sneeuw. Wel mist en erg koud. De voorspellingen zijn ook dat aan de westkust de meeste kans is op sneeuw. Morgen zou het een zo goed als droge (maar wel koude) dag worden. Voor volgende week verwachten ze meer sneeuw (al zeiden ze dat eerst ook voor vandaag......). Eerst zien, dan geloven.